kafe

46 4 6
                                    

Herkese iyi okumalar. ilk hikayem umarım begenirsiniz

Bilgisayardan dizime bakıyordum. Tabi bu sırada dizide ki adama sayıstırıyordum derken telefonumdan bildirim sesi geldi kesin bizim grubtu . Filmi durdurup telefonuma baktım ve doğru tahmin.

PİLAVLI SOHBET

Yürüyen Moda -   Kızlarrr kalkın hadi saat kaç oldu                         (11.30)

Aşcı Hanım -  Berfin zatennn ayaktayız kızım                                       (11.35)

Yürüyen Moda - ay tamam Halecim                                                       (11.36)

Ef - kesin bir şey isteyecek kızlar hazırlıklı olalım                              (11.36)

Sare - katılıyorum Efsun  bismillah                                                              (11.37)

Yürüyen Moda - katılmasan şaşarım ateş böceğim neyse beni bu kadar iyi tanımanız güzel ama kötü bir şey değil yapalım  daha doğrusu gidelim              (11.37)

Aşcı Hanım - en son istediğin şeyi yaptıgımızda ne oldugunu hatırlıyorsun demi!?      (11.38)

Ef - Hale haklı Berfin hem olan bana olmuştu! saçımın pisliğini 2 gün temizledim anca gitti (11.38)

Sare - ya Efsun onda planda sen yoktun ki sana nasıl patladı olay anlamadık ki (11.39)

Aşcı Hanım - ona olmasa bana olacaktı ya neyse ne söyle bakalım Berfin hanım ne diyeceksin (11.39)

Yürüyen Moda - Efsun tekrar özür dilerim aslında Haleye yapacaktık şakayı ama sana patladı evet şimdi sadede geleyim canlarım cafeye gideceğiz                               (11.39)

Sare - kafanda planlar olduguna yemin edebilirim ama kanıtlayamam    (11.39)

Ef - kesinlikle öyle Sare                                                                                                 (11.40)

Aşcı Hanım - ben gelemem size iyi eglenceler canlarım                                (11.40)

Yürüyen Moda - sebep?                                                                                              (11.40)

Aşcı Hanım - misafir gelecek anneme yardım edeceğim                            ( 11.40)

Yürüyen Moda - Halecim annen ve baban işteler nasıl yardım edeceksin annene hiç izin aldı deme daha geçen almıştı tekrar izin vermezler                                                (11.40)

Aşcı Hanım - şey ben buna cevap veremem                                                         (11.40)

Yürüyen Moda - tabi veremezsin kalkın çabuk kız gerçekten bir şey yapmıyacagım   (11.40)

Sare - e tamam gidelim saat 14.00 yeşilçam kafesinde buluşalım olur mu?

Ef- tamam

Aşcı Hanım - tamam

Yürüyen Moda - tamam

dolabımdan  kıyafet seçmiştim.

dolabımdan  kıyafet seçmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aden / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin