"kızlar bakın bence bu. Ama ya güzel olmazsa ya iguananın götü gibi olursam . " Berfin tamı tamına 2 saattir kafamızın etini yiyor. Bowlinge gideceğiz ama Berfin bir türlü ne giyeceğine karar veremiyor. Sabahın 9'unda geldi beni uyandırdı. 2 saattir de ne giyeceğini seçiyor.
Kızlarda saat 10.00 gibi gelmişlerdi. Onlarda benim gibi kafayı yemek üzerelerdi.Hale ayağa kalktı ve Berfin'in karşısına geçip kollarından tuttu.
" Berfin yanıyor görüyor musun ? " Dedi ciddi bir şekilde. Berfin de ciddileşti " ne yanıyor ? "Hale ağlamaklı bir sesle " beynimiz yanıyor. Kafamızın üstüne bak duman çıkıyor " dedi . Berfin gülmüştü " Ben duman görmüyorum . Demek ki daha yanmasına zaman var aşkım " Hale geri yerine oturmuştu.
" Tamam kıyafeti seçtim " Berfin'in lafıyla şükür duası etmeye başladık. Allah'ım çok şükür bitti bu çile. Bizim kıyafetlerimiz zaten hazırdı. Kıyafetlerimizi giymeye başladık. Makyaj, saç ve takılarımızı da taktik ve işte hazırdık. Bowling yerinde saat 13.00 'da buluşacaktık.Bowling yerine geldiğimizde erkekler bizden önce gelmişti. Oflazın yanında küçük sarışın bir kız çocuğu vardı. Kızın arkası dönüktü. Erkeklerin yanına vardığımız da kızda önünü dönmüştü. Kıza baktığım da tanıyordum. Bu kız kafede ki kızdı. Kız Sare abla dedi ve sarıldı. Meleği kucağıma aldım ve yanağından öptüm.
" Kardeşim Melek " dedi Oflaz. "Tanıyorum kafe de karşılaşmıştık. Yekta arkadaşımın kardeşi derken seni kastetmiş demek. " Oflazın kardeşi olduğu aklıma gelmemişti şaşırmıştım. Meleği kucağımdan indirdim . Hale Meleğe elini uzattı ve
" Ben Hale " dedi gülümseyerek . Melek de elini tutarak " ben Melek " dedi. Oflaz sırıtarak " Melek sen ona görümce diyebilirsin " dedi ve Haleye göz kırptı. Hale de sırıtarak " tabi de Melekcim " dedi. Melek diğer kızlarla da tanışmıştı. Oflaz Meleği kucağına aldı . '' hadi bakalım abicim oyun zamanı '' Melek ellerini çırptı ve gülerek '' yaşasın '' demişti.İlk olarak ayakkabılarımızı giydik. içeriye topların yanına gittik.
'' evet! gruplara ayrılalım '' dedi Ayaz. Yekta '' A grubunun kaptanıyım '' demişti. yanımda duran Efkan '' bende B grubunun kaptanıyım '' dedi. Efkan'a sessizce '' bowlingin iyi mi ? '' diye sormuştum. '' iyiyim boşuna kaptan olmadık '' dedi ve göz kırptı. '' Sa- ''Yektanın sözü Oflazın sözüyle yarıda kaldı '' tabi ki beni seçiyor '' dedi. Yekta Oflazı ittirdi '' siktir git lan! ananın karnından benle mi doğdun ? '' demesiyle gülmüştük. Oflaz kolunu Yektanın omzuna attı '' bende seni seviyorum '' dedi. '' lan istemiyorum Sareyi seçeceğim ''
Oflaz geri çekildi '' tamam kardeş seç şaka yaptım '' dedi. '' önemli değil Yekta Oflaz olsun '' dedim. Oflaz '' yok ya şaka yaptım gel gel '' dedi. '' diğer seçmede gelirim '' dedim. Oflazı kırmaya gerek yoktu. Yekta homurdanıyordu ve Oflaza ters ters bakıyordu. seçme sırası Efkan'daydı.
'' Sareyi seçiyorum '' beni seçmesini beklemiyordum . Yekta Efkan'a ters ters baktı. Efkan Yektanın bakışlarını umursamadı. daha sonra gruplar seçilmeye devam edildi. A grubunda Yekta, Oflaz , Efsun ve Hale vardı. B grubunda Efkan, ben , Berfin , Yağız ve Ayaz vardı.
ilk atışı yapacak kişi Yektaydı. A grubu tezahürat yapıyordu '' Yekta başkan oley . Yekta başkan oley '' deyip alkışlıyorlardı. Yekta pozisyonunu aldı ve atışını yaptı. bütün labutları devirmişti. helal be! A grubu Yektayı alkışlıyordu . bende alkışlıyordum sonuçta iyi olanı takdir etmek lazım .
Berfin kafama vurdu '' kızım ne alkışlıyorsun ''
'' nevarya alkışlamayım mı ? iyi attı '' Berfin eliyle alnına vurdu. '' karşı takım onlar hani rakibimiz ya kanka '' dedi. omuz silktim. şimdi atış sırası Efkan'daydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden / Texting
Fiksi RemajaBilinmeyen Numara - Aden nasılsın? Sare - yanlış yazdınız ben Aden degilim Bilinmeyen Numara - hayır dogru yazdım sen benim Adenimsin Sare - ne saçmalıyorsunuz Bilinmeyen Numara - saçmalamıyorum güzelim saçmalamadığımı ileride anlayacaksın Sare - B...