İfşacının İfşası

59 4 8
                                    

Uzun bir düşünme sürecinin ardından...

Nihayet ilk kurbanlarımın hükmünü verdim.

Tereddüt içinde de olsam yaptım bunu.

Kararım düştüğüm tüm tereddütlerin ardından kesinleşti.

Onları "ifşa" edecektim.

Hem yaptıkları şeylerin bedeli olabilecek tek şey buydu-hem de kendilerini mağdurların hepsine affetirmeyi başaramamışlardı.

Gerçi  aslına bakarsanız kimse onları hiçbir zaman affetmeyecekti ama...Neyse...

Bırakın affedilmeyi ikilimiz hatalarını dahi telafi  edemiyordu.

Bunun için tüm güçleri ile çabalamalarına rağmen.

Ayrıca da tüm bu sebepler bir yana-kimi kandırıyorum ki-onların kurbanları ile aynı kaderi paylaşıp acı çekecek-itibar kaybedecek olmaları beni bayağı eğlendirecek.

Nihayet şu zavallı hayatım boyunca ilk kez biri beni üzdüğü için acı çekecek.

Bunun düşüncesi bile mutlu edici.

Ertesi Gün: Saat 12:00

"Game Over"

Önce bu mesajı attım Feyza Ve Pelin'e.

Sonra da güvenli bir yöntemle elimdeki bombayı patlatıp ifşacıları  ifşa ettim.

Önce okulda "bunlar topmuş geymiş laaaa" diye fısıltılar duyulmaya başladı.

Sonrasında da Mehmet ve Osman gibi kekoların "off-uff" gibi sözleri...

Kısaca ilk kez nasıl bir his olduğunu anlıyorlardı...

Tüm itibarını kaybetmenin...

Ben bu düşünceler içinde oluşan kaosun tadını çıkarırken müdürün iki kurbanımı odasına çağırması-söz konusu ikilinin ağlayarak telefonlarında birileri ile konuşmaları(muhtemelen ana babaları) gibi detaylarda tadını çıkardığım kaosun içindeki sayısız şeylerden birkaçı olarak zamanın içinde süzülüyordu.

Ha bir de bir mesaj vardı.Pelin'den gelen.

"Ben hakikaten de pişmandım.Böyle yaparak hayatımı mahfettin.Bunun düşündüğünden daha büyük sonuçları olacak.Bu yaptığınla benden daha iyi olmadığını ispatlamış oldun"

diye teması özetlenebilecek bir mesaj.

Aynı Gün: Öğleden Sonra Beş

Kryza beni yine rahatsız etmişti.Hem de okuduğum bir kitabın dizisini seyrederken...

Kryza:Sema hanım.Şuan göstermek üzere olduğum şeyin ilginizi çekeceğini düşünüyorum.

Sema:Umarım malum yaratıkların sefilce acı çekişi ile ilgilidir.

Kryza:Evet efendim.Zaten bu yüzden ilginizi çekeceğini düşündüm.

Veee   Kryza bu küçük ikna turunun ardından beni olayları Pelin'in gözünden görebilmem için Pelin'in zihnine yönlendirdi.

Aynı Anda Pelin'in Evi

Zülfü:Sen ahlaksız afuşte oldun demek!!!Keşke olduğunla kalsa buda yetmemiş bir de top olmuşsun başımıza!!!

Pelin'in ağlamaları eşliğinde böyle kükrüyordu Zülfü bey.

Kükremekle de beraber Pelin'e de tokatlar atmayı ihmal etmiyordu.

Olay git gide bir söylen-tokat at kısır döngüsüne doğru gidiyordu ve Zülfü efendi de sakinleşmiş değildi.

Adam git gide daha da geriliyor-kızına ağza alınmayacak küfürler ediyor ve kendi evladına karşı bileniyordu.

Umarım olay daha da büyümez dememe kalmadan adi herif önce Pelin'in boğazını sıktı-kız kendini can havli ile kurtarınca da belindeki kemeri çıkarıp kıza onla saldırmaya başladı.

Pelin resmen canını kurtarmaya çalışan bir yavru ceylan gibi-korku ve hatta dehşet dolu gözlerle-koşarak kendini ruh hastası evebeyninden kurtardı ve gözünde yaşlarla evin dışına fırladı.

Kelimenin gerçek anlamı ile altına sıçacak kadar  korkmuştu ve mahalle mahalle deli danalar gibi koşturuyordu.

Tabii bunu babasının "Seni nüfuzumdan çıkaracam-okutmayacam.Sokaklarda dileneceksin.Bu ailenin şerefine leke sürdün.Bu eve bir daha gelme."  tarzı haykırmalarının uzaktan duyulan cılız yansımaları eşliğinde yapıyordu.

Bendeniz Sema'da bunları muzip bir gülümseme eşliğinde izliyordum.

Oh olsundu.Neredeyse birinin intiharına sebep olan bu aşağılık mahlukat başına geleni sonuna kadar hak etmişti.

Feyza'ya gelirsek.....Feyza.....Onun ki daha sıkıcıydı.Sonuçta annesi İngiliz olan Ultra rahat ve liberal evebeynlere sahip bir kızdan bahsediyoruz.

Anladığım ve hatırladığım  kadarı ile annesi 2 sene önce Feyza'nın açık unuttuğu laptoptan ötürü zaten kızımızın heteroseksüel olmadığını biliyormuş.

Özetle babası da durumu hoş karşılayınca Feyza sadece yaşının ötesinde yaşadığı cinsellikten ötürü bir fırça yemiş.

Lale sultan bile bana yapılmamış matematik ödevleri için daha çok kızıyor.Adaletini.....SEVEYİM dünya.

Aynı Günün Geç Saatleri

Yine Kryza  sağolsun Pelin hanımın zihnindeyiz.

 Galiba şuan ablasının evinde.

Hani o nefret ettiği ablasının.

Gerçi o konuda çok da haksız sayılmaz ama neyse.

Hayatı boyunca  kıyaslandığı-kendisine devamlı zorbalık yapan ablası ile o evde ne yapacak, yada ablası ne oldu da devamlı ezdiği kardeşine acıdı...

Sırf bunların merakından bile uzunca bir süre Pelin'in gözlerinde ve zihninde dolanabilirim.

Arada işe yarıyorsun hortlak-sağol.

Zorbalar Ve KuklalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin