Buna ziua sau buna seara, depinde cum cum e la tine acum cand citesti acest jurnal scris dupa ce s-a in tamplat in acel vis sau poate a fost real, nici eu nu stiu, am stat si am cerceta impreuna cu amicul meu din strainatate, Melo, ne cunoastem de la facultate pe cand inca studiam pentru a fi o profesoara de chimie, dar dupa ce s-a intamplat acel mister am stat si am pus cap la cap fiecare informatie pe care mi-o amintesc de atunci, singurul lucru de care inca sunt interesanta la momentul actual e sa devin medic criminalist, precum o femeie pe care o admir si acum ca ea doar atingand oasele si cu ajutorul cunostintelor ei isi dadea seama ce sa intamplat cu acel om.
Numele meu e Altagracia Valdrez, mama mea e romanca si tatal meu e spaniol, de aia numele meu e asa zis spaniol, dar acum stau in Londra, e un loc frumos si limistit pentru inceputul anului 2019. Momentan inca invat pentru a putea devenii medic criminalistic la cel mai mare laborator de criminalistica din Londra unde a lucrat si inca lucreaza medicul meu preferat Camila Alexander. Putem sa zicem ca ii ia maxim 2 zile sa gaseasca persoana vinovata de acea crima nemiloasa. Cazul meu preferat a fost cand a trebuit sa inteleaga cum a murit un om in varstra de 46 de ani ce a fost gasit in 5 locuri diferite, adica corpul lui era in 5 locuri in acelasi timp. Se zice ca un criminal care stia sa umble si sa sparga retele de sociale sau chiar reteaua guvernului, a fost indragostit de ea dar a sfarsit foarte urat dupa spusele voastre dar pentru mine a fost ceva corect. Dupa ce iti ameninta famila cred si eu asta.
Trebuie sa pregatesc un rezumat despre ficatul dupa ce consumi bauturi alcolice, un subiect interesant si placut deoarece am multi prieteni care consuma asa ceva si nu stiu ce se intampla cu corpul lor, prietenii mei sunt norocosi ca au o prietena ca mine care are grija de ei cand sunt beti rupti.
Am uitat cum trebuia sa fac acel rezumat, pe foaie sau PDF, o sa imi sun prietenul de facultate Gabriel sa vad daca stie el:
-Gabriel, scumpul meu, ce faci? Spun eu cu jumate de gura.
- Ce-ai facut Altagracia? Spune el de parca am facut eu ceva, uneori imi subestimeaza talentul de intra mereu in probleme.
-N-am facut nimic, de ce esti asa rau cu mine? Doar am uitat cum trebuie facut acel rezumat, foaie sau PDF?
-Draga mea prietena veche, uneori ma uimesti, normal ca trebuie PDF. Spuse pe un glas anost si arogant, uneori ma gandesc daca e bine felul in care comunicam, el ii mai mult un bunic de pe vremea razboiului si eu o copilita de 5 ani care vrea o bombonica si nu poate sa primeasca.
-Multumesc mult Gabriel pentru onestitatea ta si pentru timpul pierdut cu mica mea dilema, ce m-as face eu fara tine uneori?
-Pai nu ai mai putea devenii ca accea faimoasa doamna care e doctor criminalist. Si incepe si rade in telefon de parca na mai ras de ani buni, da bine zis, el chiar nu prea rade, mereu il vezi morocanos.
-Mersi mult dragul meu pentru informatia data, ma reintorc la scris si poate dupa iesim toti la o plimbare asa de seara ca saptamana viitoare trebuie predat PDF ul despre rinichi nostri dupa ce consumam alcool.
-Suna interesant propunerea ta, eu ma bag, dar Melo vine si el impreuna cu sora lui Cassandra?
-O sa ma informez si poate o sa o rog sa vina si ea.
-Bine, atunci ne vedem dupa, nu uita ca trebuie sa il faci de doua zeci si patru de slide uri sau mai mult.
- Da stiu, cat am vorbit noi doi am facut deja cinci si mai fac vreo sai spre zece acum dupa iesim, maine mai fac inca cinci si am terminat.
Dupa multe ore de stat in fata calculatorului si cautat si informat am terminat de facut tot proiectul de treizeci de slideuri.
CITEȘTI
Misterul de neatins
Gizem / GerilimMisterul unei fete de numai 27 de ani ce vrea sa afle ce s-a intamplat in acel vis care poate e defapt realitate. Prin mai multe cazuri isi da seama ce era defapt acel "vis". Locul ei de munca actual este de medic criminalistic si Melo ii politist...