TW : VIOLENCE + SAKIT HATI
AUTHOR POV
Taehyung melangkah keluar dari pintu rumah dan berhadapan dengan Daigo dan Kee.
"tolong simpan kan mak aku kat tempat lain. bukan dalam rumah ni. jangan bagi dia buat hal" ujar Taehyung kemudian mengeluarkan sepuntung rokok. sebab tu la bibir kau kering. pastu suruh orang jilat sial.
Daigo dan Kee hanya mengangguk faham.
"pastu..jangan nak buat ape ii kat dia, TAKKAN NGAN ORANG TUA PON KAU NAK BUAT" Taehyung meninggikan suaranya. bukan dia tak tahu perangai dua ekor manusia tu.
tak lama lepas tu, Taehyung berlalu pergi dengan meletakkan tangan di dalam poket seluarnya.
setelah bayang Taehyung sudah tidak kelihatan lagi, Kee menggulingkan biji mata nya tanda menyampah.
"SIAL SHIBAL. ANDREI TU TAHU MENYURUH PASTU MENGARAH ORANG JE"
Daigo yang disebelahnya terus menyiku perut lelaki itu. "NASIB DIA TAK DENGAR BODO. kau pon tahu kan yang dia tu nak sangat ngan organ ii kita. buat perangai tu elok sikit"
Kee mengusap perutnya yang sakit disiku Daigo tadi.
.
.
.
.
.
cuba teka dengan siapa Taehyung A.K.A Andrei berjumpa hari ni ? jawapan nya CIEL ! si penculik Namra dulu sebelum Namra jatuh di tangan Taehyung. Ciel sebernanya merupakan sepupu jauh Tae.
"AKU DAPAT TAHU DARI ORANG II AKU..YANG ORANG YANG AKU CULIK (NAMRA) TU ADE KAT TANGAN KAU ! SIAL KAU CURI AKU PUNYE" Ciel menolak dada bidang Taehyung dengan kasar.
emosi Taehyung sikit pon tidak terganggu malah ketawa lagi.
"HAHAHA KAU PUNYE AKU PUNYE..AKU PUNYE..AKU PUNYE LAH HAHSJSHJ"
Ciel berdengus geram.
"lagipon dia tu dah sah jadi isteri aku, kalau kau culik or ambik dia, aku boleh report polis" Taehyung tersenyum sinis.
(aku report korang berdua sekali kang) - author
Ciel berasa tercabar. Ciel cuba menumbuk Taehyung tapi lelaki itu sempat mengelak.
"SEMUA BENDA KAU NAK AMBIK HAH LAHANAT. AKU AKAN PASTIKAN KAU MATI"
Auhtor kata - hey encik ii abang.. bunga bukan sekuntum. pergi culik orang lain la gile
Taehyung memasangkan alat besi di tangan penumbuknya. Kemudian dia terus memberi tumbukan di perut Ciel. kesakitan Ciel berganda akibat besi yang dipasang di tangan Tae itu.
Taehyung datang berjumpa Ciel seorang diri. dan Ciel juga datang seorang diri tanpa konco ii nya.
Ciel cuba melawan kembali tapi pergerakan nya terkunci dengan tangan Tae.
"B-BODO ANDREI LEPAS LA SIAL" dengan sekuat tenaga, Ciel menumbuk batang hidung Tae.
Akibatnya, hidung Taehyung mula mengalirkan darah.
Taehyung terus mengeluarkan kapak 'turun temurun' nya lalu menghayun kapak itu ke arah kepala Ciel. malangnya Ciel langsung tidak sempat mengelak.
Kepala Ciel putus terpisah dari tubuhnya...jatuh tergolek menyembam lantai.
Taehyung tersenyum puas. dia menjilat darah yang terpercik dengan lidahnya. selepas puas hati, Taehyung kemudiannya terus menelefon Daigo dan Kee.
"woi korang berdua. datang kat sini pastu uruskan badan mamat cibai ni" panggilan ditamat kan selepas diberi arahan ringkas.
.
.
.
.
.
malam itu Taehyung pulang ke rumah dengan baju yang lencun darah. manakala Namra hanya terbaring lemah terikat.
Taehyung mendekati Namra lalu merendahkan badan nya supaya se level dengan perempuan itu.
"hei perempuan. bangun" Taehyung mengangkat dagu Namra.
Namra memandangnya lemah. "tengok sini. baju and badan aku penuh darah" Taehyung tersenyum sinis.
'siapa lagi yang suaminya bunuh kali ni' fikir Namra.
"dengar tak ? aku rasa macam tak nak mandi lah. boleh tak tolong jilatkan darah ni sayang ? aku nak mandi dengan air liur kau" dia mencalit bibir Namra dengan jarinya.
Namra terkedu. j-jilat darah ? sudah semestinya kotor ! Namra menggeleng perlahan.
"isteri kena dengar dan ikut cakap suami.. kalau tak, nanti berdosa masuk neraka" katanya lagi
(kau dera isteri memang masuk syurga firdaus 😍)
Namra menggeleng lagi.
Taehyung menarik rambut nya kasar. "sampai hati...nah" Taehyung menghulurkan lengannya yang penuh darah meminta Namra untuk menjilatnya.
"gila !" Namra berteriak.
Taehyung mengetap bibir geram lalu tangannya cuba membuka mulut Namra dengan kasar. dia memasukkan jari atau tangannya ke dalam mulut perempuan itu dan meluaskan mulut nya supaya terbuka.
"EMMMM!" Namra cuba melawan. "masih tak nak jilat ?" Namra akhirnya mengangguk tanda setuju.
Namra perlahan lahan mendekatkan mulutnya dengan semua darah. Dia menjilat sedikit demi sedikit. Taehyung tersenyum nikmat. "good girl"
Namra menjilat dengan tangisan yang mengalir di pipi nya. kenapa dia kena hadap semua tu..ape salah dia.
Terdapat sedikit kesan comot darah di sekitar tepi bibir Namra. Taehyung menjilat semula kesan darah di bibir Namra itu dengan nakal. Namra terdiam.
kemudian, Taehyung memaksa Namra membuka mulutnya. dan menjuihkan lidahnya. lidah Namra memerah akibat kesan darah yang dijilatnya tadi.
Taehyung ape lagi..menjilat kesan darah itu di lidah Namra. 'a-ape d-dia nak sebernanya—-' fikir Namra. Tae tergelak sinis melihat muka Namra yang cuak dengan perbuatannya.
spam # ANDREI SI BIOT
HAHAHAstay tuned !
vote + comment
YOU ARE READING
ANDREI
Fanfiction[ COMPLETED ] "jangan percaya lelaki kiriman tuhan tu" - @laliav0 | 2022 WARNING : mungkin cerita ini sensitif bagi sesetengah pihak. tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang mati. #1 psycho (2024)