8

223 17 10
                                    

Ann'in Bakış Açısı



Göğsümde ağır bir şeyle uyandım. Tenimde bir şeyin nefes aldığını hissedebiliyordum. Etrafa tanıdık bir koku yayılmıştı. Göğsüme yaslanan şeye baktım. Bunlar siyah saçlardı..

Neler olduğunu anladığımda yüzüm kızardı. Sasuke'nin başı göğsümdeydi ve kollarını sıkıca belime sarmıştı. Onu itmek üzereydim fakat ardından siyah kediciği Sasuke'nin sırtında uyurken gördüm.

"Günaydın." Itachi sırıtarak üstümüzde dikildi. "Görüyorum ki burada oldukça eğlenceli bir kulübün var."

"Buradan kurtulmama yardım et.." Utanarak mırıldandım.

"Ama zavallı kediyi şimdi hareket ettirirsem çok kötü olur. Uyuyor. Onu uyandırmak istemezsin, değil mi?" Itachi alay etti.

"H-hayır.." Cevabımdan emin olamayarak kekeledim. "Hey! Nereye gidiyorsun?"

Itachi kapıyı açtı ve bana baktı. "Tabii ki de ahvaltı yapmak için. Sonra görüşürüz." Muzip bir şekilde sırıttı.

"Hayır." diye mırıldandım. "Beni burada bırakma!"

Sasuke uykusunda homurdandı ve yanağını göğsüme sürterek bağırmama neden oldu. Kedinin miyavladığını ve kardeşimin sırtından aşağı atladığını duydum. Ve bununla birlikte ona bir ders verme şansı elime geçmişti.

Sasuke'yi kendimden itmek üzereydim ki birden beni saran tutuşu sıkılaştı ve yüzüyle göğüslerimin üstünden mırıldandı. Çok utandım ve düşünmeden saçlarından tutup çektim. "Seni aptal sapık bırak beni!!!"

Sasuke acı içinde inledi ama bırakmak yerine bana daha çok sarıldı ve ne olduğunu çıkaramadığım bir şeyler mırıldandı.

"Ne dedin..?" Ona bir kaşımı kaldırdım.

"Smphm."

"Ne..?" Onu dürttüm ve o sırada Sasuke başını kaldırıp bana baktı.

"Yumuşacık.."

Yüzüm kıpkırmızı oldu ve 'bilinçsizce' sahip olduğum tüm gücümle onu kendimden uzaklaştırdım. "Aptal Sapık Sasu!"

×______________-  ♡︎  -_____________×

Saat 13:00 civarındaydı ve Hinata, Konan ve ben dışarıda oturup futbol oynayan çocukları izliyorduk. 5 oyuncuyla iki takıma ayrıldılar yani..Aslında futbol değildi ama ..en azından bir şeyler yapıyorlardı. Birinci takım Itachi, Tobi, Lee, Kisame ve Zetsu idi. İkinci takım Sasuke, Naruto, Deidara'ydı.

"Bu sıcakta terletici bir oyun oynuyorlar. Bu çok büyük bir cesaret ister." Konan, biraz da olsa kendini soğutmaya çalışan bir fanı yüzüne sallarken içini çekerek belirtti.

"Onlar aptallar." Dondurmamdan biraz ısırdım.

"Ann. B-böyle yememelisin." Hinata dişlerini gıcırdatarak yorum yaptı. "B-beyin donması yaşayacaksın."

"Ama ben dondurmamı hep böyle yerim, Hinata." Bir ısırık daha alıp ağzımda erimesine izin verdim.

"Hey!" Sakura arkamızdan selam verdi. "Festivalden haberin var mı?" Çocuklara baktı ve Sasuke'nin iç çekişi karşısında kızardı.

"F-festival mi?" Hinata merak etti.

"Ne zaman?" Dondurmamı bitirdim ve çubuğu Sakura'ya verdim.

"Bugün." dedi ve bana baktı. "Buradaki görevliler bile gidiyor."

"Hm. Sanırım güzel olurdu.." Mavi saçlı kadının ağzından bu sözcükler dökülürken oyunlarını yeni bitiren adamlara baktı. Hepsi terli ve kokuyorlardı

"Vay canına! Kazandık!" Naruto alkışladı.

"Kesinlikle!" Kiba başını salladı ve daha sonra siyah kedimle yerde oturan Akamaru'dan bir havlama duyuldu. Şaşırtıcı bir şekilde iyi gidiyorlardı ki Kiba da ben de bunu beklemiyordum.

"Hn." Ağabeyimin her zamanki gibi 'söylemesi' yeterliydi.

"Festivale mi gidiyoruz?" Şişeden su içen Itachi'ye baktım.

"İstersen." İçkiyi bitirince cevap verdi.

"Gitmeye ne dersin?"

"Bu aptalca." Ona boş bir yüzle baktım. "Bunu neden yapmak isteyesin ki?"

"Bence bu iyi bir fikir!!" Beyaz saçlı ve mor gözlü bir adam aniden ortaya çıktı ve beni korkuttu.

"Sen de kimsin??!!" Onu işaret ettim, şimdi gözlerim şaşkınlıkla biraz büyümüştü.

"Aslında ben Suigetu Hozuki." Sırıttı. Sivri dişleri rahatlıkla seçilebiliyordu.

"Burada ne yapıyorsun, Suigetsu?" Sasuke, mor gözlü gence gözlerini kıstı.

"Herkesin burada olduğunu duydum ve 'Neden ben de gitmiyorum?' diye düşündüm. Ve gördüğün gibi, işte buradayım." Görünüşe göre sürekli elinde tuttuğu içkisinden bir yudum aldı. "Jugo yarın geliyor."

"Jugo mu?" Tek kaşımı kaldırdım.

"Bir arkadaşımız." Sasuke sinirle içini çekti.

"Ben duş alacağım." Itachi'ye haber verdi ve onunla aynı şeyi yapacak olan diğerleri tarafından içeri girdi.

"İçeri girip kendimi buzdolabına kilitleyeceğim." Konan inledi. "Lanet olası Sıcak hava.."

"H-Hanabi'yi kontrol edeceğim." Hinata da gitti.

Tamam..ne oluyor..?

"Ee, Sasuke. Nasıl gidiyor-" Telefonumun çalması Suigetsu'nun sözünü kesti.

~Mijuku, mujou, saredo, utsukushiku are
No Destiny fusawashiku nai
Konnan ja kitto monotarinai
Kurai katattokeba umaku iku
Mono, kane, ai, koto, mou jiko kenji akita~

Zil sesimin şarkısını mırıldandım.

Sasuke'nin gözü seğirdi. "Cevap versene salak."

"Ama Sasu, bu şarkıyı seviyorum.
~Déjà vu, nani ga sonna fuman nanda?
Sanzan wagamama katattoite kore ijou hoka ni nani ga iru?
Sonna tokoro mo wari to kirai janai~"

Sasuke dayanamayıp hızlı bir hamlede bulundu ve telefonu elimden çekti.

Sinirden kafasına vurmamak için kendimi zor tutarak suratına bağırdım. "Ahh! Aptal ördek poposu!"

Sasuke hiç haber vermeden telefonumu  aldı ve konuşmaya başladı. "Merhaba?"

"Ben onun kardeşiyim."

Sasuke, telefonun diğer tarafındaki kişiyi dikkatle dinlerken tek kaşını kaldırdı. "Şimdi endişelen. Ona haber vereceğim. Hoşçakal." Telefonu kapatıp bana geri verdi.

"Kimdi?" Başımı iki yana salladım.

"Bir erkek. Sanırım Konohamaru." Gözlerini kıstı. "Aptal bir isimle aptalca bir operasyon başlatması gerektiğini söyledi.

"Ah Şu!" Kaburgalarımı tutarken dudaklarımdan bir kahkaha döküldü. "Konohamaru, ortaokulda sevdiği bu kız için yardıma ihtiyacı olan bir adam. Adı Moegi ve ona nasıl çıkma teklif edeceği konusunda tavsiyeye ihtiyacı var."

"Hn. Sanki ona nasıl yardım edeceğini biliyormuşsun gibi." Sasuke içeri yürümeye başladı ve Suigetsu sırıtarak onu takip etti. "Aşk söz konusu olduğunda gerçekten aptalsın…"

ᴡʀᴏɴɢ ɢɪʀʟ | Yandere!Sasuke x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin