11. Cuplu puternic & permisiune

209 22 0
                                    


Jungkook deschise gura în mașină.



"Jimin, Tae mi-a spus că voi, băieți, ați aflat despre accident și despre Yoonji. Dar Jin Hyung a fost și acolo. Yoonji a revenit la simțit după câteva ore. Deși era tulburată, nu era în pericol pentru viață.
Dar Jin hyung ... a intrat în comă. Timp de 2 luni. Copilul lui a murit din cauza accidentului.."




Atât Jimin, cât și Tae au fost triști să audă asta.  Jimin a simțit o vinovăție extremă. "Atunci?"



"Atunci? Apoi, după 2 luni, a revenit la simțuri doar din cauza lui Namjoon hyung. El și lupul lui au avut atât de multă grijă de Jin hyung. Viața lui Jin hyung era în pericol. Namjoon hyung a fost foarte furios la această veste. Ar putea fi mort dacă i s-ar întâmpla ceva rău lui Jin hyung. Sau ar putea renunța la propria viață pentru a-și salva omega-ul. De fapt, Namjoon hyung îl iubește pe jin hyung mai mult decât orice.


 De fapt, Namjoon hyung îl iubește pe jin hyung mai mult decât orice

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Când Jin Hyung a aflat despre avort spontan, a devenit o statuie tăcută.  Doar dacă ai putea să-l vezi pe Namjoon hyung atunci. Prima dată l-am văzut pe Namjoon hyung plângând ca un nebun.  De obicei este puternic, dar... Au încercat și după aceea pentru copii. Jin hyung iubește întotdeauna copiii. A rămas însărcinată de două ori după aceea. Dar a avortat acei copii după câteva luni. El nu poate avea un copil acum... Poate că nu va mai avea niciodată un copil.” *Supin*








La vila Namjin



Namjoon stătea pe pat, stătea lângă tăblie, citea o carte. Cămașa lui de noapte gri i-a dezvăluit partea de mijloc a pieptului neted, deoarece nu purta altceva decât pantaloni sub ea.




Jin a intrat în cameră, după îngrijirea pielii de noapte, într-o cămașă de noapte roz. După ce s-a uitat la alfa-ul lui o vreme, a mers spre el și a intrat sub cearșaful care acoperea picioarele lui Namjoon.
Se târă și se întinse pe pieptul lui Namjoon, scoțându-și capul din sub cearșaf.





"Joon?"


"Hmm?" Namjoon nu și-a mutat ochii de la carte, ci a fredonat în timp ce îi freca umărul lui Jin cu o mână.


"Joon?"


"Hmm..."


"JOON?"




Namjoon închise cartea cu unul dintre degete înăuntru.




"Hai să încercăm să facem un copil”, se îmbufnă Jin.


"Jin..."


"Te rog. Căldura mea este, de asemenea, aproape."



"Nu de data asta. După câteva luni, ok?"


Cel mai dulce Omega |Yoonmin |Namjin |Taekook|  FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum