8

110 35 24
                                    


TW : VIOLENCE + SAKIT HATI

WARNING ! sesungguhnya author kata kan.. jangan lah tiru mane ii aksi di dalam story ini. sekian, terima gaji.

_______________________________________

AUTHOR POV

bilik itu hanya mempunyai sebuah katil single semata mata yang terletak di tengah bilik. ada sekujur tubuh di atas katil itu.

Namra mendekati katil tersebut dengan perlahan lahan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Namra mendekati katil tersebut dengan perlahan lahan. Namra sangat tersentak melihatnya. dia terundur ke belakang.

ade seorang perempuan yang berbaring di atas katil itu. perempuan itu baring tegak, tidak bergerak dengan dilitupi selimut rapi sehingga ke paras dadanya.

bau bangkai sangat kuat. adakah perempuan itu sebernanya sudah mati ?

dengan melihat tubuhnya saja, boleh tahu. Tubuhnya telah pun agak pucat dan membiru. tak ketinggalan juga kesan ii mula mereput.

Namra memberanikan diri menyentuh perempuan itu. sejuk..sejuk seperti mayat.

wdym 'seperti' ? memang mayat pon. tapi kenapa dia di sini ?

ha kalau nak tahu, perempuan itu sebernanya ialah isteri pertama Taehyung. Dia telah pon mati atau meninggal dunia pada awal tahun yang lalu. Taehyung sendiri yang mengambil jantung nya.

tapi kenapa dia di sini dan tak dikebumikan ? Taehyung cuma tidak dapat menerima kenyataan tentang kematian isterinya. walaupun ia berpunca dari diri dia sendiri. walaupun dia sendiri yang membunuh perempuan itu.

Taehyung menyimpan mayatnya di sebuah bilik dan melayan mayat itu seperti masih hidup. even hakikatnya, itu hanya sekujur tubuh yang tak bernyawa.

setelah melihat apa 'benda' nya dalam bilik itu, dia mula mengundurkan dirinya ke belakang untuk keluar dari tempat itu. ngeri..kenapa Taehyung menyimpannya ? fikir Namra.

tiba-tiba.... Namra disergah "WOI AKU DAH CAKAP JANGAN MASUK KAN" Namra tersentak. Taehyung merentap tangannya kasar lalu diheret ke depan bilik.

"EOMMA PON SATU. SAPE SURUH LEPASKAN DIA!"

PPAK! pipi Namra ditampar kuat sebelum Taehyung kembali ke dalam bilik tersebut dan menuju ke katil.

Dia mengusap isterinya yang sudah lama mati itu dengan lembut dan senyuman. "shh sayang tidur lena ye.."

Namra yang memerhatikan Taehyung hanya terkedu. mayat yang telah mati dilayan lebih baik daripada dirinya yang masih hidup.

tidak lama lepas itu, Taehyung melangkah keluar dengan wajah bengis ke arah Namra.

selepas dia menutup pintu bilik, pipi Namra sekali lagi jadi tempat persinggahan si Taehyung. PPAK !

"KENAPA KAU KACAU DIA TIDUR ?! AKU DAH CAKAP JANGAN MASUK KAN SIAL"

Namra mengesot ke belakang untuk mengelakkan diri dari suaminya itu. Taehyung semakin dekat lalu memberi tamparan hebat. "BODOH" carutan dihamburkan lagi.

"t-tapi..siapa..d-dia tu.." Namra berkata sambil teresak esak menangis dek sakit yang diberi Taehyung. "DIA TU ISTERI PERTAMA AKU. MADU KAU"

sekali lagi Namra terkilan dan terkedu. "j-jadi..aku ni bukan satu satunya isteri dia? b-bukan..isteri pertama d-dia..?" bisik hatinya rapuh seperti biskut yang dipatah patahkan. selama ini dia ditipu.

Taehyung langsung tidak memikirkan perasaan Namra terus mengheret tubuh perempuan itu dengan kasar.

"TAE..HIKS..M-MAAFKAN SAYA..T-TOLONG LEPASKAN S-SAYA.."

kau pikir telinga Taehyung tu kesah apa Namra cakap ? TIDAK.

Taehyung menarik rambut Namra kasar. Kemudian, kepala Namra itu dihantukkan beberapa kali ke dinding. Jeritan Namra tidak kecuali memenuhi ruangan rumah.

Puan Kim iaitu eomma Tae hanya berpeluk tubuh di hujung penjuru rumah sambil menggigit jarinya ketakutan tatkala tahu anaknya sedang naik angin .

dahi Namra berlekuk serta berlubang dan mula mengeluarkan cecair merah iaitu darah. Akhirnya, tubuh Namra jatuh terkulai ke lantai.

.

.

.

.

.

NAMRA POV

beberapa minggu selepas itu ~

terkejut atau tidak..selepas apa yang berlaku, Namra masih bernyawa. cuma tubuhnya kini tak se elok dulu. cacat cela di sana sini.

selalunya waktu begini, aku akan diikat. tapi sekarang aku disuruh mengemas rumahnya.

Aku cuba membuat kerja dengan tubuh yang sangat sakit tanpa diubati. Taehyung selalunya hanya membiarkan saja lukanya tak dirawat dan dibiar sehingga elok sendiri.

Kelihatan Taehyung duduk di sofa dengan kaki di angkat ke atas meja.

dengan sinisnya dia memandang aku. "Namra sayang.. meh sini.. bibir aku kering la..boleh tolong basahkan dan jilatkan ?" Dia tersenyum nakal.

aku ragu ii untuk bergerak. namun, pabila ku fikirkan balik, masak jugak aku kalau tak dengar cakap dia. aku pon dengan takut ii melangkah ke Taehyung.

Taehyung menunding jarinya ke arah bibirnya minta untuk di kiss.

Aku perlahan lahan melekapkan bibirku dengan bibirnya. kemudian, aku menjilat bibirnya sekali.

tidak lama lepas tu, aku terus menjauhkan wajah ku darinya. muka aku membahang. dia tidak habis ii merenung wajahku.

"good girl. sekarang pergi sambung kerja balik sebelum bibir/mulut kau tu aku koyakkan" dia menghisap rokok lalu menghembuskan asap ke arah muka aku.

 sekarang pergi sambung kerja balik sebelum bibir/mulut kau tu aku koyakkan" dia menghisap rokok lalu menghembuskan asap ke arah muka aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aku terus beredar akibat ugutan yang mengecutkan perutku.

aku terus beredar akibat ugutan yang mengecutkan perutku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

amacam ? okay tak chapter ni ?

sabar ye readers HAHAHA

vote + comment

ANDREIWhere stories live. Discover now