6

274 21 20
                                    

Sasuke Uchiha bu bulanık, sıcak hissin ne olduğundan emin değildi. Ama çok uzun zamandır orada olduğunu çok iyi biliyordu. Onu en çok rahatsız eden şey, bu duyguların oluşmaya başlamasıydı. Yoğunlardı hatta boğucuydular. Geçmişte, başka bir insanın böyle bir neşe ve yoğun duygunun kaynağı olabileceğinden oldukça şüpheliydi.

Annelise Uchiha

Küçük kız kardeşinden başkası değil.

Şimdi, onu kollarında tutarken anladı. Ona aşıktı ama itiraf edemiyordu. En azından ona karşı. Herkes ne düşünürdü? Ne düşünecekti ?

Sasuke onun anormal doğasının ne kadar yıkıcı olduğunun farkındaydı. İlk başta çok korkmuştu ama onu en çok korkutan şey reddedilmekti. Ann onun tüm dünyasıydı. Kaybıyla nasıl başa çıkacaktı?

"Keşke sana söyleyebilseydim..." Sasuke kız kardeşinin saçlarının arasından mırıldandı, onun artık tamamen uyanık olduğunun farkında değildi.

"Söyle bana, Sasu?" diye merak etti, genç Uchiha'yı hazırlıksız yakalayarak. Ann onunla yüzleşti, bu sırada göğsü göğsüne temas etti.

Sasuke, herhangi bir uygunsuz harekette tepki vermemek için elinden geleni yaptı.

Yavaşça yataktan kalkmaya çalıştı, bu da onun yere düşmesine neden oldu.

Kardeşine bakarken genç Uchiha'nın dudaklarından bir kahkaha kaçtı. Herhangi bir uyarıda bulunmadan yataktan atladı ve bilinmeyen bir nedenle Sasuke'nin üzerine eğildi.

"Sasu~ Bana ne söyleyecektin?" diye mırıldandı ve kendi yanağını Sasuke'nin yanağına sürterken bir kediyi taklit etmeye çalıştı. Sasuke'yi çocukken ikna etmek için kullandığı bu eski yöntemin işe yarayıp yaramayacağından emin değildi ama denemeye değerdi.

Kapı zorla açıldığında Sasuke ağzını açmak üzereydi ve duvara çarpmasının etkisi genç Uchihaların şaşkınlıkla zıplamasına neden oldu.

Kapıda bir güneş ışını gibi parlayan hiper sarışın duruyordu; Naruto uzumaki.

"Hey, Sasuke, ne yapıyorsun?!" Bir anda gördükleri karşısında şaşkınlığa uğradı.

Daha önce Naruto, annesinin Mikoto ile konuştuğunu görmüştü ve eğer Mikoto oradaysa, onun da en iyi arkadaşı olma ihtimali vardı. Mikoto, Sasuke'nin varlığına uyduktan sonra, o, onun kaldıklarını söylediği otelin yanından koşarak geçti ve önünden geçen her kapıyı çarparak açtı; Sasuke o odaların herhangi birinde olabilir diye. Oraya giderken birkaç çifti rahatsız etti, ama bunun bir önemi yoktu. Önemli olan Sasuke'ydi. Ve şimdi nihayet onu bulmuştu.

"Hayır, burada ne işin var Naruto?" Sasuke kızkardeşi üzerinden inerken sıkıntıyla inledi.

Kötü hareket.

Naruto altın fırsatı değerlendirdi ve Sasuke'yi yere indirdi ve onu ağırlığının altından yere çiviledi.

Ciğerlerindeki hava dışarı fırlamıştı ama Naruto bunu fark etmeye kendini kaptırmış gibiydi. Bazen sahibini yıllar sonra ilk kez gören heyecanlı bir köpek yavrusu gibi görünüyordu.

Ann Naruto'yu gördü ve yakasından tuttu ve birkaç denemeden sonra onu başarılı bir şekilde Sasuke'den uzaklaştırdı. "Naruto! Kardeşimi boğmazsanız sevinirim."

Kızın ne dediğini duymamış gibi, Naruto etrafında döndü ve kollarını hızlı bir şekilde hareket ettirerek ona sıkıca sarıldı. Ann Şakacı bir şekilde gözlerini devirdi ama yine de sarılmaya karşılık verdi.

Naruto'dan kızın kafasını karıştıran bir gıcırtı duyuldu. Ve daha da kafa karıştırıcı Sasuke'nin kıkırdamalarıydı. Sarışın çocuk garip bir surat yaptı. Ann arkasını döndüğünde siyah kedinin minik pençeleriyle sırtına yapıştığını fark etti.

"Sırtıma bir iblis tırmanıyor!"

"Sadece bir kedi yavrusu, Naruto." Ann hayvanı nazikçe ondan uzak tuttu. "Bak ne kadar tatlı!"

"Tatlı, tamam. Ama ona bunu bir daha yapmamasını söyle." Naruto kendini utandırmaktan neredeyse somurtacaktı. "Evcil hayvanlarını eğitmelisin."

"Kurama'yı eğitmeyi başaramadın mı?"

"Kurama uygun şekilde eğitilmiş ve harika bir hayvan dostu!"

"Açlıktan ölüyorum. Kahvaltıyla ilgilenen var mı?" Sasuke sordu ama odadan çıkmadan önce ikiliyi bekleme zahmetine girmedi.

Naruto ve Annelise bir bakış paylaştı. Kız, etrafta dolaşması için kediyi yere bıraktı.

"Ona da yiyecek bir şeyler getirmelisin." Naruto omzunun üzerinden dedi ve kapıyı İşaret etti. "Getirelim mi?" Dedi Ann'i şaşırtan bir şekilde.

Sasuke'nin sınıf arkadaşlarının çoğu ve aileleri, onun ve Naruto'nun ailesiyle birlikte yemekhaneyi işgal ediyordu. Kuzeni Shisui bile oradaydı.

Itachi sıkılmış olmalı. Ann bir anlığına düşündü.

Herhangi biriyle sosyalleşecek tipte biri değildi ve Ann nedenini açıkça anlamıştı. Itachi her zaman, çoğunlukla herkesle anlaşabilen hassas bir ruhtu, ancak bunun tersi ona uygulanamazdı.

"Çocuklar!" Mikoto, Kushina ile birlikte çocuklarına el salladı. Görünüşe bakılırsa, Sasuke iki boş sandalye arasında kendine bir yer işgal etmişti. "Hadi kahvaltı yapalım ve sonra biraz eğlenelim."

Ann ve Naruto, dikkatlerini annelerine çevirmeden önce Sasuke'nin iki yanına oturdular ve birbirlerine bir bakış attılar.

"Ne tür bir eğlence?" Ann elinde bir çatal alarak sorguladı.

"Sahile gidiyoruz!"

ᴡʀᴏɴɢ ɢɪʀʟ | Yandere!Sasuke x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin