-Sadece şakaydı Pelin bu kadar mızmız olma.
-Sende amma çıtkırıldımsın ne kıymetli oyuncağın varmış.
-Sahnede sen olduğun sürece diğerlerinin bir önemi yok.
-Kız kısmı okumaz
Kafam sikiliyordu bu sözlerle...
Nereden geldiğini bilmediğim sözlerdi bunlar üstelik...
İlk önce aklıma son birkaç gündür içimde yaşayan sirinin şeytani versiyonu geldi.
Kryza'ya neden kafamı bu zırvalıklarla şişirdiğini sordum.Bana
Kryza:Bunu ben yapmıyorum Sema hanım.Bu sizin kontrol etmek için içine girdiğiniz zihnin çığlıkları.
Sema:Ne çığlığı kardeşim ne diyorsun sen?Bütün gün bununla mı uğraşıcam ben.
Kryza:Onu bilemiyorum hanımım.Ama kurbanınızın zihninin bir bölümü-belkide siz insanların deyimi ile bilinçaltı sizinle bir tür iletişim kurmaya çalışıyor olabilir.Unutmayın ki onu hedef seçmenizin arkasındaki sebep neyse, onun zihninden size gelen yansımaların bağlantısı veya arkasındaki sebep muhtemelen aynı.
Sema:Öyle diyorsun yani.Hımmmm...İyi güzel tamamda kafam patlayacak hanımefendinin zihninin bilmem kaçıncı lobu yüzünden.Ve ayrıca hakikaten şimdi uğraşmayacağım Pelin hanımın "çocukluğuna" falan inmekle...Yani kısacası rica ediyorum siricim bu şimdilik sustur ve beni de rahat bırak.
Kryza:Maalesef hanımım.Bu konuda yapabileceğim bir şey yok.Sesin susmasını veya en azından dinmesini istiyorsanız yapmanız gereken tek şey
Sema:Elli kere arayıp cevap alamayan sapıklardan farksız olan Pelin hanımın beyin sapını-yada soğancığını her neyse artık-cevaplamak.Peki afedersin ama bunu nasıl yapacağım ?
Kryza:Daha önce de söylediğim gibi hanımım.İsterseniz insan zihnine çok şey yapabilirsiniz.Yeter ki isteyin ve yapmak istediğiniz şeyi hayal edin.
Tamam.Peki...
Kafamın daha fazla şişmemesi adına giriş yapalım Pelin hanımın zihnine.
Yatağımıza uzanalım ve hayal edelim.
Yaklaşık 15 Dakika Sonra
Pelin:(burnunda sümükle ağlarken)Hayır ama neden dobişkoyu kestin.Ne yaptı ki o sana?
Burçin:(ablası)Sadece küçük bir şaka, sulugöz.Neden bu kadar abartıyorsun ki?Babam sana şağlam biri olmasını hala öğretemedi mi yoksa?Belki de kıt kafandan umudu kesti sözleşiyor Ziver amca ile oğlu ile başgöz etmek için.
Pelin:Hiçte bile ben senin dediğin gibi çıtkırıldım değilim.O korkunç tavukların köyüne de beni gagalasınlar diye gitmeyeceğim.(Pelin burada gerçekten köydeki tavukları kastediyor)
Burçin:Peki neden sikik bir ayıcık için ağlıyorsun da küçücük bir şaka için bile devamlı mızmızlık ediyorsun.Zavallısın işte bücür anla bunu artık.
Bu diyalog sırasında 8 yaşında falan olmalıydı Pelin.Tipi öyle gösteriyordu çünkü.
Bir süre sonra bir sahne daha gözümün önünde belirdi.
Pelin:Ama baba ablam da sürekli benle uğraşıyor.Söyle uğraşmasın artık.Hem eşyalarıma da zarar veriyor.
Zülfü Bey:Aaaaa.Yeter ama.....Sabahtan beri aynı zırvalıklar.Bide utanmadan kardeşini kötülüyorsun bana.Bence ona bok atacağına "nasıl onun gibi başarılı bir kız olurum" diye düşünsen şuana uzaya çıkmıştın.Hem şakalaşıyor kız senle fena mı?Bu kadar alık olacağına sende biraz gülmeyi becersen çok daha iyi biri olacaksın bence.Ayrıca da "bana bunu yapıyor-şunu yapıyor" falan diye ağlıyorsun ama sanmıyorum senle sebepsiz yere uğraştığını....Onu sürekli bana ispitleyeceğine aranızı düzeltsen çok daha iyi olur bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbalar Ve Kuklalar
Teen FictionOkulun eziği sürünün kara koyunu kabul edilen kahramanımız hayatı olağan şekilde devam ederken muhtaç durumdaki bir garibanı yağmurlu bir günde evine kabul eder.Ve doğa üstü bir güç kazanır.Hey sen.Evet sana diyorum dostum.Biliyorum Wattpad'te birbi...