Au trecut câteva zile.Jimin a început să vorbească cu Suga aproape în fiecare zi. Suga obișnuia să-l sune după terminarea biroului. Vorbeau la telefon 10-15 minute în fiecare zi. Jimin devenea mai relaxat și mai liber cu Suga decât înainte. Jin a vorbit și cu el și cu Tae în mesaje. Jin era într-adevăr o persoană cu inimă bună, la fel ca o mamă universală.
"Bună, Chim."
"Bună, hyung."
"Vrei să iei cina cu mine diseară?"
A fost prima dată când Suga l-a rugat pe Jimin să iasă la cină. SINGURII.
"De fapt... o-ok. Când?"
"Pregătește-te. O să te iau la 7."
Suga a fost atât de simplu. Era de fapt o persoană rezervată. Dar când era în preajma lui Jimin, s-a schimbat.
Era sâmbătă, așa că nu aveau școală. Jimin s-a pregătit la 7 și a așteptat să vină hyung-ul lui. La 7:30 a venit Suga și l-a luat pentru restaurantul pe care îl rezervase deja.
"Arăți atât de frumos, hyung." Jimin a făcut un compliment pentru că .. de ce nu?
De data aceasta Suga nu a rezervat un restaurant întreg, ci doar o cabană. Pentru că Jimin i-a spus așa, evident.
Au intrat într-o cameră frumos decorată. Era doar o masă și două scaune. Lumânări, sticle de vin fanteziste, flori etc. erau aranjate pe masă și era foarte ușor de ghicit că restaurantul era unul foarte scump.
O parte a peretelui era din sticlă, dar o persoană din afară nu ar putea vedea ce era acolo înăuntru."Jimin? Ce iti place sa mănânci?"
"Orice este în regulă. Orice îți place hyung."
Suga era pe cale să spună ceva, dar ochii lui căzură afară pe o anumită siluetă.
"Jimin, comandă orice ai vrea să ai. Mă întorc imediat. Mă poți vedea prin peretele de sticlă, ok?"
Fără să aștepte un răspuns, Suga se repezi afară. Un chelner a venit să ia comanda, dar Jimin i-a spus doar să aducă ce era mai bun.
Suga se îndreptă spre o masă. Pe ea stătea un bărbat, singur. Părea prea nemulțumit să îl observe pe Suga."Ce faci aici singur?"
"Huh? Tu... ohh Suga...? Am crezut..."
O expresie fericită tocmai i-a lovit fața și a dispărut din nou.
"Nu te mai comporta ca Romeo, Hoseok. Știi că ea nu și-a amintit de tine."
"O va face. Și în ziua aceea va veni să mă găsească. Acum ce cauți aici singur?"
"Sunt cu Jimin. El este acolo." Suga și-a îndreptat degetul spre cabină.
"Oh, bine. Te distrezi cu adevărat."
"Hobi... dacă într-adevăr o iubești atât de mult, atunci doar cere-o. Ce e mare lucru?"
Hobi era furios în acest moment. Nu se mai putea controla.
"Ce crezi, tu, alfa? Poți să-ți muști perechea oricând vrei. Dar eu sunt un beta. O al naibii de beta. Inutil. Și cum de sunt singurul despre care Yoonji nu-și amintește nimic?"
CITEȘTI
Cel mai dulce Omega |Yoonmin |Namjin |Taekook| FF
FanfictionTradus! Completă BxB Love story Jimin, un omega dulce, este forțat să se împerecheze cu un prim alfa (suga). Jimin nu a fost fericit mai întâi, dar dragostea extremă a lui Suga îi poate topi inima lui Jimin? De asemenea, alte cupluri din această pov...