Suits 2

761 57 3
                                    

/'Cause I knew everything when ı was young/

Jeongguk - Jimin

Jeongguk:
Nerdesin?

Jimin:
Neden?

Jeongguk:
Nerdesin?

Jimin:
Jungkook saçma sapan kavganı dinlemeyeceğim.

Jeongguk:
Sırf bana kızgın olduğun için bize milyonlar kazandıracak davayı reddetmen de saçmasapandı.

Jimin:
Jungkook, o dava için kaynak gerek. Ve biz o kaynaklara o kadar da masraf yapamayız.
Ayrıca orada bana katılan en az 8 tane ortak daha vardı neden onlara gitmiyorsun.

Jeongguk:
Çünkü finans ile ilgilenen sensin.
Eğer sana katılmasalar da tek başına o kararı verecektin.

Jimin:
Ama bana katıldılar Jungkook.

Jeongguk:
Çıldırtıyorsun beni|
Peki ben ne yapıyorum biliyor musun?
Kurucu ortak olarak bu davayı alıyorum ve birazdan da mahkemeye çıkıyorum.

Jimin:
Ben de kurucu ortağım eğer bunu yaparsan çok kötü olur Jungkook.
Hemen çık oradan.

Jeongguk:
Davayı kazanmaya giriyorum.
(Görüldü)

"Davalı Klein Herz ve Davacı Emma Herz" müvekkilinin adı söylenince kalktığı sandalyesi ile düğmesini ilikledi.

"Sayın hakim savunma, kürsüye tanık olarak Stephanie Ren'i çağırmak istiyor." İlk tanığı, ilk darbesiydi bu.

"Pekala. Bayan Ren yeminli olduğunuzu unutmayın lütfen." Tanık kürsüsünde oturan kadının yanına yaklaştı ve gülümsedi.

"Bayan Ren Bayan Emma'nın kardeşisiniz değil mi?"

"Evet."

"Kardeşinizin değişken fikirli bir insan olduğunu söyleyebilirsiniz değil mi?"

"İtiraz ediyorum sayın hakim manipülasyon." Karşı tarafın avukatından gelen ile hakim itirazı kabul etti.

"Pekala soruyu değiştirerek sorayım. Kardeşinizin son 5 yılda 6 tane işyeri açma fikri olduğunu söyleyebilir misiniz?"

"Evet" Kadın çıktığı kürsüde kardeşinin aleyhine bir şey söylememeye çalışıyordu fakat karşısındaki avukat kendinden emin görünüyordu.

"Peki kardeşiniz hiç kurduğu ve bir geliri olmayan şirketlerden borçlandı mı?"

"Evet ama geri ödedi."

"Sayın hakim bu Bayan Herz'in ödediği kredi borçları. Hangi hesaptan havale yapıldığını söyleyeyim. Müvekkilimin hesabından." Dönerek kürsüye konuşmayı bekledi.

"Evet anlaşmış olabilirler. Fakat o yıllarda Bayan Herz yolsuzlukla suçlanıyordu bu da müvekkilimin ve eşinin psikolojilerinin bu dava tarafından zarar görmüş olması demektir. Ayrıca müvekkilim eşinin her türlü maddi ihtiyacını karşılamış ve o davanın tazminatını da kendi cebinden ödemişti. Böyle büyük bir şirketin daha kendi borçlarını ödeyemeyen ve şirket hakkında hiçbir bilgisi olmayan bir insana gitmesini istemeyeceğinizi biliyorum."

"İtiraz ediyorum sayın hakim müvekkilimin bilgi durumu ve eski davası konu ile alakasız."

"Eğer müvekkilinizin tazminatını benim müvekkilim ödediyse ve bu şirketi yönetmek için bilgi sahibi olmak gerekirse oldukça alakalı sayın hakim."

"Reddedildi, devam edebilirsiniz Bay Jeon."

"Başka sorum yok sayın hakim."

SuitsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin