9

296 18 22
                                    


Annelise'ın Bakış Açısı


Festivaldeydik ve bilin bakalım ne oldu?

Kimse bu kadar eğlenmiyordu. Nereye gideceğimize, ne yapacağımıza, ne oynayacağımıza karar veren Sakura'ydı ve o Sasuke'yi bırakmazdı ve ne zaman biri onunla konuşmaya çalışsa ona karşı öldürücü bakışlar atardı.

"Harika değil mi Sasuke-kun?" Sakura, Sasuke'nin kolunu sıkıca tutarken sordu. Yanakları, saçlarıyla uyumlu açık bir pembe tonundaydı.

"Hn." Harflerin hepsi cevap olarak Sasuke'nin ağzından hızlıca döküldü.

"Oh Sasuke-kun, Bak! Oraya gidelim!"

Gözüm sıkıntıyla seğirdi. Suigetsu'nun elini o kadar sıkı tuttum ki albino görünümlü adam irkildi.

"Gelecek yıl Voleybol takım kaptanı olacağım. Harika değil miyim?" Sakura, Sasuke'nin kolunu göğsüne yaklaştırdı. Yanaklarım buna tepki olarak kızardı.

Neden bilmiyorum. Belki benim için çok utanç vericiydi ya da belki kızgındım. Yine de ..biraz...kıskançlık mı hissettim?

"Eh, birinci sınıf öğrencisi o yeri aldığında sinirlenme." Sakura'ya havladım.

Bana bakmak için hafifçe başını çevirdi. "Oh? Ve bu kim olabilir?"

"Elbette ben." Onunla başa çıkmak için Suigetsu'nun kolunu tuttum.

Sakura bu sözüme güldü. "Öyle mi? Sasuke-kunun kız kardeşinin voleybol oynadığını bilmiyordum. Ortak bir noktamız olması güzel."

Sasuke'nin gözü seğirdi ve başını çevirdi.

"Sakura'yı gerçekten sinirlendiriyorsun. Buraya geldiğimizden beri Sasuke ile eşleştiğin için herkesi görmezden geliyorsun. Onu sürekli yanında sürüklediğinden bahsetmiyorum bile. Sasuke'nin ne istediğini hiç düşündün mü?" Suigetsu'yu bırakıp karşı çıktım. "Şikayet etmemesi onu rahatsız etmediğin anlamına gelmez!"

"Bu ne cüret?" Sakura'nın yüzünde kırgın bir ifade vardı.

"Bu kadar yeter." Itachi içini çekti. Herkes etrafımıza toplanmıştı.

"Hayır değil!" Ayağımı öfkeyle yere vurdum. "Eğlenceli olması gereken bu geceyi cehenneme çevirdi. Bu adil değil!"

"Ann-chan, bırak gitsin. B-belki başka eğlenceli günler olacak." Bunu diyen Hinata cümleyi gülümseme ile sonlandırdı.

Başımı salladım ve Sakura'ya baktım. "Herkesten düzgün bir şekilde özür dilerim!!"

Sakura sonunda Sasuke'yi bıraktı ve bana yaklaştı. Benden birkaç santim uzundu. "Sasuke-kun'un iyiliği için bunca zaman sana iyi davrandım, sana sert davranayımda görelim bakalım ne yapacaksın?"

Sakura beni tekmelediğinde ona yumruk atmak üzereydim ama kollarım ile yalnızca kendimi koruyabildim.

"Güçlü bir fiziğe sahip olan tek kişi sen değilsin. Kendimi nasıl savunacağımı biliyorum." Sırıttı.

"Yeter sürtükler!" Hidan sıkıntıyla homurdandı. "Dürüst olmak gerekirse, iki aptal kız aptal görünen bir adam için kavga ediyor. Bu ne kadar aptalca?"

"Vazgeç." Konan kabul etti.

"Ama ben -

"Kapa çeneni, olur mu? Büyük bir anlaşma yapıyorsun. Kahrolası bir Uchiha için çok tuhaf. Buz gibi havalı olduğunu düşünmüştüm."

Hidan beni omzuna aldığında dudaklarımdan bir iç çekiş kaçtı.

"İyi kız." yorumunu yaptı.

"Herkes sakinleştiğine göre artık bir şeyler yiyebilir miyiz?" Naruto'yu sorguladı. "Açlıktan ölüyorum."

ᴡʀᴏɴɢ ɢɪʀʟ | Yandere!Sasuke x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin