11

82 27 14
                                    

NAMRA POV

sejak dua tiga hari ni, aku mula rasa tidak sedap badan. aku sering berasa loya dan ingin muntah. kepala ku berpusing.

Aku muntah di sekitar bilik dan Taehyung langsung tidak peduli.

sampai lah satu hari, Taehyung sudah rimas. "kau asyik muntah sana sini ! KOTOR LAH SIAL"

aku hanya mengelap kesan muntah di hujung bibirku. aku juga tidak tahu kenapa.

Tiba-tiba terdetik di otak Taehyung di mana dia terfikir yang aku berkemungkinan mengandung. sangat lah tidak mustahil untuk mengandung selepas diperkosa sana sini.

kemudian Taehyung mencampakkan pregnancy test kepada aku. aku faham apa yang dimaksud kan. ini untuk memastikan aku pregnant atau tidak. 

Selepas aku membuat test itu, keputusan nya...muncul dua garis merah yang menandakan aku mengandung.

(kejappp ni soalan KBAT aras 100

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(kejappp ni soalan KBAT aras 100. anak siapakah itu? dia mengandung anak siapa? i mean yk..dia dah diperkosa oleh ramai lelaki ye) - author

perasaan ku bercampur baur serta berbelah bahagi. aku agak gembira mengetahuinya kerana aku memang teringin untuk menimang cahaya mata tapi dalam masa yang sama.. aku terfikir..dapatkah Taehyung menerima berita itu?

Aku harap sangat dia boleh terima dan kemudiannya berlembut hati untuk berubah.

Tiba-tiba Taehyung muncul. "hah kau pregnant ke tak"

"s-saya pregnant" Taehyung terus merampas pregnancy test itu. tidak lama lepas tu, dia mencampakkan alat itu semula.

sebernanya, Taehyung langsung tidak kisah sama ada aku mengandung atau tidak. cuma.. dia mula terfikir yang..jika aku mengandung..ia akan menyukarkan business pelacurannya. susah lah nak sewa aku dalam keadaan mengandung begini.

Taehyung juga langsung tidak kisah anak siapa yang aku mengandungkan itu.  sama ada anak dia..atau anak lelaki ii yang pernah memperkosa ku sebagai customernya..dia tidak peduli walaupon sikit.

"Taehyung...pls..k-kita jaga anak ni.." aku memandangnya penuh harapan.

sangkaan ku meleset pabila Taehyung menampar pipi ku. "SUSAH KALAU KAU PREGNANT TAHU TAK" dia mula menendang perutku.

Aku mengerang kesakitan. "AKU TAK KESAH PON LAH NI ANAK SAPE" Taehyung memijak mijak perut ku.

"ARGH..T-TAE..PLS...KITA JAGA ANAK NI SAMA II...HIKS" aku cuba memaut kaki nya untuk merayu sambil menangis.

dia menendang aku lagi. tapi kali ni lebih kuat. nampaknya tujuan dia seperti ingin menggugurkan kandungan di dalam perut ku ini.

selepas dia puas hati, Taehyung terus meninggalkan aku yang memegang perut menahan kesakitan.

"anak mama..hiks..mama harap kamu h-hidup lagi..." aku berkata sambil mengusap perutku dengan harapan kandungan itu tidak gugur walaupon sudah diperlakukan begitu.

ANDREIWhere stories live. Discover now