TW : VIOLENCE
NAMRA POV
11.30 pm
Aku terkulai di dalam bilik mandi sejak petang tadi selepas cubaan lemas oleh Taehyung. Taehyung hanya membiarkan aku di lantai bilik mandi yang sejuk ini.
nampaknya Taehyung tidak mengunci pintu bilik mandi itu dengan sangkaan aku sudah pengsan tidak sedarkan diri dan terlalu lemah untuk keluar.
Aku cuba mengumpulkan seluruh tenaga untuk keluar dari situ. Badan aku sakit dan lemah sangat.
Aku akhirnya mampu berdiri dengan bantuan tembok ii berdekatan. aku perlahan lahan menjenguk keluar.
keadaan senyap sunyi..tiada orang...mungkin Taehyung tiada di rumah ? atau sudah masuk tidur ?
niat aku yang tadi hanya ingin terus menuju ke pintu keluar namun sekarang tiba-tiba terbantut.
'eh Namra..? kau nak pergi macam tu je ? kalau kau terlepas sekali pun.. dia tetap akan cari kau, Namra. aku ade idea bernas lagi menggembirakan para readers dan kau juga akan jadi wanita terbahagia !'
aku tersentak dengan diri sendiri. kemudian mata aku mengerling ke arah kalendar yang tergantung di dinding.
Baru aku sedar.. tarikh hari ni adalah 8 october.. tarikh hari lahir ku.
'kau nampak kapak yang selalu suami sakai kau tu guna kat atas sofa tu ?'
'ambik..sayang..ambik'Aku mula mengikut suara 'itu'. Aku mengambil kapak tersebut seperti yang dikatakan.
Aku menunggu arahan seterusnya.
'bunuh dia'
Dua perkataan terucap kedengaran sangat memuaskan.
Otak aku seakan terjentik dengan dua perkataan yang mampu mengubah hidup aku dan mangsa ii lain dalam dunia ni.
Aku tak pernah gembira setiap kali 'birthday' aku.. tapi kali ni.. aku nak gembira di mana aku nak bunuh semua orang dan tamatkan derita ni
Hadiah tahun ni adalah kegembiraan..kepuasan...dendam..
Aku menggenggam erat kapak lalu perlahan lahan menuju ke bilik Taehyung dengan dendam yang membara.
'dia perlu mati...kau perlu balas dendam atas apa yang dia dah seksa kau'
bait bait ayat kedengaran seiring dengan langkahku.
Diri aku yang lemah tadi kini tiada lagi. dendam dalam jiwaku telah menguasai diri.
Si Suga burung gagak yang menyedari aku menuju ke bilik Taehyung terus datang ke arah aku.
"KAU NAK BUAT APE HAH" kata burung gagk itu tak padan dengan kecil nya.
"HAH KAU PON SAME BERAMBUS!" aku tidak berfikir panjang lagi dan melibas sayap/kepak burung itu dengan kapak di tangan. "DASAR BURUNG TAK GUNA"
Suga sudah menggelupur di lantai akibat libasan yang memutuskan + mematahkan sayap/kepaknya.
Aku menguak pintu bilik Taehyung perlahan.
Kelihatan 'seperti' susuk tubuh seseorang baring ditutupi selimut.
Aku mendekatinya. Pada awalnya, aku sedikit menggeletar kerana aku bakal membunuh orang. huh tapi membunuh Taehyung tidak salah bukan ?
Aku tanpa ragu ii lagi terus menikam dan menghentak kapak itu sekuat tenaga beberapa kali.
Selepas beberapa hentakan, aku lihat dan sedar tiada langsung darah tercalit di kapak tersebut.
YOU ARE READING
ANDREI
Fanfiction[ COMPLETED ] "jangan percaya lelaki kiriman tuhan tu" - @laliav0 | 2022 WARNING : mungkin cerita ini sensitif bagi sesetengah pihak. tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang mati. #1 psycho (2024)