16

66 18 6
                                    

TW : VIOLENCE

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TW : VIOLENCE

AUTHOR POV

Namra terbaring lemah. kadangkala memikirkan cara untuk melepaskan diri adalah perkara yang memenuhi ruangan minda nya pada waktu itu.

kali ni, Namra hanya diikat dengan tali sahaja sementara menunggu Taehyung menggantikan nya dengan rantai baru yang dah berkarat itu.

walaupun hanya tali, namun kuat juga ikatan nya. "urgh.."

Namra cuba menggigit tali itu supaya terkoyak. gaya nya tak ubah seperti tikus. giginya sakit menggigit gigit tali itu.

selepas hampir 1 jam percubaan, akhirnya tali itu putus jua.

Namra bangun lalu perlahan lahan menuju ke pintu. Namun malangnya, pintu itu berkunci ber mangga mangga tak seperti sebelum ini.

Dia cuba mencari apa ii benda yang boleh digunakan untuk menghentak tombol pintu.

matanya meliar ke setiap sudut bilik itu. namun tiada apa ii, kecuali dirinya sendiri.

"nampaknya..aku kena korbankan diri untuk pecahkan pintu ni" bisiknya.

Dia menghentak kan kepalanya sendiri di tombol pintu itu. bahagian mata nya juga terjejas akibat hentakan itu.

(ya author tahu macam bodo je T-T)

matanya mula melebam. "hss urgh..s-sakit" Namra menyentuh matanya.

Tiba-tiba..pintu itu terbuka dan Taehyung tercegat di hadapan pintu tersebut memandang Namra tidak puas hati.

Namra mengesot mengundur ke belakang.

"kau cuba nak lari lagi ? hm?" Taehyung duduk mencangkung menghadap Namra.

Namra tidak menjawab tetapi hanya memandang Taehyung ketakutan.

kelihatan iris 'syaitan' dalam anak mata Taehyung yang membara.

tak sangka mata itu lah yang dia pernah jatuh cinta dulu.

PPak!

pipi Namra ditampar Taehyung. "kau pahal tenung ii aku"

Kepala Namra terteleng ke kiri akibat tamparan itu. sungguh pedih..sepedih pedih hati nya.

Taehyung mengangkat dagu Namra. Dia membelek wajah perempuan itu dan mendapati matanya lebam.

"woi..kau nak lari mane..? tak sayang mata eh sampai cederakan mata sendiri? tak cukup ape yang aku dah buat ?" dia menenyeh mata lebam Namra. Namra berdesis pedih.

"err---" tak sempat Namra jawab, Taehyung mengucup dahinya sekilas.

"diam..tandanya...setuju.."

Namra tergamam. ape ke bodohnya. dia tak sempat jawab lagi.

"meh aku buat sampai kau betul ii buta terus--" ujar si dia lalu Taehyung mengeluarkan phone nya dari poketnya.

Kemudian, dengan drastik, taehyung menghentak bucu phone nya itu ke arah mata kiri Namra dengan kuat.

ANDREIWhere stories live. Discover now