AUTHOR POV
Kelihatan Puan Kim iaitu eomma mendiang Taehyung terpacak di hadapan pusara anaknya bersama Daigo di sisi menemaninya.
maklum lah anak dia dah mampus.
Dia termenung.
"kenapa Tae duduk dalam tanah.."
"maafkan eomma sebab asyik sebut pasal Adrian pada kamu.. padahal time tu, Tae pun masih hidup sebagai anak eomma"
air mata seorang ibu akhirnya menitis walaupun otaknya sedikit tidak betul.
.
.
.
.
.
Hari ke- (pikir sendiri) perbicaraan Namra :
"hari ini saya bertanya lagi"
"adakah kamu mengaku bersalah ?" kata seorang hakim.
"TIDAK"
"tiada bukti kukuh untuk menyokong alasan yang dinyatakan"
"Kim Namra dijatuhkan hukuman gantung sampai mati mengikut seksyen 302 kanun keseksaan Akta 547"
Kata seorang hakim lalu mengetuk tukul kayu tanda muktamad.
Namra hanya... terbayang bagaimana jika semuanya berakhir dengan hukuman mati ?
"cik Namra. adakah kamu dengar apa yang saya tanya sebentar tadi ?" kata sang arif.
Namra tersentak dari mengelamun. "m-maaf"
"baiklah. berbalik kepada kes.. cik Hoyeon selaku peguam bela Namra, ada apa ii maklumat bagi membelanya ?"
Hoyeon mengangguk tegas lalu berdiri bersama kertas dokumen di tangan.
"siasatan pendapati pelaku membunuh mangsa ii untuk mempertahankan dirinya di mana pelaku telah diseksa hampir satu tahun dengan pelbagai deraan yang dasyat" Hoyeon kemudiannya memaparkan gambar ii bukti iaitu gambar ii luka di tubuh Namra.
"selepas pemeriksaan, alat sulit pelaku juga didapati terkoyak seakan diperkosa sangat teruk"
"selain itu, pihak polis juga menjumpai hampir 10 mayat di rumah mendiang di mana mereka semua mempunyai dna, cap jari serta kesan lain kepunyaan mendiang Taehyung"
"Mendiang Taehyung juga telah banyak melakukan kesalahan jenayah termasuk membunuh, perdagangan manusia, penderaan, aktiviti dadah dan banyak lagi"
Gambar dipaparkan di 'slide show' besar.
"Kim Namra dijatuhkan hukuman penjara 3 tahun"
Kata hakim lalu mengetuk tukul kayu tanda muktamad.
"kes ditutup"
Namra lega sekurang kurang nya dia hanya menerima hukuman penjara sahaja daripada hukuman mati. terima kasih kepada peguam nya, Hoyeon. nasibnya terbela walaupun sedikit.
Namra dipenjarakan. Tidak sampai 2 bulan, Namra mula menggila dan meroyan. Dia seperti hilang akal. mental nya semakin tidak betul akibat kejadian silam nya meng 'trauma' kannya.
"baik kau mati Andrei ! ARGHHHH SAKIT ! jangan la pukul" Namra menggila walaupun tiada siapa yang memukul malah menyentuhnya.
Jadi selepas itu, Namra ditempatkan di hospital sakit jiwa. Dia dirawat dan dilayan baik namun..
tidak lama selepas dia menetap di situ, Namra menghembuskan nafas terakhir nya akibat masalah mental dan kecederaan dalaman teruk yang tak dirawat dengan segera serta mula menunjukkan simptom ii HIV dan menjurus ke AIDS yang semakin merebak.
'terima kasih'
- T A M A T -
berakhir la sudah fanfic ini..amacam ? okay tak ? HAHAH author siap penat ii research pasal law tau. sorry la kalau ada bahagian cam tak make sense sangat cuz well..author masih student lagi hehe. Jutaan terima kasih kepada siapa yang baca and support ff ni sampai habis. Thank you gile jugak kepada yang rajin comment >< author hargai sangat ii. korang rasa berapa rate untuk ff ni ? for keganasan dia. 16+ ? 18+ ? HAHA sila comment. Maaf jika ayat dia macam tak sampai sangat, author akan cuba perbaiki ^^ btw dah ramadan ni, jangan nakal ii ! itu sahaja dari author.. salam ramadan <3 salam sayang <3
YOU ARE READING
ANDREI
Fanfiction[ COMPLETED ] "jangan percaya lelaki kiriman tuhan tu" - @laliav0 | 2022 WARNING : mungkin cerita ini sensitif bagi sesetengah pihak. tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang mati. #1 psycho (2024)