PARILTISI HİÇ SÖNMEYEN YILDIZLAR

487 245 904
                                    

Alpellal bu bölüm de ki bir karakterin ismi için sana teşekkür edip bu bölümü sana ithaf ediyorum. :)) Ayrıca da bölümde geçen  Yıldızlar ve Sevdiklerimiz isimli masal şahsime aittir.

                           ~10.BÖLÜM~
              💫PARILTISI HİÇ SÖNMEYEN YILDIZLAR💫

💥Rüzgar Ege'nin gözünden💥

Düşüncelerim artık birbirine karışmış bir durumda, ne yapacağımı, kime danışacağımı bilmiyorum? Sürekli dert üstüne dert ekleniyor... Bulmacalardan, koca bir hiçlik için de olmaktan bunaldım.

Saklanan o kadar çok sır perdesi var ki, önce hangisinden başlamam gerektiğini bilmiyorum. En sevdiklerimi kaybettim, hayatımın yalan üzerine konulduğunu öğrendim. Artık delirmek üzereyim, hiç bir şeyi doğru düzgün yapamıyorum.

"Ağabey... nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum ama. Söylemem gerektiğini de biliyorum." En güçlüsünden ve seslisinden bir nefes alıp, küçük bir baş hareketi ile devam etmesini bekledim. "Hakkında önceden açılmış bir dava var. Ama üstü düşündüğümüz gibi olup doğruysa yüklü miktarda bir parayla kapatılmış."

"Ne demek dava açılmış! Ne davası." Nasıl söyleyeceğini bilemiyor gibi bir hali vardı. Elini ensesine atıp başını eğdi ve sıkıntılı bir nefes aldı. Buradan da anladığım üzere söylemekte sıkıntı çektiği bir şey olmalı. Derin bir nefes alıp sıkıntılı bir ses ile ''Koçum, bir çırpıda söyleyiver sen de kurtul bende ne dersin?'' 

''Ağabey... Dava şey, şeyle ilgili." dedi söylemekte hem zorluk çekiyor hem de utanıyor gibi duruyor. Bir müddet yarım kalan cümlesinin devamını getirmesini bekledim. Tahmin ettiğim şeyin olmaması için dua ederek ayağa kalkıp pencerenin oraya biraz da olsa oksijen alabilmek için gittim.   "Koçum ha sen söylemişsin ha başkası, bir şekilde öğreneceğim zaten söyle de kurtulalım artık.''

 "Hmmm...  peki o zaman şey ağabey... İstismar davası." Der demez saniyelik de olsa bende olan gözlerini önünde birleştirdiği ellerine çevirdi.

Başımdan aşağıya kaynar suların döküldüğünü hissediyorum bu adam kime, neden böyle bir şey yapmıştı? Hiç mi utanmadı? Yaşından başından dahi mi. Çıldırmama ramak kaldı ben yıllarca kime ''Baba'' dedim böyle,  nasıl bu kadar iğrenç bir şeyi yapabilmişti bu adam, Kime yapmıştı? neden yapmıştı?

Yeterince hava aldığımı düşünerek tekrardan masamın başına geldim, oturduğum zaman hafif öne gelerek dirseklerimi masaya yaslayıp sakalımı sıvazladım büyük bir sıkıntı ile. Bunu yapacağını düşünmek bile istemezdim ama demek ki düşük olan karakterini bu pisliği de yaparak iyice düşürmüş. "Kim? Kime yapmış böyle bir şeyi? hayır nasıl yapar?  nasıl bu kadar düşer bu ş*refsiz ahlak yoksunu?"

Artık kayıp yapboz parçaları daha çok sinirimi bozmaya başlamıştı. Ne tür bir işe veya işlere bulaştı da, sonucu bu adamın tersi olan günahsız ailemden çıktı aklım almıyordu gerçekten... Tam konuşmaya hazırlandığım sıra da telefonum çaldı açmadan önce Hakan'a bakarak "Dosyayı bırakıp gidebilirsin, ben biraz daha araştırma yapacağım." Dedim 

"Tamam iyi akşamlar o halde müdürüm." 

deyip odadan çıktığı an telefonu açtım. "Efendim Esma Sultan bizim ki bir yaramazlık mı yaptı gene?" Sesim hem kızgın hem eğlenir bir tonda çıktı.

Geçmişten Gelen AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin