0.3

11 2 0
                                    

Aşağı indiğimde annem ile babam hala oturma odasındaydı, her zaman yaptıkları şeyi yapıp günü değendiriyorlardı. Yanlarına gittim ve dinledim, Annem Çınar ve ailesini çok sevmişti. Gerçekten de iyi insanlardı Çınarın babasıyla babam ortak gibi bir şeydi ama ailesini hiç görmemiştik. Biraz annemlerle sohbet edip odama çıkıp uyudum. Sabah uyandım yüzümü yıkadım ve aşağıya indim Kumsal kendini tutamayıp okula gitmişti, babam işe gitmiş, annem ise daha uyanmamıştı biraz telefonumla ilgilendikten sonra annem uyandı beraber kahvaltı hazırladık ve yedik. Saat 13:12 olmuştu ve dışarı çıkmak istedim hazırlandım ve kapıya doğru yöneldim ayakkabımı giydim ve dışarı çıktım biraz yürüyüş iyi gelir.

Kulaklığımı taktım ve Çınar'ın beni götürdüğü park'a gittim biraz yürüdükten sonra Çınar, arkadaş grubu ve daha tanımadığım bir kız vardı. Yanlarına doğru yürüdüm ve selam verdim, 'hey selam' beni gördüklerine şaşırır gibi selam dediler hep bir ağızdan. Boş bir yere oturdum, Çınar bir sorun olup olmadığını sordu hayır sorun yok dedim. Kız Çınara yakın davranmaya başlamıştı elimi uzatıp 'Ben Ada' dedim hiç samimi olmayan bir gülüşle 'Ben de İrem' dedi. Önyargılı olmak istemiyorum ama itici bir kıza benziyordu.

Tanıştıktan sonra sohbet ederken falan Çınar'a daha da yakın davranmaya başladı hiç ama hiç hoşuma gitmiyordu. Zaten İrem ismini sevmiyordum İremler hep bana itici geliyordu, Çınar benim İrem'e bakışlarımı görünce gülmeye başladı İrem hemen atladı 'Neye gülüyorsun hayatım' hayatım hayatım??? 'Aklıma bir şey geldi yaa' dedi. Delirmek üzereydim dürüst olacağım çok kıskandım. İrem'in telefonu çaldı, konuştu 'Aşkım ben gidiyorum sonra yine görüşürüz' dedi Çınar da 'Görüşürüz' dedi. İrem cadısı kalktı ve gitti şükürler olsun.

Çınar bana dönüp 'Kalkalım mı?' dedi kıskanç bakışlarımla 'Olur' dedim. Kalkmadan hepsinin telefon numarasını aldım, ve beraber kalktık eve doğru yürürken 'Sevgilin olduğunu bilmiyordum' dedim 'Sana söylemeye vakit bulamadım' kafamı sallayarak 'Anladım' dedim ve yol boyunca hiç konuşmadım evin önüne geldiğimizde hiç birşey söylemedin eve girdim arkamdan seslendiğini duydum ama umrumda olmadı eve girdim ve gözümden bir damla yaş aktı annem de evden çıkmıştı. Evde kimse yoktu zaten kimseye görünmek istemiyordum. Evet Çınar'ı çok kıskanmıştım bana söyleseydi gerçekten böyle yapmazdım. Ama benim hatam çok çabuk güvenmiştim saflığımdan kendime sinirlendiren telefonuma mesaj geldi

Çınar: Ada sana seslendim neden bakmadın?

Ada: Duymadım.

Çınar: Duyduğuna eminim Ada bekliyorum seni kapının önünde.

Çınar: Çıkmazsan burada kalıcam kıpırdamam yerimden.

Ada: Neden

Çınar: Bana karşı kızgınsın biliyorum.

Ada: Hayır.
Yalann

Çınar: Ada biliyorum. Aşağıdayım

Çınar: Balkona çık
  Görüldü

Telefonu yatağa fırlatıp balkona çıktım. Gerçekten orada dikilmiş bekliyordu, 'Ada' 'Efendim Çınar'
'Neden kızdın bana' 'Keyfim ve kahyası buna karar verdi' dedim ve odama girip kapıyı kapattım. Telefonum çalmaya başladı Ona da bakmadım. 1 saat sonra gizlice bakmaya çalıştım orada oturmuş bekliyordu, umrumda değilmiş gibi telefonumla uğraşmaya başladım. Biraz sonra babam kapıyı tıklattı 'Kızım işin var mı' dedi 'Yok babacım gel' odama girdi ve yanına geldi 'Geldiğimizde beri seninle hiç ilgilenemedim' dedi 'Yok babacım sorun değil işlerinin yoğun olduğunu biliyorum' dedim ve yanağından öptüm o da beni öptü balkoma doğru yürüdü ve kapıyı açıp balkona girdi. Aşırı tırsmaya başladım evet babam özellikle Çınara bir şey demez ama beni çok kıskanırdı.

Çınar orada olmasın diye dua etmeye başladım. Babam biraz sonra içeri geldi ve 'Kızım Çınar'ın orada ne işi var' lanet olsun hala niye gitmedi bu çocuk 'Bilmiyorum babacım niye oradaymış?' dedim haberim yokmuş gibi 'Seni beklediğini söyledi git istersen' 'Ben Bi gideyim babacım' dedim tatlı görünmeye gayret göstererek. Balkona çıktım ve gayet sinirli bir şekilde 'Ne var Çınar niye hala buradasın?' dedim 'Çünkü keyfim ve kahyası buna karar verdi' dedi gıcık bir tavırla derin bir nefes verip 'Geliyorum' dedim. Odama geldiğinde babam yoktu, merdivenlerden sinirli ve hızlı şekilde inerken ayağım kaydı ve düştüm iç sesim beni ele geçirerek şansını sikeyim ada dedi ama acı içinde kıvranırken bu çok umrumda olmadı.

Sanırım kolumun üstüne düşmüştüm. Gerçekten çok acıyordu annemin çığlıklar karışık bağırmasını duyunca kafamda bir ıslaklık hissettim iç sesim yine devreye girerek lan kafan mı kırıldı??? Peki ya kolundaki sızı o ne?? Acıdan ağlama başlamıştım gözüm biraz açıktı babam beni kucağına alıp arabaya taşırken Çınar'ın koştuğunu gördüm babam beni arabaya koydu ve sürücü koltuğuna geçti annem de ön koltuğa binmişti. Yolun yarısında gözlerimi kapattım annen beni sürekli uyanık tutmaya çalışıyordu ama nafile. Gözümü açtığımda hastanedeydik, sedyede uzanıyordum. Elimi hızlıca kafama dokundurdum ve sargıda olduğunu fark ettim, annem geldi ve ' Kızım uyandın mı yavrum' dedi konuşacak halim yoktu sadece kafamı sallamakla yetindim.

Babam da geldi 'Kızım kafanı kırmışsın sargıda çok dokunma tamam mı' yine kafamı salladım bir de Çınar delisini gördüm üzülmüştür ama umrumda değil banane ya. Beni sinirlendirmişti çünkü hem benimle böyle yakından ilgilenip hem de sevgilisi olması kötü hissettiriyordu bir de üzerine onun yüzünden kafam kırılmıştı. Biraz daha iyileşince annenlerle konuşmaya başladım Çınar bir şey söylediğinde ve ya sorduğunda ağzımı dahi açmıyorum Eve git dediğimde gitseydi böyle olmazdı. Başımdaki sızıyla inledim
Biraz daha uykuya ihtiyacım vardı, uyudum ve uyandığımda arabaya gidiyorduk hala sedyedeydim. Babam beni arabaya koyduktan sonra annem ve babam arabaya bindi. Hava tamamen karanlık olmuştu zaten olay olduğunda kararmaya başlıyordu. Eve doğru yol aldık evin önüne geldiğimizde annem kumsalı almak için Çınarların evine gitti babam beni kucağına alacakken gerek olmadığını söyleyip yürümeye çalıştım koluma girdi ve beraber eve girdik bizim arkamızdan 5 dakika sonra annem ile Kumsal da geldi. Babamın yardımıyla odama çıktım ve Kumsal yanıma geldi olaydan haberi varmış geldi beni öptü  ve yanımda uzandı. Ben acıktığım fark edince annem yarına kadar yemek yemek yasak kızım dedi. Çookkk kötü nasıl yemek  yemeyeceğim nasııılll??? Kumsal uyuya kalınca uyandırmadım yanımda yatması sorun değildi. Dizi izlerken Bir şeyler yemek  favorim ama yasak. Baya Bi dizi izledim daha sonra bilgisayarı bırakıp uyumaya çalıştım saat gel olmuştu telefonuma mesaj geldi

Çınar: Ada iyi misin güzelim.

Ada: Güzelim?

Çınar: Ya Ada yapma bana İrem'i kıskandığını söyleme.

Ada: Seni Hiç Alakadar Etmez.

Çınar: Yarın okula gelecek misin güzelim.

Ada: Şu güzelim kelimesini kaldır ortadan İrem falan görür.

Ada: Ve eve büyük bir şey yok yarın okula gideceğim.

Çınar: Gideceğiz diye düzeltmen gerekiyor galiba.

Ada: Yoo gerekmiyor baya tek başıma gideceğim.

Çınar: Yarın görüşürüz güzelim
Görüldü

Ya bu ne?? Ben asla anlamıyorum bu çocuğu hem sevgilisi var hem de bana güzelim diyor. Delirmek üzereyim ama her şey daha yeni başlıyor sanırım. Asla böyle birşey yaşayacağım aklıma gelmezdi.

BU BÖLÜMÜN SONUU YORUMLARINIZI LÜTFEN BENİMLE PAYLAŞIN VE OY VERİNNN 💜💜

MayısHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin