Binadan çıktığımda annemler arabanın içinde beni bekliyordu çantamı bagaja yerleştirip arka koltuğa geçtim. Tekirdağ ile İstanbul arası zaten çok uzun olmadığı için içim rahattı. Kulaklığımı takıp yolculuğa başladık annemle babam sohbet ediyordu, kumsal ise uyumuştu. Birden irkilerek uyandım ve bir petrolde durmuştuk annem 'Hadi Ada Bi hava al kızım' dedi kafamı onaylarcasına salladım. Ve arabadan indim adeta bacaklarım yok gibiydi biraz esnedim ve petrole girdim bir şey alıp çıktım tabii kumsal hanım'ın şekerini de unutmadım.
Aldığım şeyleri yerken İstanbul tabelasını gördüm, yüzüme mutlu bir ifade oturdu. Yedikten sonra babam çağırdı arabaya bindim ve telefonumla uğraşmaya başladım son 35 dakika kalmıştı mutluydum, mutluyduk. Babam ev işini önceden halletmişti omzumuzdan büyük bir yük kalkmıştı. Veeee İstanbula gelmiştik o kadar mutluydum ki anlatamam. Kumsala şekerini vermeyi unutmuştum biraz sızlanmaya başlayınca şekerini verdim ve tabi ki sustu.
Sonunda evin önüne gelmiştik ev o kadar güzel görünüyordu ki, iki katlı kocaman bahçeli tam bir aile evine benziyordu. Babam evin kapısını açmam için bana anahtarı verdi koşarak gittim ve kapıyı açtım. Ev gerçekten çok ferahtı içeriden bir erkek sesi geldi yalan söyleyemem çok güzel bir sesti. Babama baktığımda kafasını evet anlamında salladı içeri girdim ve odalara bakmaya başladım kocaman mutfağa girdiğimde sesin nereden geldiğini anladım.
Gerçekten çok yakışıklı bir çocuk vardı içimden ne alaka yaa dedim. Beni gördü ve nazikçe elini uzattı 'Merhaba ben Çınar' dedi tatlı bir ses tonuyla. Elini tuttum çok güzel hissetmiştim gülümseyerek 'Ben de Ada' dedim. 'Tanıştığımıza çok memnun oldum' dedi. Babamlar içeri girdi ve babam neşeli bir sesle 'Çınar burada olacağını tahmin etmiştim baban nerede?' 'Ah selam Altay abi babam ofise geçti oraya geliceğini düşündü' 'Anladım zaten birazdan ben de gideceğim ofise' dedi annem ve kumsal da Çınarla tanıştı.
'Ee baba odam nerede?' dedim heyecanlı ve meraklı bir şekilde 'Çınar seni götürsün odana' dedi. Bundan memnundum maşallah çocuk taşş. Önümde yürümeye başladı onu takip ettim ve üst kata çıktık, üst katta 2 oda vardı 2. Odaya doğru yöneldik ve odamın kapısını açtı. Çok güzel ve genişti tam delirmelik ortam babam zaten hepimizi iyi tanıdığı için o evin eşyalarını almıştı. Çınardan ses çıktı 'Nasıl beğendin mi odanı?' 'Evett kesinlikle çok güzel gerçekten. Eşlik ettiğin için sağol' 'Ne demek bizim evimizde şurası' tam karşıdaki evi işaret ederek 'peki senin odan neresi?' dedim 'evlerimiz aynı zaten benim odam da senin odanla aynı' yüzüne hoş bir gülümseme konmuştu. 'Şey benim gitmem lazım sonra görüşürüz' dedi görüşürüz anlamında el salladım.
O gittikten sonra aşağıdan valizlerimi getirip açtım ve içinden rahat kıyafetler çıkarıp giydim. Aşağı inmeye halim yoktu yatağa atlayıp bilgisayarımdan dizi izlemeye başladım, gözlerim kapanmaya başlayınca bilgisayarı kapatıp uyudum. Çok rahat bir uykuydu, kapım çaldı ve cızıltılı sesimle 'geel' diye bağırdım kapı açılınca Çınarı gördüm şaşırdım ve doğrulup kendimi düzeltmeye çalıştım. 'Şey sanırım zamanı değil gideyim ben' 'Hayır hayır sorun değil gel' tekrar bana doğru yönelip biraz yaklaştı 'bizim bir arkadaş grubumuz var sen de bize katılsana' dedi. 'Zevk duyarım' dedim ve yataktan çıkıp dolabına yönelince Çınar çıktı, dolabımdan kalın bir sweat ve geniş bir pantolon giydim, takılarımı taktım ve biraz makyaj yaptım. Odamın kapısını açtım ve Çınara bakıp 'nasıll' dedim etrafımda dönerek güzel bir gülümsemeyle 'harika' dedi 'Hadi gidelim'. Çıkarken anneme haber verdim ve Çınar'ı takip ettim. Tatlı bir parka gelmiştik bir bankta iki tane kız bir tane de erkek oturuyordu. Onların yanına doğru ilerledik yol çok kısa sürmüştü Çınar ile fazla konuşamamıştık.
Yanlarına gittik ve tatlı bir selam verdim esmer kız hemen yanıt verip elini uzattı 'Ben Derin' dedi 'ben de Ada' Derinin yanındaki kız aynı derine benziyordu elini uzatıp 'ben de Deniz Derin benim ikizim' dedi çok tatlılardı, kahverengi gözlü çocuk 'selam ben Oğuz' elimi uzatarak 'Ben de Ada' hepsine tek tek kendimi tanıttım ve sohbet ettik sanırım ben 1 saat geçmişti.
Çınarla yan yana oturuyorduk bacağımız tesadüfen de olsa birbirine değince çok iyi hissettmiştim. Çınar 'Ada artık eve gidelim mi?' dedi 'olur' dedim ve ayağı kalktım. Biraz ilerleyince Çınar 'Nasıllar' 'ben gayet sevdim çok tatlılar' yüzüme çok içten şekilde gülümsedi 'ee Ada hayatında biri var mı?' dedi 'ahh tabii ki yok' sanırım bu hoşuna gitmiş olacak ki bıyık altından gülmeye başladı. Evin önüne geldiğimizde 'sizin eve değil bizim eve gidiyoruz' dedi.
Onların evine yöneldik ve kapıyı çaldık kapıyı açan kadın çok samimi birine benziyordu 'Gelin hoşgeldinizz, oğlum babanlar içeride' dedi kadın Çınar'ı Annesiymiş. Yemek masasını çalışanlar hazırladı ve bizi çağırdı. Masaya gittiğimde kurt gibi açtım hemen yemeğe başladım. Yedikten sonra Çınarın babası Sabri abiden ses geldi 'Çınar oğlum siz odaya geçin' Çınar'ı odasına gittik ve kapıyı açınca o güzel koku yüzüme çarptı. Çınar bana odasını tanıttı balkonlarımız birbirine bakıyordu. Biri aradı onu 'anladım tamam. Şuan müsait değilim arayacağım sonra' dedi meraklı bakışlarımı cevaplarcasına 'Babamın sekreteri babama ulaşamayınca beni arıyor' 'Anladım' odadaki rahat koltuğa oturduk ve yine bacaklarımız birbirine değiyordu. 'Ben hangi okula gideceğim Çınar sen kesin biliyorsundur' dedim 'AA evet biliyorum aynı okula hatta aynı sınıfa gideceğiz Özel Çamlıca Koleji' 'Aynı okulda olmamız çok güzell' 'Eveeet' dedi.
Bir şeyler açtı izliyorduk, bu arada Çınarın bir erkek kardeşi var Batuhan. Görünüşe göre kumsal ile iyi anlaşmışlar bizim gibi. Çınar sesizliği bozarak 'Ada gerçekten çok güzelsin' şaşırmıştım çünkü bu anda beklemiyordum 'Gerçekten mi? Teşekkür ederim' dedim nazik bir şekilde bana çok güzelsin dediğinde kalbim yerinden çıkacakmış gibi oldu çok heycanlanmıştım . 'Rica ederim sadece gerçekleri ortaya koydum' içten şekilde gülümsedim mavi gözleri benim vücudumu süzüyordu, Sonra gözlerimi buldu biraz birbirimize baktık gözleri gerçekten çok güzeldi adeta bir okyanusu temsil ediyordu. Biraz sonra kapıyı biri tıklattı ve kapı açıldı ve Çınar'ı annesi geldi 'Adacım eve gidiyorsunuz canım' dedi 'hemen geliyorum' dedim kapı kapandı ve Çınara dudak bükerek 'Görüşürüz' gülerek 'Görüşürüz güzel kız' dedi küçük bir kahkaha atıp odadan çıktım.
Eve doğru yürümeye başladık. Eve geldiğimizde doğruca odama çıkıp kıyafetlerimi değiştim, Sonra biraz Kumsalla ilgilendim odasında biraz oynadık o uyuya kalınca ben de odama gittim. Çınar daha yeni tanıştık hem de çok yeni, ama çok çekici kendimi kaptırmamam lazım....
SELAMLAR BU BÖLÜMÜN DE SONUNA GELDİKK DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARDA PAYLAŞINNN 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mayıs
Teen FictionAda daha 18 yaşında cesur ve inatçı bir kız. Babasının gel gitli işi sebebiyle yakın bir arkadaşı ve ya arkadaşları yoktu ama İstanbul hayatını değiştirecekti... Selam aşklarrr bu benim ilk kitabım yazım yanlışları ve bazı yerlerde küçük mantık hata...