-D o k u z-

12 2 0
                                    

"Avşin..."

dedi Koray. Kafamı sola doğru çevirip Koray'a baktım.

"Bendim"

dedi. Anlamamıştım.

"Ne sendin?"

dedim masum masum.

"Bilinmeyen. Bendim Avşin."

Olduğum yerde doğrulup Koray'a baktım. Bana bakmadı, gözlerini kaçırdı.

"İlk bize davete geldiğin gün..."

04.01.2018/Kıbrıs

Koray

Babam yine evde davet veriyordu. Sıkıyordu ama sarıyordu da. Nasıl oluyordu bende hala anlam verememiştim. Kahvaltıya gelecek herkes geldi, yanımdaki kız Hakan Demir'in kızıydı. Açık konuşmak gerekirse iticiydi, paragöz gibi duruyordu. Artı olarak süslüydü. 

Vişne reçeli, çok seviyordum. Reçele uzanmak için elimi attığımda kız onu aldı ve yemeye başladı. Sövme Koray, sövme Koray... Küçük beyaz kaptaki reçeli yemişti kız, karşıdaki reçeli alıp kızın önüne koydum. Gülümsedi, ve ben o gülümsemeye sanırım aşık oldum. Masum gülüyordu bir kere.

17.01.2018/Kıbrıs

13 gündür kızı takip ediyordum, yaptığım yanlıştı evet ama sanki onu görmeye değer gibi geliyordu.

25.01.2018/Kıbrıs

Yanında bir kız var, adı Ahu'ymuş. Kız tekin birine benzemiyor. Biraz daha araştıracağım galiba, ilgimi çekmeye başladı.

29.01.2018/Kıbrıs

Avşin'in kolu mordu, nedenini bilmiyordum. Ama öğrenememek daha çok canımı yakıyordu. Sevgili olunca bunu soracağım.

05.04.2018/Kıbrıs

Şirketin çok işi olmaya başladı, artık Avşin'i daha az görüyorum.

02.07.2018/Kıbrıs

Geri zekalı Koray! Aptal Koray! Sen kızla konuşmaya başlamazsan kız başkasıyla sarılır da öpüşür de!

Avşin bugün bir çocukla sarılıyordu. Artık durmak yoktu, yeni bir hat aldım. Vişne reçellerini de evine gönderttim. Başlıyoruz...

06.11.2018/Kapatıldıkları Yer

Avşin

"Koray...Benden neden sakladın ya? Tek sorum cidden bu."

"Korktum Avşin, ama bundan sonra korku yok."

dedi ve beni kendine çekerek sarıldı. Şuan hiçbir şey düşünmeyip burada kalmak için canımı bile veririm.

***


Vişne Reçeli| Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin