doğum günü

9 3 2
                                    


okulun açılmasına çok az kalmıştı 1 hafta kalmıştı. son senemizdi sınava girecektik. bir kağıt parçası geleceğimizi belirleyecekti. okula gittiğimizde birde Justice grubuyla uğraşacaktık ondan daha beteri starfire grubu. evet evet doğru okuyorsunuz kendileri adlarını starfire yani yıldız ateşi koydu. starfire  grubu ile kavgalıydık okula başladığımız ilk sene kendilerini ön plana çıkarmaya çalışmışlardı zaten bunun içinde yapmadıkları şey kalmamıştı. bizim kavgalı olma nedenimiz ise şu şekilde ; içlerinden Beren ile ortaokul arkadaşıydık. yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. lisede de aynı okulu tutturduk sadece sınıflarımız farklıydı. bunun yanında kavgalı olduğum kızda bizim okula gelmişti. Beren ile okulun başlarında kavgalı olduğumuz kız ile kavga etmiştik. aradan biraz zaman geçmişti Beren gitmiş ve kavgalı olduğumuz kızla yani Ada ile barışmıştı ve bana gelip 'biz Ada ile barıştık. ben barışalım mı ? dedim oda kabul etti barıştık ' dedi. tabi ben bunun saçmalığını fark ettim ama sorgulamak istemedim zaten daha sonra her şeyin farkına vardım. Daha sonra Ada ve Adanın arkadaşları Miray ve Ceylin le de arkadaş oldu. tabi bizim arkadaşlığımızda bitti. zaten son zamanlarda aramız açıktı kendisi de değişmişti . hatta öğrendim ki benden soğumuş. daha sonra Adanın grubuna katıldı. Ne muhteşem grup! Ada , Miray , Beren ve Ceylin grubu!

o zaman çok zoruma gitmişti çünkü böyle bir şeyi hak etmemiştim. evet arkadaşlıklar biter ama bunun bile adabı var. şimdi ise birbirimizden nefret ediyorduk . zaten ondan sonra birçok kavga olmuştu keşke tek kavga olsaydı daha beterini de yaşatmıştı en çokta bu koymuştu ondan sonra insanlara olan güvenim bitti . işte nerden nereye .  demek ki zaman herkesin gerçek yüzünü ortaya çıkarıyor. Bunun yanında birde Justice ekibi var tabi bizim tabirimizle meyve suyu grubu. Meyve sularımızın markası Akın , Barlas , Ege , ve  Meriç . 

Onlarda zorbanın teki. tek istedikleri herkesin kendilerine tamam demesi ama tabi biz bunu yapmadığımız için onlarla da kavga etmiştik. Okulun ilk günü sınıfımızın sessiz çocuğu Murat'ın zorla parasını almaya çalışıyorlardı bizde bu durumu görüp karşı çıktık ve kavga ettik.

Allahtan son senemizdi kurtulacaktık. Ama yürüyen modam Berfin , Aşçı Hanım Hale , ve Hemşire Hanım Efsundan ayrılacaktım. belki aynı şehirde okurduk ama aynı sınıfta okulda olmakla aynı değil. kızlarla dün konuşmuştuk kıyafet almaya gidecektik oradan da kafeye gideceğiz.  telefonuma mesaj gelmişti baktığımda bizim gruptu

PİLAVLI SOHBET

Yürüyen Moda : hadi kızlar herkes giyeceği kıyafeti atsın

Yürüyen Moda bir fotoğraf paylaştı

Yürüyen Moda bir fotoğraf paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşcı Hanım bir fotoğraf paylaştı

Aşcı Hanım bir fotoğraf paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aden / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin