Koniec roku szkolnego...
Początek wakacji, wiadomo że osoby chodzące do drugiej klasy liceum
spotkają się po wakacjach, ale nawet gdyby to na 100% będą spotykać się w wakacje wszyscy razem.Chcieliby napewno spotykać się jeszcze z Sonny'm lub Kui'em, ale nie mieli niestety takiej możliwości.
Dlaczego?
Bo oboje wyjeżdżają do innych lub innego miasta. Bardzo możliwe, że będą na jednej uczelni, ale jak to wiadomo życie daje różne niespodzianki.-----------------------------
Związek Eriwna i Grzesia rozwijał się w dobrą stronę. Spotykali się często w wakacje jak i po nich.
Związek Davidka i Carbo był związkiem marzeń. Wiele osób mówiło, że bardzo do siebie pasują.
Kylie często gdy ich widziała na mieście podchodziła i mówiła"Nooo cześć zakochańce moje kochane jak tam u was?"
Zawsze mówiła to z uśmiechem, było widać że nie ma za złe, że są razem.
Zawsze rozmawiali jeszcze chwilę, po czym każdy szedł w swoją stronę.--------------------------------
Capela zaczął bardziej przyjaźnić się z Pisicelą, Montanhą i Hank'iem.
Często wybijali mu do domu wręcz krzycząc "CAPELA ZBIERAJ DUPE I IDZIEMY NA MIASTO!"Zawsze musiał się zgodzić, nawet gdy nie miał na to ochoty.
----------------------------------
Pogrzeb rodziców Davida był dzień po zakończeniu roku szkolnego.
Carbonara wspierał go przez cały ten czas, za co David był mu bardzo wdzięczny.-----------------------------------
Rok później matury i wybieranie uczelni... Jednym słowem każdego dopadła dorosłość...
Nadal mieli ze sobą kontakt, a co jeszcze piękniejsze?
Wszystkie związki przetrwały ten cały czas bez problemów.Jak potoczy się ich życie?
Tego nikt nie wie...
--------------------------------
--------------------------------
Witam!To już koniec tej historii!
Mam nadzieję, że podobała się wam ta "książka"!Oczywiście to nie koniec mojej twórczości czy coś?
Będę pisać dalej!Dziękuję za każdy komentarz i gwizdki! To mega wspiera gdy widzę te piękne komentarze!
Kocham was bardzo i pozdrawiam!
Widzimy się w innych książkach!
~Tal_vez_yo <3
CZYTASZ
|•We Are Different•| |•5city•|
Fanfiction|•We are different•| |•My jesteśmy różni•| ____________________ •Dwie osoby, które mają inne poglądy na świat... •Czy możliwe jest, że chociaż się zaprzyjaźnią? •Każdy jest inny...