Yoonji s-a întors și s-a remediat cu Hoseok.Yoonji îi lămurise neînțelegerea. După pierderea memoriei, Hoseok a fost atât de trist. Într-o zi, a băut prea mult și s-a rătăcit și s-a dus la birou. În acel moment, Suga a fost acolo și a crezut că este Yoonji pentru că seamănă.
Yoonji l-a văzut pe Hobi sărutându-i fratele, așa că ea a fugit și nu a întrebat niciodată despre acel incident. Dar PA lui Suga a fost vechiul coleg de clasă al lui Yoonji. Ea știa totul și când s-au întâlnit într-un alt oraș cu o zi înainte de căsătoria lui Suga, i-a spus lui Yoonji.
Toată lumea se întoarce la dragostea lor adevărată.
Yoonji și Hoseok veneau în fiecare zi să o viziteze pe Jenifer și au devenit prea apropiați de ea.
Jin a angajat și o dădacă.
Jenifer a devenit draga tuturor și, de asemenea, calmă și liniștită, nu ca părinții ei biologici.
Toată lumea a fost atât de ușurată pentru că volumul de muncă s-a redus puțin pe măsură ce Jungkook, Yoonji și câțiva angajați noi s-au alăturat, dar Jin a devenit foarte ocupat.
După facultate, a trebuit să aibă grijă de Jenifer și să gătească. Nu și-a lăsat servitoarele să gătească sau să spele rufe. De asemenea, întreținerea acelei case mari și a grădinii era prea multă muncă. Ce lumină nu funcționează, ce ușă face să sune ca filme de groază, ce fereastră a fost spartă, ce mobilier este distrus de soțul său, Ce copac trebuia tăiat, ce plantă era ruinată de insecte, unde ierburile erau prea multe și unde mai puțin etc. etc.
De dimineața până seara a lucrat mereu. Iar noaptea trebuia să se trezească de infinite ori pentru a o verifica pe Jenifer.
Uneori, Namjoon se trezea la miezul nopții și descoperi că Jin mergea cu Jenifer în brațe și cânta încet cântece de leagăn.
Ochii lui Jin erau acoperiți de cearcăne și a devenit atât de subțire. Părea atât de obosit, dar nu avea timp să se odihnească.
"Jinnie? Unde ești, baby?"
"Domnule, este în grădină cu Jenifer." spuse bona.
Lui Namjoon nu-i plăcea dădaca asta. Ea este mereu răcoroasă. Dacă Jin trebuia să aibă grijă de tot, de ce a fost părăsită dădaca?
Nu l-a lăsat niciodată pe Jin să se odihnească și să aibă grijă de Jenifer singură.
Namjoon tocmai și-a aruncat geanta pe canapea și a trântit ușa. A sunat pe cineva.
Jin s-a întors să găsească doar geanta lui Namjoon pe canapea. A dus-o la locul potrivit și a întins copilul adormit pe pat. "Doamnă Sung, vă rog să aveți grijă de ea puțin? O să gătesc cina."
"Sigur domnule."
Jin a venit la bucătărie și a gătit câteva feluri de mâncare după preferința lui Namjoon, apoi și-a sunat grădinarii și a comandat câteva lucruri. S-a dus să facă o baie rapidă când a auzit plânsul lui Jenifer și a fugit din baie purtând doar un prosop.
S-a confruntat cu Namjoon în cameră. Namjoon o lua pe Jenifer în brațe și o mângâia pe spate pentru a o liniști. Jin a zâmbit, "Unde ai fost?"
CITEȘTI
Cel mai dulce Omega |Yoonmin |Namjin |Taekook| FF
FanfictionTradus! Completă BxB Love story Jimin, un omega dulce, este forțat să se împerecheze cu un prim alfa (suga). Jimin nu a fost fericit mai întâi, dar dragostea extremă a lui Suga îi poate topi inima lui Jimin? De asemenea, alte cupluri din această pov...