Ann'in Bakış Açısı
"Hey, Sasu?" Benden uzun olduğu için göz teması kurmaya çalışarak ona baktım. Aslında bir Uchiha için fazla kısaydım ve birçok akrabamız bazen benimle dalga geçerdi.
Sasuke karşılık olarak mırıldandı ve ileriye bakmaya devam etti, yürürken hala elimi tutuyordu.
"Acaba.. gerçekten o aptal yaz kurslarına gitmek zorunda mıyız? Zaten bunların anlamı ne? Okulda zaten çok iyiyiz!" Ona karşı ses tonumu yükselterek şikayet ettim, cevap alıp almayacağımdan pek emin değildim.. Ama en azından dinlemeye istekli olduğundan emindim.
"Neden anneme anlatmıyorsun?" diye başka bir soruyla bana cevap verdi.
Bir an düşündüm ve sonra başımı salladım. Bunu daha sonra yapacaktım. Yaz dersleri benim için gerekli değildi, ne de Sasuke ve Itachi için gerekliydi. Ama babamız mükemmeliyetçiydi. Bu onun en sevmediğim huyuydu. Kardeşlerim benim gibi şikayetçi değillerdi ama bu fikri özümsemeleri onlar için daha kolay olurdu.
"Söyle bana tatlım?" Annemin sesi arkamızdan geldi, Sasuke ve ben şaşkınlıktan yerlerimizde donup kaldık.
"O-oh, bu konuda!" Elimi Sasuke'nin tutuşundan çekip onunla yüzleştim. Yanaklarım gerginlikten ve kekemeliğimden dolayı ısındı. " Merak ediyorum eğer ... "
"Bu yıl yaz derslerini atlayabilseydik. Sürekli ders çalışıyorduk, bence biraz boş zamanı da hak ediyoruz." Annem ve ben, bir saçak beklerken anneme bakan Sasuke'nin ani açıklamasına oldukça şaşırmış göründük..
Dudaklarını bir gülümsemeyle büzdü ve şaşırtıcı bir şekilde başını salladı. "Pekala!" Kardeşim ve ben birbirimize baktık ve sonra ona döndük. "Ama bir şartla!" Annem sırıttı.
Bilinçsizce surat asarken dudaklarımdan bir homurtu kaçtı. "Ne?" diye mırıldandım.
"Ann ve Sasuke arkadaş bulacaklar!" Garip bir şekilde kabarcıklı kadınlar ellerini birbirine kenetledi ve bize kapalı gözlerle gülümsedi.
Bu sefer Sasuke'nin homurdanma zamanıydı, ki annem bunu pek iyi karşılamadı.
"Sasuke.." kızın kafasına uzandı ve parmaklarını güzel kızıl saçlarının arasından geçirdi. "Sen ve kız kardeşin çok küçük bir dünyada en azından insanlara açılmaya çalışmalısınız.. ve ben sadece Naruto ve kardeşlerinden bahsetmiyorum. Bundan daha fazlasına ihtiyacın var.." son bir gülümsemeyle, daha önce gittiğimiz yönü takip ederek ayrıldı.
Herhangi bir tepki vermesini bekleyerek Sasuke'ye baktım ama mimiklerinde hiçbir değişiklik ve suratında hiçbir oynama olmamıştı.
Sanki sohbet ediyormuş gibi bana döndü ve birkaç saniye sonra elimi tuttu ve sessizce beni çeke çeke yürüdü.
Birkaç dakika sonra onunla karşılaştık. Sakura Haruno.
"S-Sasuke-kun?" Bir kez gözlerini kırptı, yeşil gözleri biraz şaşkın görünüyordu. "Size bir konuda yardımcı olabilir miyim?" diye sordu sessizce, ki bunu biraz... anormal buldum.
Yavaşça elimi Sasuke'nin elinden çektim bu da bana bakmasına neden oldu. "Bir süre etrafı keşfedeceğim ve ayrıca Itachi'ye bu yıl yaz derslerinin iptal edildiğini söylemesi için mesaj atacağım." Ona gülümsedim. Sakura'nın yanındayken ondan pek hoşlanmıyordum ama anne Said'in dediği gibi küçük dünyamızda sıkışıp kaldık ve bu değişmek zorundaydı. Azar azar...
Bir şey söylemesine fırsat vermeden ona el salladım ve dışarıya açılan kapıya yöneldim.
İç çektim ve ardından telefonumu çıkardım. Açtığımda bacaklarıma bir şeyin sürtündüğünü hissettim. Dudaklarımdan oldukça yüksek bir şaşkınlık çığlığı çıktı, ancak bunun bir kedi olduğunu biraz sonra anladım.
Bana sevimli, yalvaran gözlerle baktı. Onu aldım ve gerçekten kirli olduğunu fark ettim ve gözlerinde yorgun bir bakış vardı.
"Zavallı kedicik." Yaralanıp yaralanmadığını ya da -kirli olmak yerine- bir sorun olup olmadığını kontrol etmek için onu havaya kaldırdım. "Sanırım seni de yanımda götüreceğim!" Dudaklarımda kocaman bir sırıtış belirdi.
Itachi'ye mesaj attım ve ona sınıflardan ve ayrıca yeni havalı arkadaşımdan bahsettim.
Bir şekilde arkadaşıyla birlikte kediyi odamıza almayı başardım. Şaşırtıcı bir şekilde Sasuke henüz dönmemişti ama omuz silkmeye çalıştım.
Itachi, şaşırtıcı bir şekilde suyu düşündüğümüz kadar umursamayan kediyi temizlememe yardım etti. Havluyla kuruladık, kürkünü fırçaladık ve bir tabağa doldurup ona biraz süt verdik.
Kapıyı açarken Itachi, "Arkadaşlarım için etrafa bakacağım" diye işaret etti. "Gelmek ister misin?" diye sordu bana bakarak.
Cevap olarak başımı salladım ve yemeğini bitiren ve odayı merak eden kediyi aldım.
Itachi başını sallayarak odadan çıktı. Kediyi yatağıma koydum ve ona gülümsedim. "Sen tatlı birisin."
Kedi miyavladı ve kafasını elime sürtmeye başladı, bu da kıkırdamama ve yumuşak, siyah kürkü ovalamama neden oldu.
Yatağıma eğildim ve siyah öfkeli yaratığın Sasuke'nin yatağında uykuya dalmasını izledim. Bilinmeyen bir nedenden dolayı yatağımı beğenmemişti.
Onu düşünürken gülümsemem soldu. Şimdi ne yapıyor olabilir..?
Dudaklarımdan bir iç çekiş çıktı ve yüzüm duvara dönük olarak yan döndüm, göz kapaklarım ağırlaştı ve yavaşça kapanmaya başladı.
Tam o sırada kapının açıldığını duydum ve yatağımda birinin oturduğunu hissettim. Gözlerimi açmaya zahmet etmedim. Yine de kendimi çok yorgun hissettim.
Adam uzanıp kollarını bana sardı. Şimdi Sırtım göğsüne dönüktü. "Annemiz yanılıyor.." diye fısıldadı kulaklarıma doğru. "Seninle olduğum sürece başka kimseye ihtiyacım yok.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡʀᴏɴɢ ɢɪʀʟ | Yandere!Sasuke x Reader
FanficSasuke Uchiha yanlış kıza aşık olur. Aralarından seçim yapabileceğiniz o kadar çok şey var ki, o kadar çok kişi ayakları üzerinde duruyorken... Uchiha'dan sadece bir bakış almak için her şeyi yapacak o kadar çok insan var ki... Ve henüz... O küçük...