TW : VIOLENCE
AUTHOR POV
Kelihatan Taehyung dengan wajah girang membelek-belek 2 pucuk pistol di tangan kanan dan tangan kiri nya.
'ape lagi lah dia nak buat' fikir Namra dengan risau. harapnya..bukan dia lah jadi mangsa Taehyung nanti.
Taehyung tak habis ii memandang kedua dua pistol nya dengan senyuman menjengkelkan.
Dia kemudian mendekati Namra. Taehyung berdiri tinggi lampai manakala Namra terduduk di lantai memandang antara satu sama lain seperti langit dan bumi.
Taehyung mengacu pistol pertama ke arah Namra. Namra sangat cuak. "tengok ni. aku baru beli pistol ni kat shopee hehe"
saat Taehyung menarik picu nya, Namra telahpun terpejam mata mengetahui nasib yang bakal menimpa.
puff!
api kecik keluar dari hujung pistol itu.
namun salah, pistol pertama yang digunakan Taehyung hanyalah pistol mainan. "HAHAHAHA" Taehyung tergelak suka.
Namra mencelikkan matanya melihat tiada apa yang berlaku dan pistol itu hanyalah mainan. Namra menarik nafas lega namun ia tidak berpanjangan.
Taehyung mengeluarkan pistol keduanya "ha yang ni betul hehe" ujarnya sebelum dia melepaskan tembakan ke arah Namra dan terkena bahunya.
Namra rebah tidak sedarkan diri. "HAHAHA benda ni berguna!" Taehyung seakan suka dengan pistol itu yang berfungsi dengan baik.
Tidak lama selepas itu, Taehyung membedah atau lebih tepat mengorek/ merobek bahagian bahu Namra yang terkena peluru tadi. Dia mengorek/ merobek bahu Namra untuk mencari serta mengeluarkan semula peluru itu.
Taehyung tidak mahu perempuan itu mati. "ha jumpa pon!" Taehyung mengeluarkan peluru yang terdapat kesan darah itu lalu dipandangnya dengan senyuman.
Taehyung merawat semula luka kesan tembakan Namra itu hanya ala kadar dan asal boleh sahaja. asal perempuan itu bernyawa.
Syukur peluru itu tidak terkena jantungnya.
.
.
.
.
.
selepas insiden ditembak Taehyung tempoh hari, Namra telah tidak sedarkan diri selama hampir 3 hari. dan hari ni adalah hari ke 3 Namra masih tidak mencelikkan mata.
Taehyung dengan tanpa masalah keluar bersiar siar di sekitar rumahnya yang berdekatan hutan itu pada waktu malam.
Tiba-tiba muncul kelibat seorang perempuan yang cantik dari hutan itu. Dia memakai sehelai dress dan rambutnya diurai ketepi.
Taehyung perasan akan kemunculan perempuan itu. Perempuan itu perlahan menuju serta mendekati Taehyung.
Taehyung hanya menanti perempuan itu. 'perempuan mane pulak malam ii ni..? hehe nak serah diri ke' fikir Taehyung sinis. jika itu benar, makan besar lah dia.
YOU ARE READING
ANDREI
Fanfiction[ COMPLETED ] "jangan percaya lelaki kiriman tuhan tu" - @laliav0 | 2022 WARNING : mungkin cerita ini sensitif bagi sesetengah pihak. tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang mati. #1 psycho (2024)