3

135 45 40
                                    


NAMRA POV

sepanjang dua bulan aku berkahwin dengan dia, semua berjalan lancar. aku bahagia dengan dia. dia jaga aku ketika sakit.

dia layan aku seperti permaisuri dia. dia lelaki baik. aku sayang dia sangat ii. oh tuhan terima kasih untuk dia.

"aah makannn ni" Taehyung menyuapkan sesudu bubur ke dalam mulut ku.

dia mengelap sisa comot di sekitar mulut ku bukan dengan jari atau tangannya..bukan juga tisu atau sapu tangan. tapi dia mengelap comot itu dengan lidahnya. dia menjilat sekitar bibir atau mulutku.  

muka aku membahang merah padam. ape dia buat.. "urm t-tae.." Taehyung tergelak nakal. aku cuba menyorok wajah ku. 

tiba-tiba.. satu panggilan tiba di telefon bimbit Taehyung. Taehyung meninggalkan ku dan menjawab panggilan itu.

entah ape yang dibualkan..."F*UCK!" suara taehyung agak menakutkan ketika itu. 

aku mula cuak. aku tak pernah nampak dia marah camtu. "urm kenapa ni..ade ape ii masalah?"

Taehyung menggeleng lalu tersenyum. "takde ape ii sayang"

aku mengangguk "ok la"

.
.
.
.
.
.

TW !

AUTHOR POV

satu malam...Taehyung si suami Namra masih tidak pulang ke rumah walaupun sudah lewat malam. jam menunjukkan pukul 10.45 malam.

Namra mengambil keputusan untuk menunggu kepulangan nya di ruang tamu. tapi dia terlelap..

tepat pukul 11.30.. taehyung pulang dalam keadaan amat mabuk. Dia terus menghampiri Namra yang tertidur di sofa.

Taehyung mengangkat Namra seperti bridal style lalu membawa nya ke bilik mereka. 

Namra terjaga. sampai sahaja di bilik, Namra dicampak ke atas katil. Namra menggeletar ketakutan tatkala

Taehyung membuka pakaian nya. dia tahu si suami tengah mabuk. i mean sangat mabuk.

"t-tae...a-awak.." Namra berundur ke belakang. Tiba-tiba..baran Taehyung menaik. tiada lagi lelaki baik. 

Taehyung datang lalu mengoyakkan baju Namra. "t-tae...hiks..saya..saya t-tak nak" Namra menangis semahu mahunya. ape jadi dengan taehyung yang dia kenal? eh betul ii kenal ke?

Akibatnya..Namra tertampar suami sendiri. "BERANI KAU TAMPAR AKU" Namra ditampar kembali. 

"AKU NI SUAMI KAU TAU. TAPI AKU TAK DAPAT BUAT...SENTUH KAU... MACAM YANG SEPATUTNYA AKU BERHAK. KAU PIKIR AKU NAK KAHWIN NGAN KAU NI NAK DENGAR CAKAP KAU JE? NAFSU AKU NI? NAFSU AKU NI CAMNE HAH SHIBAL. AKU NI SUAMI KAU..BERHAK NAK SENTUH KAU"

Namra menangis lagi dan lagi. kenapa Taehyung nya menjadi macam ni ? "t-tae..sabar t-tae.."

"SABAR SABAR! NAFSU AKU NI DAH TAK BOLEH SABAR LAGI DENGAN KAU NI" Taehyung meng on top Namra. Namra ter tolak Tae sehingga terjatuh ke belakang.

"DEGIL KAU NI EH" Taehyung mencapai tali pinggang nya. "t-taehyung..j-jebal..hiks..j-jebal.." Namra merayu.

ppak ! ppak ! ppak ! 

bunyi libasan penuh di ruangan bilik. tak kecuali juga jeritan Namra. 

"please saya merayu...j-janganlah buat saya macam ni" tubuh Namra kini berbirat selepas dilibas tali pinggang. 

Taehyung langsung tidak menghiraukan isteri nya. malah menyambung lagi perbuatannya. ditampar nya pipi Namra yang dulu mulus kini merah membengkak.

PPAK! PPAK! PPAK! 

"HA RASA KAN. DEGIL KAN" Taehyung melibas lagi. "t-taehyung..s-sakit.."

selepas puas mengerjakan si Namra, Taehyung kini beralih untuk memuaskan nafsu nya pula.

"mian"

(ya allah berdosa aku tulis part ni T-T)

.

.

.

.

.

esoknya..Taehyung meninggalkan Namra seorang di rumah. Dia pergi kerja. Namra tidak pernah tahu ape kerja suami nya itu. katanya, tidak penting untuk tahu.

Dia menyapu ubat di kesan ii luka disebabkan Taehyung. Air mata Namra jatuh. kenapa ni... dia mengambil keputusan untuk keluar mengambil angin. 

Tiba-tiba datang jiran berdekatan lalu di hadapan rumahnya. muncul idea untuk meminta tolong untuk lari. 

"t-tolong s-saya.." Namra pergi ke arah pagar. Jiran yang bernama Puan Minji itu mendekat.

"eh hai. awak yang baru kahwin tu kan?" Puan Minji menyapa ramah. Namra mengangguk perlahan.

"p-puan M-Minji...t-tolong saya..suami s-saya.." tidak sempat Namra menyambung ayat nya,

Puan Minji memotong. "alah biasalah tu. gurau suami isteri wkwk 'bermesra' ape salah nya" Puan Minji tersengih menyakat Namra.

Puan Minji sebernanya pon telah mendengar jeritan jeritan tapi cuma tula dia salah faham di mana dia ingat mereka sedang 'bermesra' sebagai suami isteri. ha ko paham ii jela gilak

Namra terkedu. bukan itu yang dia maksudkan! dia dipukul dengan suami sendiri. "t-tapi.."

"eh saya dah kena pergi ni. nanti kita sambung borak lagi ye" 

"btw selamat pengantin baru!" tambahnya lagi sambil tersenyum manis sebelum beredar.

Namra mengeluh panjang.

.

.

.

.

.

Taehyung pulang. Namra harap angin suami nya baik pada malam itu. Namra nampak takut ii di hadapan Taehyung

Taehyung duduk di sebelah Namra sambil matanya melirik ke arah isteri nya itu.

"sorry pasal malam semalam sayang...saya..saya..tak terkawal..urm termarah..awak pon tahu saya mabuk sangat kan semalam? sorry.." taehyung memandang Namra dengan harapan dia akan dimaafkan.

"hm" Namra hanya menunduk dan meng hm kan saje.

Taehyung sebernanya tahu ada jiran yang perasan jeritan jeritan Namra semalam. serta dia juga dapat tahu yang Namra cuba meminta tolong. Jadi..

"sayang..jom kita 'honeymoon' ? kita keluar dari rumah ni. kita pindah tempat lagi better" dia mencapai tangan Namra.

"h-honeymoon ?"

tunggu lah next chapter nanti, si Tae A

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

tunggu lah next chapter nanti, si Tae A. K. A Andrei ni mula tunjuk perangai biot dia HAHAHA

vote + comment

ANDREIWhere stories live. Discover now