thirteen

3.6K 342 148
                                    

güzel yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum❤️

soti'nin yepyeni bir bölümü, eski bölümler bitti

°

Jennie'den

Sabah beni birinin dürtmesi ile gözlerimi araladım. İki küçük göz bana bakarken yerimde doğruldum.

"Eva?"

"Burda ne yapacağımı bilmiyorum. Korkuyorum."

Aynısını ben de yaşamıştım. Hatta hala yaşamaya devam ediyordum, korkuyordum.

Saçlarını okşayıp onu yanıma yatırdım. "Daha uyanmamıza var. Uyuyalım hm?"

"Ne yapacağız uyandıktan sonra?"

Onun küçük yaştan böyle bir hayata sahip olacak olması beni derinden üzüyordu. "Çalışacağız ama merak etme, benim yanımda olacaksın tatlım."

"Peki... Babam nerde?"

Ona gerçeği söyleyemezdim. "Babanı uzak bir yere götürmüşler."

"Geri gelecek mi peki?"

"Bilmiyorum bebeğim. İnan ki bilmiyorum."

Yalan söylüyor olmam her ne kadar kötü hissettirse de gerçeği söyleyecek cesarete şu an sahip değildim. Eva gözlerini kapattığı gibi ben de kapattım ve bir kolumu küçük bedenine sardım.

Daha tam uykuya dalamamışken yüzümün bir el tarafından okşandığını hissettim. Gözlerimi açtığımda onu görmemle gülümsedim.

"Yakalanacağız."

"Bir şey olmaz. Beş dakika."

Eva kollarımda olduğu için hareket edemiyordum. Sekiz de Eva'ya bakmış daha sonra bakışlarını bana çevirmişti.
"Seni sevdi sanırım."

"Sanırım. Ben de onu sevdim."

"Tatlı görünüyordunuz."

Gülümseyerek karşılık verdim. "Nöbetçi miydin?"

Başıyla onaylayıp eğildi. Yüzlerimiz çok yakınken hala gözlerimizin içine bakıyorduk. Heyecanlanmıştım. Karanlık olsa da dışardan gelen hafif ışık sızması sayesinde görüyordum yüzünü.

Dudaklarını dudaklarıma kapamış ıslak öpücüğünü bırakmıştı. Dudaklarımdan geri çekilip saçımı öptü.

"Daha iki saat var, uyu."

Başımla onayladım. "İyi geceler ve iyi nöbetler."

"İyi geceler."

Çadırdan dışarı çıktı. Ben de huzurla gözlerimi kapattım.

°

Sabah kalkıp kahvaltıyı erkenden edip iş başı yapmıştık. Eva her an ağlayacak gibi olsa da onu her daim rahatlatmaya çalışıyor, işleri nasıl yapacağını gösteriyordum. Ben de oturup onunla beraber ağlayacak kıvama geliyordum bazen fakat ben kendimi salarsam eğer, Eva buraya hiç alışamazdı. Bu yüzden duygularımı kontrol altında tutup soğukkanlı görünmeye çalışarak onu eğitiyordum.

savior on the island, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin