12'de

9 2 0
                                    

Kapı çalındı. Aha da gelmişti Yekta Çağlı. Gel diye bağırdım da içeri gelmişti. Evet gelen Yektaydı.

'' merhaba kızlar '' dedi ve kapıyı kapattı. çekingen duruyordu. elimle sandalyeyi göstererek ''otursana hoş geldin'' dedim. tebessüm etti. yine o çukuru ortaya çıkmıştı. gülümsemesiyle istemsizce gülümsedim. kızlar birden ayağa kalktı. Hale '' biz de Mehtap ablayla tanışalım '' deyip odadan çıktı. Yektayla baş başa kalmıştık.

'' nasıl oldun Sare ? ''

'' fena değil '' diye kısaca sorusunu yanıtladım. Yekta elini ensesine attı ve sıvazladı.

'' Sare o gün dediklerim için özür dilerim '' 

'' ne dedin ki Yekta ? '' aaa ! ne dedi ki unuttum

'' kim olsa yapardım dedim. sen benim için kimse değilsin. kimse olman için çok geç. kalbini kırdım farkındayım. özür dilerim '' konuşmasını bitirdiğin de derin bir nefes verdi ve gözlerime bakmaya devam etti. gözlerine baktığım da pişmanlık görüyordum. 

''kimse olman için çok geç derken ? '' diye sordum

'' yani artık tanıştık arkadaşız o bakımdan söyledim '' demişti. dediğine kafa salladım. ben de açık sözlü olmak istedim.

'' açıkçası evet kalbim kırıldı ama gözlerine baktığım da o pişmanlığı gördüğüm için affediyorum ama bir daha kalbimi kırarsan ben de senin pekmezini akıtırım tabi benden önce kızlar '' deyip güldüm. Yekta da gülmüştü. gülüşü sanki bir nadir çiçek gibiydi.

'' orası kesin canım. bir daha kalbini kırarsam sende kafamı kır '' demişti.

'' okul nasıldı ? '' acaba kızlar bizimkilere yanaşmış mıydı ?

'' fena değil. sen olmayınca tadı olmuyor ''

'' e tabi benim gibi insanı bulmak zor '' demiştim küstah bir şekilde 

'' hafta sonu gelecek misin ? ''

'' bilmiyorum Yekta gelmeye çalışacağım '' Yekta ayağa kalkmıştı

'' içeri geçeyim hasta ziyaretinin kısası makbuldür. tekrar geçmiş olsun '' deyip odadan çıktı

Yekta ile aramı düzeltmek iyi gelmişti. gözlerinde ki pişmanlığı görünce affetmiştim. telefonuma mesaj gelmesiyle mesaja baktım.

Gizemli Bey: benim prensesim nasılmış ?

Sare : prensesin ölüyor yataklara düştü

Gizemli Bey : hasta mısın ? neyin var

Sare : verem dedi doktorlar ölüyorum yar...

Gizemli Bey :ölme yar geç buldum seni erken kaybedemem

Sare : elveda Gizemli Bey...

Gizemli Bey : elveda demene gerek yok yanına geliyorum

Sare : ölmek için daha çok gençsin 

Gizemli Bey : maalesef öyle ama mecbur

Sare : Allah korusun ya şaka şaka ağlama

Gizemli Bey : bu şimdi mi denir ? peçete bitti bunlar kaç TL haberin var mı?

Sare : onlara da zam geldi demi sus hatırlatma 

Gizemli Bey : şaka maka neyin var ?

Sare : ateşim vardı düştü . her yerim ve boğazım ağrıyor

Aden / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin