20. prima noapte (smut)

329 24 0
                                    


Toată lumea a plecat când ceremonia nunții s-a încheiat. Yoongi l-a condus pe Jimin înapoi la casa lor. Sau cel puțin așa credea Jimin


Suga a condus mașina lor albă în timp ce vorbea cu omega-ul lui proaspăt căsătorit.




"He, el... ai dreptate. M-am gândit că va... hyung... hyung... ai greșit..."


"Așteaptă doar să o vezi pe micuța mea soție. Crezi că soțul tău este atât de plictisitor încât te va duce acasă în prima ta noapte?"



Jimin a roșit ca naiba la gândul la "prima noapte" și a tăcut.



După 15 minute au ajuns la un hotel.  Suga le rezervase deja întregul hotel (al naibii de bogați). Au intrat în sala mare unde îi aștepta managerul. 




"Chimchim, alege orice cameră îți place."


"S-Sunt ok cu o-orice cameră."



Managerul a sugerat camera de la etajul 12 pentru că avea o vedere frumoasă asupra orașului. Au fost de acord.








După 1 oră


Suga a ieșit din baie cu părul care picura și un prosop pe umăr.


"Hyungie? Nu ți-ai uscat părul?"


Suga a aruncat prosopul către Jimin: "Fă-o pentru mine."



Jimin a chicotit și a început să frece părul lui Suga, care stătea acum pe pat.  După aceea, Jimin l-a uscat în cele din urmă cu uscătorul de păr. "Terminat."


"Jiminie? În ziua aceea mi-ai spus că.. știi.. Adică.."



"Da, hyung. Îmi amintesc."  Jimin se uită în jos și din nou la Yoongi cu ochi timizi.  "O vom face în seara asta."


Suga a mângâiat încet obrazul lui Jimin și i-a îndepărtat bretonul din colțul ochiului. "Am un cadou pentru tine, hyung."


"Ca data trecuta?" Suga rânjește.




Jimin arăta ca o roșie pură în acest moment. Și-a amintit că ultima dată a încercat să îl seducă pe Suga cu o rochie sexy. Și-a acoperit fața cu mâini mici și a dat din cap rapid



Ochii lui Suga erau larg deschiși.  "Chiar? Nicicum. Unde este? Îl porți sub cămașa de noapte? Arată-mi... Arată-mi." A devenit nerăbdător și încearcă să-i scoată rochia de noapte.




"Mă duc, mă schimb." Jimin a alergat spre baie cu o geantă mică de pe masă.  Suga abia aștepta să-l vadă baby în rochii sexy. A fost încântat de gândul să facă lucruri murdare cu Jimin.




Ușa de la baie s-a deschis și l-a dezvăluit pe Jimin într-o rochie sexy alb-negru.  Avea doar o fustă foarte scurtă în partea de jos și șocuri lungi de plasă. De choker îi atârna un lanț și o bandă de păr asemănătoare unei pisici l-a făcut pe Suga să salveze peste aspect.



S-a oprit o clipă și a sărit brusc din pat și l-a luat pe Jimin în brațe. Suga a devorat buzele lui Jimin fără să se gândească și a început să-i strângă trupul minuscul în el.




S-au culcat șchiopătând și au căzut pe pat fără să rupă sărutul. Suga îl săruta pe Jimin cu foame, fără nicio milă și îi apăsa corpul moale sub el cu pieptul.




După ce a mâncat buzele plinuțe ale lui Jimin, Suga l-a lăsat pe Jimin să ia puțin aer când a început să-i dea săruturi fluture pe toată fața.


Cel mai dulce Omega |Yoonmin |Namjin |Taekook|  FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum