2

375 29 4
                                    


"Daha gelmedik mi..? Tanrı bilir kaç saattir yolculuk yapıyoruz ve gerçekten çok sıkıldım!" Anneliese 100. kez şikayet etti.

"5 dakika daha." Fukaku sıkıntıyla iç çekti, ardından kızı da can sıkıntısıyla iç çekti.

Genç Uchiha, aniden bir parmağının ucunu yanağında hissettiğinde, pencereden dışarı baktı, diğer arabaların onların yanlarından geçişini izledi.

"Evet Itachi..?"

"Bil bakalım ne oldu?" gülümsedi. "Çete orada olacak."

"Çete mi? Tırnaklarını boyayan aptal arkadaşlarından mı bahsediyorsun?"

"SASUKE!" Mikoto, oğlunun kaba sözlerine sinirlendi. "Yargılama!"

"Evet, yargılama." Ann Sasuke'ye sırıttı, belli ki onunla alay ediyordu.

Sasuke sinirle homurdandı.

"Her neyse, dediğim gibi, arkadaşlarım da oraya geliyor." Bakışlarını, cep telefonunu merakla Kisame'den gelen kısa bir mesaj açan Ann'e attı.

Dudakları küçük bir gülümsemeyle kıvrıldı, aniden ağabeyinin en iyi arkadaşı hakkında nostaljik hissetti. Bir köpek balığına benzemek için ameliyatla ten rengini değiştirdiği hakkında etrafta dolaşan söylentileri hatırladı. Acaba bu doğru muydu?

Ann cep telefonunu Itachi'ye geri verdi ve sesini alçaltarak daha da yaklaştı. "Kisame'nin tenini maviye çevirdiği doğru mu?"

Genç Uchiha sadece başını salladı.

Anneliese'ın yüzünde keyifli bir gülümseme vardı. Gerçeği söylemek gerekirse, Kisame'nin yeni görünüşünü göreceği için oldukça heyecanlıydı.

Çok geçmeden kız, arabanın durana kadar kendisini çok kastığını hissetti.

"Nihayet." Sasuke mırıldandı ve arabadan inmekte tereddüt etmeden kapıyı kız kardeşinin yüzüne çarptı.

"Ugh.." Acı içinde homurdandı ve hayal kırıklığıyla kapıyı tekmeleyerek açtı, bu sırada Sasuke'nin sırtına vurdu.

"Hey aptal, kes şunu." Dedi duygusuz bir yüzle.

"Sen başlattın." yüz ifadesini taklit etti ve bu hareket  kardeşlerin birbirlerine dik dik bakmalarına sebep oldu.

"İşte yine başlıyorlar." Itachi içini çekti. "Bir dakika onlar tüm dünyadaki en sevimli güvercin kardeşler ve birbirlerini çok seviyorlar."

Ann Sasuke'ye 'parmak' vermek üzereydi, o henüz bu hareketi yapmaya yeltenmeden Itachi ve Sasuke onun üzerine atladılar ve kız kardeşlerinin bunu yapmasını engellediler.

"Anne ve baba." Hep bir ağızdan tısladılar ve gözleri genişleyen Anneliese'ı uyardılar.

Bok, aklı ona bu şekilde haykırdı .

"Çocuklar! Ne yapıyorsunuz? Halkın içinde palyaço gibi davranmayı bırakın." Babaları onları azarladı. Uchiha Şirketi'nin başkanı ve tanınmış bir kişi olan Fukaku, çocuklarının böyle uygunsuz davranışlarda bulunmasına göz yumamazdı.

"Ama baba....Öyleydi..aaa...uh...." Itachi sözünü kesti.

"Bir sinek..." Sasuke, Itachi'ye 'bana borçlusun' suratıyla baktı.

"Evet.." Itachi Sasuke'ye baktı ve sonra ailesine baktı. "Bir sinek.." diye mırıldandı.

Fukaku içini çekti ve alnına dokundu. "Kalkın."

"Evet efendim." Kardeşler aynı anda kalkıp üstlerinin tozunu aldilar.

"Şimdi nereye gidiyoruz?" Anneliese annesiyle göz göze geldi, ona gülümseyerek cevap verdi.

"Bu taraftan, sevgili Ann."

Mikoto, Ann'in tanımlayacağı gibi, 'tuhaf görünüşlü adamı' takip edecekleri yönü eliyle işaret ederken, turuncu bir maskeyle onlara doğru koşarak Itachi'ye seslendi.

"ITACHI SENPAI!!!!"

ᴡʀᴏɴɢ ɢɪʀʟ | Yandere!Sasuke x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin