14. Este prea târziu?

200 21 0
                                    


Hoseok nu a găsit-o pe Yoonji după aceea. Pe de o parte, era fericit că Yoonji și-a amintit de el și, pe de altă parte, era trist că ea se preface atât de mult.



Dar de ce?





Namjoon a aflat despre incidentul de la birou pentru că lucra alături și a auzit niște strigăte.





"Hoseok, să vorbesc cu Jin să o conving?”



"Nu, Namjoon. Încercam doar să-i aduc memoria înapoi. Acum, când își amintește totul, dar tot nu vrea să fie cu mine, nu aș deranja-o din nou. Dacă vrea să fie cu mine, va veni singură la mine. Nu a-aș f-for-forța-o. Vocea lui Hobi se sufocă. Namjoon și Suga de asemenea s-au simțit triști.




"Dar tu o iubesti. Cel putin ea trebuie sa iti dea un punct puternic si rezonabil pentru a te comporta rece. Chiar daca vrea sa se desparta de tine... trebuie sa vorbeasca cu tine corect. Si cred ca si Suga hyung va fi de acord."




Suga a fredonat "hummm"




"Namjoon," Hoseok s-a uitat la Namjoon cu ochii sticloși, "Dragostea este necondiționată. Dacă nu mă place, are dreptul să mă părăsească. Este frumoasă, inteligentă și o fiică a unei familii înalte. Nu sunt nimic în fața ei. Poate s-a gândit că nu o voi lăsa să plece, așa că ea...”



"A greșit. Trebuie să-i pară rău pentru felul în care s-a comportat." spuse Suga cu o voce adâncă.









În seara asta, vila lui Suga.


Yoonji a intrat într-o cameră mare doar pentru a îl găsi pe Suga, așezată pe un scaun, așteptând-o.




"Stai", ordonă el.





Yoonji s-a supus și s-a așezat în fața fratelui ei, care cu siguranță nu era într-o dispoziție bună.




"Nu mergi la Paris. Mătușa Jeon te va informa mai târziu."



"De ce?" Yoonji nu a fost deloc surprinsă deoarece se aștepta la așa ceva.



"Toată lumea se gândește că nu îți asigur viitorul. Și de aceea am luat decizia că vei lucra la compania noastră."




"De ce?"



"Avem nevoie de noi angajați."



"Postul meu?"


"Secretară"


"A ta?"


"Nu. A lui Hoseok."



"Nu vreau să fiu." Yoonji s-a ridicat pentru a pleca, dar a simțit că corpul ei nu se poate mișca după dorința ei.



"Tu! Cum îndrăznești să-ți folosești puterile alfa asupra mea!"




"Nu mă enerva. De ce te-ai prefăcut că ai uitat totul? Știai cât de mult a avut grijă de tine când erai total NEBUNĂ?"  "Nimeni nu l-a forțat să facă asta. Și dacă cineva a făcut-o, e vina lor. Nu a mea. Și nu-mi place de el. Un pervers atât de urât. În schimb, aș prefera să mor."


"Vei fi o soră ascultătoare sau știi care este consecința."



Yoonji a căzut pe podeaua de marmură.  Dar ea nu și-a schimbat atitudinea.  "Vom vedea."





S-a întors să plece și s-a înfruntat cu ultima persoană pe care dorea să o vadă. Hoseok.





Yoonji a trecut pe lângă el, dar nu a mișcat niciun mușchi. Yoonji nu s-a gândit niciodată că persoana prea vorbăreț o va lăsa să treacă atât de ușor, fără un singur cuvânt.
Ea a părăsit vila.
Hoseok stătea nemișcat ca o statuie.  Ochii îi erau încețoșați și fața era inexpresivă ca o persoană moartă. Un singur lucru îi lovea creierul din nou și din nou. "Aș prefera să mor"









Au trecut 6 zile.


Ultima zi a excursiei a fost o zi leneșă.  Nu aveau unde să meargă sau nimic de făcut pentru seara. Mâine aveau să se întoarcă, așa că astăzi toți studenții au decis să iasă la un foc de tabără în pădurea de lângă căminul lor.






O clădire mare cu 2 etaje a fost amenajată pentru ca ei să stea acolo unde toți alfa se aflau la parter și omega erau la ultimul etaj.





Jungkook era gata să meargă la focul de tabără. Toți au părăsit hotelul, dar Jimin și Tae nu au coborât. Jungkook l-a sunat pe Tae. Nu a răspuns la telefon, așa că a încercat numărul lui Jimin.





"Bună? Când vii?"



"Ahh, scuze Jungkook. Nu pot veni. Tae nu se descurcă bine."



"Ce s-a întâmplat?"



"Pur și simplu nu se simte bine”.



"Mai este cineva lângă tine?"



"Nu. Doar eu și Tae."



"Stai, vin."





Jungkook a mers în camera lor și a descoperit că Tae era sub pătură și Jimin stătea la marginea patului.




"Jimin, voi rămâne aici. Du-te și bucură-te cu ceilalți."


"Dar..."


Cu o voce slabă, Tae a fost de acord cu Jungkook. "Da Jiminie. Trebuie să mergi și să te distrezi. Nu-ți strica excursia pentru mine. Jungkook va avea grijă de mine."






După o lungă dezbatere, Jimin era în sfârșit gata să plece în pădure.





"Stai. Tae, încuie ușa. Îl voi duce pe Jimin în pădure și mă voi întoarce imediat, ok?"







Tae dădu din cap. Au plecat, dar în 5 minute Tae a auzit o bătaie în uşă. S-a trezit să deschidă ușa cu speranța de a vedea o față foarte cunoscută, dar în schimb erau doi alfa, necunoscuti.






"Lăsați-mă, nenorociți de alfa."
Tae încerca să se îndepărteze de strânsoarea acelui alfa care salivă literalmente peste Tae. Un alt alfa a venit și a atins fața lui Tae. Tae și-a mișcat puțin capul și i-a mușcat mâna pentru a sângera.




"Tu, cățea”, îl plesni aspru pe Tae și îi sfâșie tricoul. Tae era neajutorat în acest moment. Îi venea în minte un singur nume, "Kookie ”. S-a scâncit în timp ce vărsa lacrimi.







În pădure, Jungkook l-a întins pe Jimin profesorilor și a plecat în tăcere. Știa că nimeni nu-i va permite să rămână singur cu Tae. Așa că nu a anunțat pe nimeni despre absența lui. În apropierea clădirii, a văzut doi oameni care ieșeau. Unul dintre ei șchiopăta, iar celălalt îl ținea de cap, încercând să țină ceva înăuntru. Poate sânge?







Ochii lui Jungkook erau larg deschiși când simte feromonul lui Tae pe proștii ăia, dar... Jungkook i-a luat 2 secunde să-și dea seama.
S-a repezit spre camera lui Tae.






"Rahat. Rahat. rahat. rahat. Cum pot fi atât de prost? Trage mi-o. Rahat. Este în căldura lui. Rahat. Rahat.











__________________
Număr de cuvinte: 1063
Mulțumesc
Următorul capitol va fi smut.
Vă rug să votați și să distribuiți

Cel mai dulce Omega |Yoonmin |Namjin |Taekook|  FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum