10. Vila Namjin, gradina de trandafiri

212 22 0
                                    

O mașină a parcat în holul unei vile mari, cu decorațiuni frumoase și o mulțime de copaci peste tot. În față era o piscină. Jimin și Tae au fost uimiți pentru că nu fuseseră niciodată într-o casă atât de frumoasă. Casa lui Jungkook era ca niște case mari comune prin proiectare.



"Kookie, casa lor este cu adevărat frumoasă”. Tae surprindea fiecare detaliu al grădinii și vilei.


"Da. Jin hyung a planificat totul."



Jimin și Tae l-au sunat pe Jin și i-au spus că îl vor invita înainte de a veni aici, așa că nu a trebuit să se întoarcă din nou ca data trecută la Hoseok. Jin a fost foarte încântat, așa că i-a invitat și la cină, inclusiv pe Jungkook.



"Există un teren de golf, teren de tenis, pădure, lac, grădină cu flori etc. în curtea din spate.” a șoptit Jungkook când erau la ușa casei.



Nu nici un slujitor, dar Jin însuși a deschis ușa pentru ei. Se pare că îi aștepta. Purta un șorț peste cămașa și pantalonii lui albi.

 Purta un șorț peste cămașa și pantalonii lui albi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Hei copii. Intrați. Ați întârziat. Am așteptat atât de mult și am început să gătesc chiar acum."


Au intrat înăuntru și s-au dus într-o cameră de zi cu o bucătărie atașată.  După ce s-au așezat, Jin a alergat spre bucătărie. "Aish! Stai puțin că vin. Shhhss" Jin atinsese din greșeală tigaia fierbinte și șuieră. Dar nu era slab, așa că nu a fost atent la durere.




După 2 minute.


"Ajută-te înainte ca Jungkook să le termine singur”. Jin a pus o mulțime de gustări și suc de portocale. "Namjoon va fi aici curând după aceea, vom lua cina împreună, ok? Mâncați astea deocamdată."




Doar Jungkook a mâncat mai mult de jumătate din acele gustări. Jin a terminat de gătit în 10 minute și sa alăturat lor pentru o conversație.




Au trecut 30 de minute. Camera mare s-a umplut de chicotele lor și de "râsul de sticlă” unic al lui Jin.


"Hyung, știi că Jimin și Suga hyung au pătruns în proprietatea ta în acea noapte.”


"Haha Tae, știu asta. Locul era plin cu feromonii lui Suga. Nu este o problemă. Toată lumea are voie aici."




Jimin a simțit într-adevăr că Jin era prea bun pentru a suferi. Ochii i s-au umplut de lacrimi, s-a uitat în jos la propriile picioare.







Ding-dong



"Joon este aici." Jin a alergat spre uşă şi a deschis-o. Namjoon părea atât de obosit. Nu s-a uitat mai departe pentru a observa încă trei oameni acolo și doar l-a îmbrățișat strâns pe Jin de îndată ce Jin i-a deschis ușa. Namjoon și-a apăsat fața pe umărul larg al lui Jin și l-a strâns în propriul său corp. Începe să-și scoată haina de pe corpul transpirat.




Cel mai dulce Omega |Yoonmin |Namjin |Taekook|  FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum