19. Reuniunea (2)

208 21 0
                                    


Tatăl lui Rose și Suga, cu ajutorul lui Namjoon, au ajuns în cele din urmă la decizia că nu își vor forța copiii să se căsătorească împotriva voinței lor.



Rose era fericită să o aibă pe Lisa alături acum. Toți au plecat după un timp.





Este adevărat că înainte de 6 ani Suga a luat partea tatălui și a mătușii sale care și-au dorit ca Jin și Namjoon să fie despărțiți unul de celălalt. La fel ca Jungkook, fiind deprimat, Namjoon s-a logodit cu Jackson. Dar iubitorii adevărați nu puteau fi despărțiți. S-au întors împreună.





De data aceasta Suga nu l-a forțat pe Jungkook după ce a știut că și Tae îl iubea înapoi. Pentru că acum cunoștea semnificația iubirii. Sau poate pentru că a ajuns să cunoască puterea ascunsă a unui lup omega.








Noaptea.



Toată lumea își lua cina. Dar Jungkook era atât de curios încât nu a mai putut aștepta, a început să întrebe.




"Tae, cum te-a găsit hyungs? Unde ai fost o lună?"




"La casa lui Jin Hyung."



"CE? Hyung!"


Jin a zâmbit: "Îmi pare rău, baby. I-am promis că voi păstra secretul."



Jimin: "Tae, când te-ai trezit purtând un copil?"



"A doua zi după ziua ta."



JK: "De ce nu ne-ai spus? Ai suferit singur."



"Îmi pare rău, am crezut că nu vei accepta acest copil. Am crezut că ne vei respinge atât pe mine, cât și pe copilul nostru."



Jk: Spune-mi totul de la început, te rog.



"Ok, atunci ascultă.."








14 octombrie




Namjoon era în mașina care mergea la spital pentru a cumpăra pastile pentru Jin, după munca lui. A ieşit din maşină şi s-a îndreptat spre intrare. Acest spital este al lui Jackson, așa că majoritatea materialelor erau cunoscute de Namjoon. Tot în spitalul său, Namjoon a petrecut 2 luni cu Jin. Jackson a fost și el ginecolog.




După ce a luat pastile, l-a întâlnit pe Jackson când ochii i-au căzut pe Tae.  Tae cerea o programare la ghișeu.  Namjoon s-a simțit puțin suspicios pentru că feromonul lui Tae era puțin instabil. Deși era foarte ușor, Namjoon simțea mirosul. "Jackson, mă ajuți cu ceva?"





Programarea lui Tae a fost la Dr.Chen dupa 2 zile. Tae era pe cale să plece când cineva l-a sunat. Tae s-a uitat înapoi, un doctor venea spre el în timp ce zâmbea, "Copilule, când ai programarea?”




"Umm... poimâine."


.
"Sunt liber acum. Pot să vă verific dacă nu aveți nicio problemă. Apropo, sunt dr.Wang, ginecolog, și directorul general al acestui spital."



"O-ok, va fi de mare ajutor." A fost prea ușor să-l păcălesc pe Tae.




După 20 de minute s-au făcut verificările. Tae aștepta singur în camera lui Jackson. Cineva a intrat și a aruncat o hârtie în fața lui Tae. A luat hârtia.




Așa cum se aștepta. Gravid.




Ochii lui Tae s-au umplut, dar nu de fericire, ci de frică și rușine.




Cel mai dulce Omega |Yoonmin |Namjin |Taekook|  FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum