Part 12

767 51 3
                                    

Harry's POV

"Zijn jullie serieus? dit gaat nooit werken!" waarom moet iedereen altijd zo negatief zijn?

"Waarom meteen zo negatief Liam? waarom kan je niet gewoon blij zijn voor ons?"

"Ik denk gewoon na Harry!"

"Wat bedoel je daar mee!?"

"Dat dit dom is!" Lexi keek Liam aan en ik zag haar boos worden.

"Ben je serieus Liam? ik ben verliefd en daar kan ik niks aan doen!"

"Jullie zijn dom bezig Lexi.."

"Fuck You!" ze liep de bus uit en iedereen keek boos naar Liam.

"Goed gedaan jongen!" Louis keek hem boos aan en plofte op de bank. Ik rende naar buiten maar zag Lexi nergens. het was vreselijk weer..het regende, onweerde en Lexi was zonder jas buiten.

"Lexi! Lexi waar ben je?" ik liep rond en vond haat uit eindelijk op een bankje in het park...

"Lexi! omg je bent helemaal doorweekt...kom straks wordt je ziek!" Ik wou me jas om haar heen leggen maar ze duwde me weg.

"Wat is er?"

"Liam heeft gelijk.."

"Wat?" Ik keek haar aan en zag door de druppels haar tranen.

"Dit kan niet werken..mijn vader komt hier achter..we kunnen er beter nu mee stoppen...het spijt me Harry." Ze liep naar binnen en toen zat ik daar.

Lexi's POV

ik liep naar binnen en iedereen keek me aan. ik was doorweekt en had het koud en had totaal geen zin in hun gezeur.

"Omg Lexi wat zie je eruit!" Louis kwam naar me toe lopen en haalde wat haar uit me gezicht.

"Je bent ijskoud!"

"Ik heb het uitgemaakt met Harry..." ze keken me geschokt aan en keken daarna boos naar Liam.

"Wat heb je gedaan?"

"Liam had gelijk..het kan niet...en mijn vader..."

"Lexi stop!" Ik keek naar Niall die voor me stond.

"Dit was niet slim! Liam heeft geen gelijk!"

"Het maakt niet meer uit..Harry en ik zijn uit elkaar en op deze mannier kan mijn vader niet boos worden en komen er geen problemen!" ik liep langs de jongens naar me bed en ging liggen..het boeide me niks dat ik nat was..ik wou weg..weg van Harry weg van me pa, weg van iedereen!

de volgende dag kwam mijn pa met Harry zijn Supermodel...nee dit wil ik zien.

"Waar is Harry?" mijn vader keek iedereen aan en de jongens haalden hun schouders op.

"Geen idee we hebben hem niet meer gezien..na gister.."

"Na gister?" iedereen keek me aan en ik keek naar de grond.

"Harry en ik hadden ruzie..niks belangrijks.." hij keek me doordringend aan maar ik keek de andere kant op.

"Lisa is hier voor Harry..ze hebben een hoop te bespreken. ik heb hem nu nodig!" ik keek mijn vader aan toen hij Harry zijn supermodel noemde en ik voelde tranen in me ogen.

"Dan laat je mevrouw Supermodel toch lekker zelf zoeken naar hem!" ik stormde de bus uit. ik snap niet hoe mijn vader zo kan zijn! Ik liep door de straten en het was behoorlijk stil...ik zag een parkje in de verte en ging daar heen. zat ik hier gister ook? ik liep naar de rand van de vijver en keek naar mezelf.

Uncle Simon?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu