24. un final fericit

268 27 5
                                    


5 ani mai târziu

Namjoon a intrat în cameră când 4 copii au alergat spre el, s-au atârnat de el ținându-l de mână și de încheietură și l-au îndemnat să se joace cu ei. Nu era foarte obosit din cauza mai puțină muncă și, de asemenea, pentru că și-a luat deja îmbrățișarea de energie de la persoana de jos, în bucătărie.
Așa că a acceptat să joace.

Jimin a fost acolo să-l viziteze pe Jin. El și-a adoptat un fiul de 2,5 ani Jiyoon pentru a se juca cu Jenifer, Lily și Momo. Erau copiii lui Tae și Jungkook.  (Da, fundii ăia excitați au făcut deja 3 copii)

"Hyung, ești acasă devreme azi?"

"Ohh, Jimin. De fapt, în zilele noastre am mai puțină sarcină de muncă, deoarece Jungkook, Yoonji și Lisa se îmbunătățesc foarte mult și iau o mulțime de sarcini."

"A plecat și Suga de la birou?"

"Dap. O dată cu mine."

"Omg! Va fi supărat dacă nu sunt acasă când se întoarce. Trebuie să plec. Jiyoon dă drumul, baby."

S-a grăbit să plece. Dar Jin a intrat în cameră cu niște gustări pentru copii.  Când Jiyoon s-a ascuns în spatele lui Jin și a implorat, "Te log, te log viau să mă juc."

Jin a râs, "lasă-l aici Jimin. Îl voi trimite înapoi când va dori. Ok? Acum grăbește-te sau alfa-ul tău, bolnav de dragoste, va veni aici să te găsească așa cum a făcut-o data trecută."

Jimin nu avea opțiune. Este adevărat că Suga nu a putut sta departe nici un moment fără Jimin după căsătoria lor.  Întotdeauna a vrut să-l vadă pe Jimin. A făcut chiar și apeluri video de la birou uneori. 
Jimin a plecat.

"Cum este Tae?" întrebă Jin.

"Cum ai... oh feromonii lui sunt pe mine, nu?" Namjoon a uitat mereu nasul puternic al lui Jin.

"Hmm."

"Este bine... și... nu își poate continua ultimul semestru la universitate anul acesta din nou."
Namjoon îi zâmbi lui Jin.

Jin și-a plesnit capul. "Nu știu cum să se oprească? Ar trebui să mai aibă un copil măcar după absolvirea universității."

Namjoon a râs. "Da. Dar există și o veste tristă. El a spus că nu ne va da acel copil. Ei îl vor crește."

Jin a zâmbit politicos în timp ce o mângâia pe Momo de 2 ani, care lingea niște cremă dintr-un biscuit, lângă el.  "Este în regulă. Sunt foarte fericit să am acești copii."

spuse Namjoon cu o față falsă tristă. "Și m-ai uitat. Yuu nu mă lob... wahhh"

"Aish! Ești prea în căutarea atenției. Am făcut-o chiar alaltăieri. Pleacă. Nu te apropia, alfa. Aaa... ehh.. plecaa.. ummmm..."

Namjoon a plutit peste Jin și l-a sărutat pe pat în fața copiilor lor.

"Dada puppi papa... și lily via puppi."

"Și Jenifer."

"Și Jiyoon."

"Și Momo."

"Haha.. da da.. toată lumea va primi pupici, dar lăsați-mă să fac ceva important cu tatăl tău, ok? Vă rog să mergeți în camera de jucării, să va uitați la televizor și să terminați acele gustări. ok? Voi fi acolo în curând. Și nu veniți sus până nu va strig, ok?"

"Ok” au plecat cu toții. Namjoon se uită la Jin ca un vânător care se uită la prada lui.

.

.

.

.

"Ummmhh jooniee nuuuu... haahhh"

"Fii destul de ah~ sau copiii vor veni aici sus."

"Oprește-te.. prea dur.. haahh hei încetinește. Nghh ahhh-"





"Suga? Iubire? Ești acolo, jagiya? Soțule? Iubirea mea? Unde ești? Dragă? Răspunde-mi... jagiya?"

Suga a închis ușa imediat ce Jimin a intrat în dormitorul lor. "Ai întârziat. Vei fi pedepsit, baby boy..."

"Stai... st-stai... heeeeyyy......"

Suga îl luă pe Jimin pe umăr și îl aruncă cu o săritură pe salteaua moale a patului.

"Fii gata să nu mergi mâine..."




"Ok, eu plec acum. Lisa, ai grijă de restul, ok?"

Yoonji a plecat și Lisa își scoate mobilul pentru a-și suna soția drăguță. "Roseee? Voi fi acolo într-o oră să fii gata, ok?"

Yoonji s-a repezit la un restaurant unde o aștepta Jhope. "Scuze, Jhope, am întârziat."

"E okk Yoonie."

"Să comandăm ceva. Ce ai vrea să ai?"

"Pot să am un certificat de căsătorie?"

"Hei! Oppa ți-a spus să aștepți până la sfârșitul acestui an."

"Nu fi nepoliticos, Yoonie. Îmbătrânesc. Și tu."

"Ce? Ce ai spus?"

"Ha ha ha ha. arăți amuzant când ești furios."




Jungkook intră în cameră și se confruntă cu un rânjet diavolesc cu un bici în mână.

*Slash
"Alfa al naibii. Ți-am spus să nu ejoculezi în mine. M-ai lăsat din nou însărcinat." 

"Ahh scuze tae-bear.. nu ma lovii.. aaaa.. ajutorrrr"

"Taci și masează-mi spatele. Mă doare."

"Sigur iubire..."

"Dacă mă lași însărcinat din nou pe viitor, îți voi tăia treaba”.

"Scuze, baby. Nu voi mai face asta. Îmi pare rău."








~ SFÂRȘIT ~

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 08, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cel mai dulce Omega |Yoonmin |Namjin |Taekook|  FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum