3

352 28 7
                                    


13 kişilik grup şimdi şato benzeri otelin içindeydi. Ann arkadan takip ederek yeri dikkatle inceledi. Kabul etmeliydi,burası o kadar da kötü değildi.

Itachi ve ailesi herkesin önünde yürüyordu, ardından tüm Akatsukilerde onlara doğru geliyordu. Sonunda, her zamanki gibi sessizce yürüyen Sasuke ve Ann onların yanına vardı.

"Sas..?" Ağabeyinin diğer insanların onun takma adını öğrenmesinden hoşlanmadığını bilerek sessizce ona fısıldadı.

"Hm..?" Bu onun yanıtıydı.

"Burası biraz sıkıcı.."

"Yakında alışırsın." Elini tıpkı Itachi'nin yaptığı gibi başının üstüne koydu.

"Yine Itachi gibi davranmaya mı çalışıyorsun Sasuke?" Anneliese keyifli bir sırıtışla alay etti.

"Sasuke"

"Hayır." Bu sözleri basitçe söyledi ve kızı tek başına bırakarak Ann'in önüne geçti.

"Tch..evet doğru." nereye gittiğine dikkat etmeden mırıldandı ve dikkatsizce Uchiha'ya bir kez bakmış ve dikkatini tekrar Pain'e çevirmiş olması Konan'a çarpmasına neden oldu.

Elinde domuz tutan bir kadın belirip başını eğdiğinde herkes durdu. "Hoş geldin!" Gülümseyerek karşıladı. "Sen Uchiha Fukaku-san olmalısın."

Sözü geçen adam başını salladı. "Umarım odalarımız hazırdır."

"Elbette. Beni takip edin lütfen." Grubun önünü işaret etti ve yolu göstererek yürümeye başladı.

"Hey orospu! Peki ya biz?" Hidan sordu ve biraz sinirli olduğu belliydi.

"Ve sen..?"

"Biz Akatsuki'yiz." dedi Sasori sesinde hiçbir duygu olmadan.

"Ah evet. Affet beni." dedi ve sonra telefonunu aldı ve bir numara tuşladı.

"Sakura, hemen 3. koridora gel." Cevap beklemeden telefonu kapattı.

"Sakura ha..? Bu senin hayran olduğun kız değil mi Sasuke?" Itachi ona bir sırıtışla alay etti.

"Hn."

"Sasuke Uchiha, 'hn' bir kelime değil. Sana bunu kullanmayı bırakmanı kaç kez söyledim!" Mikoto, Sasuke'ye baktı ve kollarını kavuşturdu.

Kötü Uchiha alışkanlığı. Anneliese başını sallayarak içini çekti.

"Neyse." Kadınlar gülümsedi. "Sana odalarını göstereyim." Önlerinden yürüdü ve onlar sadece takip ettiler, Akatsuki hala koridorda Sakura'nın gelmesini bekliyordu.

"Burada çalıştığını bilmiyordum.." Ann bir kez daha içini çekti.

"Buradayız." Kadınlar bir kapının önünde durup gülümsediler. "Uchiha-san, burası senin odan." Onlar için kapıyı açtı.

"Tamam teşekkürler." Fukaku basitçe teşekkür etti.

"Ve çocuklarımız..?" Mikoto, sesinde biraz endişeyle ekledi.

"Onlara hemen odalarını göstereceğim Uchiha-san." Kadın belirtti. Gençlere gülümsedi ve başıyla işaret etti. "Beni takip edin lütfen."

Ebeveynler çocuklarına sadece başlarını salladılar ve odalarına girdiler.

"Şimdi ne olacak merak ediyorum." Anneliese burnunu kırıştıran Itachi'ye mırıldandı.

"Kim bilir, o aşk kuşları beklenmedik bir şekilde uçar ve gelirler."

"Bana mı diyorsun?..."

Ebeveynlerinin yatak odasının önünden 3 kapı yürüdüler ve sonra kadınlar tekrar durdu.

"Buradayız." Kapıyı onlara açtı, tıpkı Mikoto ve Fukaku'ya yaptığı gibi. "Bu odada 3 yatak, 2 banyo, büyük bir masa ve bir kanepe var, umarım bu üçünüz için yeterli olur." Dedi ve üçü de başlarını salladılar.

"Harika! Bir şeye ihtiyacın olursa resepsiyon görevlisini araman yeterli. Özellikle bana ihtiyacın olursa resepsiyon görevlisine 'Shizune'yi arıyoruz' demen yeterli. Herhangi bir sorunuz var mı?"

Ann başını salladı ve Shizune gülümsedi. "Tamam o zaman! İyi tatiller."

Kardeşler odalarına girdi ve Anneliese kapıyı arkalarından kilitledi.

"Bu güzel bir oda." Itachi bunu bir hayranlıkla söyledi. "Şimdi... kimin hangi yatağı alacağına karar vermeliyiz."

"Köşedekini istiyorum!" Sasuke ve Anneliese aynı anda söylediler ve aynı yatağı gösterdiler.

"Aman Tanrım.."

ᴡʀᴏɴɢ ɢɪʀʟ | Yandere!Sasuke x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin