TW : VIOLENCE
AUTHOR POV
Seorang perempuan jalan terhinjut hinjut dengan bayi di dakapan. perempuan itu bernama Hyeri. Hyeri merupakan seorang remaja dan pelajar sekolah menengah yang berumur 16-17 tahun.
Dia telah hamil anak luar luar nikah selepas dicabul rakan lelaki nya. sangat shibal. Setelah keluarganya tahu dia hamil anak luar nikah, keluarganya tidak menerima dia kemudian menghalaunya.
Hyeri hanya survive seorang diri. Dia membawa diri ke kawasan pendalaman hutan dengan keadaan perut yang sarat.
dalam perjalanan yang melelahkan... perut Hyeri berasa sakit. Dia rasakan yang dia ingin bersalin. air ketuban mula mengalir di celah pehanya. akhirnya dia terberanak seorang diri di dalam hutan itu.
Dia membalut anaknya yang masih bersisa darah dengan tuala lalu didakapnya erat.
selepas mengumpul tenaga, Hyeri kembali meneruskan perjalanan dengan anaknya dengan tujuan ingin meminta pertolongan.
perlahan... terhinjut hinjut Hyeri berjalan akibat tenaga yang lemah serta sakit yang masih bersisa. mukanya sangat pucat.
Dia berjalan perlahan sampai lah terjumpa satu rumah di kawasan pedalaman itu.
Rumah tersebut sebernanya milik Taehyung.
Hyeri terus berjalan menuju ke rumah itu dengan harapan ada orang dapat membantunya.
Kelihatan Taehyung sedang menebas rumput yang tumbuh meliar di halaman rumahnya. dia perasan akan kehadiran Hyeri yang menuju ke arah rumah miliknya itu. "e-encik..t-tolong..saya..encik"
Taehyung mendekatinya lalu memandang muka Hyeri kemudian merenung bayi dalam dakapan perempuan itu. Taehyung memberi senyuman yang menjengkelkan.
Hyeri yang melihat senyuman Taehyung mula tidak sedap hati. dia merasakan yang dia telah pergi ke tempat dan orang yang salah. Hyeri mula berundur pabila Taehyung makin dekat.
"meh la sini..jangan la takut..aku tak makan orang..aku makan 'daging' orang je hehe samela tu kan" Taehyung berseloroh.
Hyeri menggeleng perlahan.
"alah bagi jela anak tu kat aku. kau pon mesti tak nak jaga anak haram ni kan?" Taehyung cuba merampas bayi itu. Hyeri memegang bayi nya erat supaya tidak dirampas Taehyung.
memang tu anak luar nikah..tapi dia kesian + tidak sampai hati serta sayang untuk membuangnya begitu saja. Hyeri menggeleng.
bagaimana Taehyung tahu itu anak luar nikah ? dengan melihat raut wajah Hyeri sahaja, Taehyung dapat meng agak yang Hyeri merupakan seorang pelajar dan masih remaja.
Taehyung geram. dia akhirnya berjaya merampas bayi itu. "BAGI BALIK LAH ANAK AKU" Hyeri berteriak sambil ingin mengambil semula anaknya.
Taehyung langsung tidak mempeduli lalu terus menusuk pisau lipat yang di keluarkan dari poket nya ke dalam perut Hyeri. mata Hyeri terbuntang akibat tusukan yang mengejutkan itu.
YOU ARE READING
ANDREI
Fanfiction[ COMPLETED ] "jangan percaya lelaki kiriman tuhan tu" - @laliav0 | 2022 WARNING : mungkin cerita ini sensitif bagi sesetengah pihak. tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang mati. #1 psycho (2024)