Bugün saat 16:00 gibi Sevgi parkında benimle buluşun.
Feyza ve Pelin'e attığım mesaj buydu.
Ve planımın bir parçasıydı.
"Büyük yüzleşme" adlı planımın.
Bu plan kısaca ikilimizi bugüne kadar mağdur ettikleri kişilerle yüzleştirmeyi amaçlıyordu.
Bunun için hem onlara mesaj atmıştım.Hem de 7 8 kişinin zihnine girerek sebepsizce Sevgi parkına planladığım saatte gelmesini ayarlamıştım.
Planım şuana kadar tıkırınca işliyordu.Umarım bir aksilik çıkmazdı.
Saatler 15:30 u gösteriyordu ve iki yeni kerizim sağolsun bu sefer daha kaliteli bir kahve ile(starbucks kahvesi) zamanın gelmesini bekleyen ben keyifle zaman geçiriyordum.
Kerizlerimiz de yavaş yavaş parka doğru yol alıyordu.
Şeytani siri sağolsun bu bilgiyi bana aktarmıştı.Ve bununla da kalmadı.
Aralarındaki
Feyza:Ne olur artık acısın bu Sema bize, bizde yaptıklarımız için özür dileyelim ve kapansın şu konu.
Pelin:Neden özür dileyecek mişiz?Ayrıca sen neden bu kadar korkaksın?Kim kimle sebepsiz yere uğraşmış şu vakte kadar da ben özür dileyeceğim yaptığım iki küçük şey için.Hem karma diye bir şey var biliyorsun.Muhakkak ki yedikleri bir bokun bedelidir yaptığımız şakalar.O yüzden hiçbir pişmanlık duymuyorum.......Şu iş bir bitsin.Yakamı bir sıyırayım.Hayatını bitiricem o Sema şıllığının.
şu diyaloğu bana birebir-gerçek zamanlı olarak bana aktardı.
Bu kız hakikaten hastaydı.Ona kalsa allah korusun birinin ölümü bile küçük bir "şaka" dan ibaretti ve bu kafadan çıkarılması gerekiyordu.
Yanisi cezalandırılması bir yana bir silkinmesini de sağlamak şarttı.
Burada artık bir zihin cambazı olan bendeniz devreye giriyordum.
Üstüne üstlük sadece ben de değil-mağdur ettiği birçok kişi devreye girecekti.
Üstün zekam sağolsun(ablanız övsün biraz kendini izin verin(4. duvar not found)) bunu güzelce ayarlamıştım.
Bakalım incelikle hazırladığım planım şuana kadar korku dışında yaptıklarından dolayı pişmanlık v.s hissetmeyen Pelin'i biraz olsun düşündürebilecek miydi?
Bunu hep beraber görecektik.
Tabii ikilimiz parka vardıktan sonra.
15:55 sularında yani...
Saat 16:10 "Muhteşem İkili" Ve Mağdurların Tamamı Parkın Ortasındaki Gölgeliğe Teşrif Etmiş Haldedir
Taci:Eeeee arkadaşlar.Biz niye burdayız fikri olan var mı?Dahası (Pelin'e bakarak) bu adını anmak istemediğim şahıs ne yapıyor burada?
Buse:Ne bileyim ben Taci'cim.Daha anti depresanımı almadım bide bunları görmek...
Kerim:Ulan en azından yiyecek içecek bir şeyler getirseydiniz be...Piknik yapardık.
Ezgi:Son bir saattir buraya amaçsızca sebebini bilmeden yürüyorum ve bide sana piknik malzemesi alacağım haaa.Keşke sen düşünseydin bunları Kerim'cim.
Bu saçma ama zihni manipülasyon sonucunda burada olmalarından dolayı bir o kadar doğal diyalogların ardından araya girdim ve
Sema:Arkadaşlar.Sakin bir öncelikle.Bugün buraya gelme sebebiniz kısaca bu 2 arkadaş.Yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbalar Ve Kuklalar
Roman pour AdolescentsOkulun eziği sürünün kara koyunu kabul edilen kahramanımız hayatı olağan şekilde devam ederken muhtaç durumdaki bir garibanı yağmurlu bir günde evine kabul eder.Ve doğa üstü bir güç kazanır.Hey sen.Evet sana diyorum dostum.Biliyorum Wattpad'te birbi...