6. un eșec frumos

261 22 0
                                    


Au stat o oră pe malul frumos al lacului.  În mare parte tăcut. Jimin era fericit, dar și timid. Au făcut o plimbare cu barca pe lac. Umbra lunii pline s-a spart de valurile bărcii când Jimin a atins suprafața apei reci cu degetele mici.



Suga putea face prima mișcare, dar îi era teamă că comportamentul său arogant ar putea răni inima moale a lui Jimin. Nu voia să strice momentul frumos pe care îl împărtășeau până acum.



După ce a ajuns la bancă, Jimin a ținut din nou brațul lui Suga cu ambele mâini în jurul lui și l-a întrebat, "hyung, putem veni din nou aici?"



"Oricand vrei."



"Dar data viitoare va trebui să-l întrebăm pe Namjoon hyung ok? Sau s-ar putea să se enerveze."



"Nu îndrăzneşte."




Jimin a chicotit și și-a sprijinit capul de brațul lui Suga "pentru că ești înfricoșător?"




Suga s-a uitat la Jimin cu un zâmbet unilateral "pentru că perechea lui este mai înfricoșător și, de asemenea, vărul meu”.




"Haha... Jin hyung nu părea deloc o persoană supărată. Este prea politicos și matern."




"Da, numai cu copiii. Dacă nu ai încredere în mine, atunci întreabă-l pe Namjoon."




"Hyung? Vei marca o altă persoană dacă mor?"





Suga se opri din mers. A simțit brusc o durere ascuțită când s-a gândit la viața lui fără Jimin. Jimin trebuie să fi posedat o putere magică care a aruncat o vrajă asupra lui Suga. Suga nu putea merge mai departe cu gândul că omega lui nu mai era.





"Jimin, sunt bun cu tine, nu pentru că ascult așa ceva. Nu vei muri. Nu înaintea mea." Suga încearcă să nu-și arate slăbiciunea.



"Cine a văzut viitorul?”



"Taci! Hai să ne întoarcem."




Jimin nu avea altă opțiune decât să fie de acord. Suga nu i-a mai spus niciun cuvânt după aceea. S-au întors în același mod în care au mers. Doar la balcon o persoană a devenit martora fericirii lor.  Yoonji. Suga nu a observat-o, dar Jimin a observat-o. Ochii ei străluceau.





Jimin a crezut că Suga nu va vorbi cu el toată noaptea. Dar cum să nu vorbească cu Jimin când s-au întâlnit după o lună.  Suga s-a făcut confortabil pe pat și a cerut "Jimin. Vino și marchează-mă”.




Jimin nu a refuzat și a încercat din nou și din nou, dar nu a reușit. A încercat atât de mult, dar nu i-a fost ușor să-și lase lupul să-i depășească locul. Și aceste eșecuri s-au arătat clar pe gâtul lui Suga.





Sfârșitul Flashback-ului








"Wow! Te-ai dus la vila lui Namjoon hyung? Este foarte frumos."  Jungkook făcu ochii mari.




"Vreau să merg și eu acolo. Îmi va permite?" Tae se uită la Jungkook cu ochi strălucitori.




"Sigur. O să-l întreb pe Jin hyung. El este adevăratul șef de fapt. Haha."




Jimin a zâmbit "Suga hyung nu a mințit atunci?”




Tae și-a amintit brusc ceva, "Îmi amintesc că era furios la telefon”.
Și Jimin și-a amintit și a fost de acord.





Jk: "Alfa sunt puternici, dar principala frică a fiecărui alfa este perechea lui. Acesta este un adevăr universal."


.

Cei trei au râs.




Tae: "În ce facultate studiază Jin Hyung?”




Jk: "Haha. Este profesor la colegiul ABCXX."



Jimin+Tae: "Ce? El este profesor?"



Jk: "Da"



Tae: "Câți ani are?"



Jk: "27"




Jimin: "arată mult mai tânăr decât atât.  Credeam că are 22-23."




Jk: "Haha, el este mai în vârstă decât Namjoon hyung și Suga hyung."




Tae: "Wow! Îl invidiez."




Jk: "Arăți și tu tânăr și *roșește* frumos."




Tae: "hei (ia plesnit spate lui Jungkook) oprește-te. Nu este adevarat."




Jimin: "Jungkook? Sunt casătoriți? Le-am văzut inele pe ambele degete."




Jk: "Da, s-au căsătorit acum cinci ani."




Tae: "Wow! Ei au un astfel de control.  Bănuiesc că Jimin va fi însărcinat după o săptămână de căsătorie. Haha."





Jimin s-a înroșit ca naiba și a lovit ușor coapsa lui Tae. Jk a râs.





Jk: "Nu, ei nu au control. Camera lor era departe, așa că ai putut dormi noaptea trecută. Dar Jin Hyung este atât de puternic. El este singurul lucru pe care Namjoon Hyung nu l-a putut rupe până acum..."





Toată lumea a râs de asta.





Tae: "Hei, ce zici de excursia noastră la școală? Sunteți cu toții pregătiți?"



Jk+Jimin: "Da."



Jk: "Va fi distractiv."




Tae: "Jiminie, ne vom întoarce pe 9 luna viitoare ca să putem aranja atunci o petrecere surpriză pentru tine."




Jk și-a plesnit singur pe frunte. "Cum ar putea fi o petrecere surpriză când i-ai spus deja”.




Tae: "Ohh! Îl putem surprinde spunând că Suga hyung nu poate veni, dar va veni în ziua aceea."





Jimin și JK s-au uitat unul la altul și și-au plesnit pe frunte.






________
Număr de cuvinte: 785
Îmi pare rău, acest capitol a fost scurt

Cel mai dulce Omega |Yoonmin |Namjin |Taekook|  FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum