DURSUN ZAMAN

397 207 696
                                    

          Multideki çiçek sarı karanfil sıcaklık ve sevgi anlamına geliyor.
Bölümdeki bir yer için yardımlarından dolayı teşekkür amaçlı bu bölümü sana ithaf etmek istiyorum abla sahrasaf

         Bazı insanlar vardı, hatalarından ders çıkaran, bazıları vardı, derslerinden hata çıkaran ne garipti değil mi insan oğlu? Ne zaman, nerede ne yaptığı belli olmuyor. Soruyorum size güneş midir aya yerini devrettiği ve uykuya çekileceği için mutlu olan ? Yoksa ay mıdır güneşi görüp yıldızlarına kavuştuğu için mutlu olan?

Ne gariptir ki, ikisi de mutludur aslında biri yerini devrettiği için biri de sevdiklerine kavuştuğu için...

Bir ay düşünün yıldızların dostu, bizim ikinci dert ortağımız. Gökyüzünün ev sahibi, gezenlerin dostu, sırdaşı. Her gün aynı saatte sıkılmadan çıkar yuvasından bizlere eşlik etmek için, alırız elimize kahvemizi üstümüze battaniyemizi açarız kısık sesle şarkımızı. Başlarız yavaş yavaş ayı izlemeye dertlerimizi anlatmaya.

Acaba sıkılıyor mudur dertlerimizden? Sürekli ona dökmemizden içimizi? Neden parlaktır bu kadar ay, yoksa ayda mı ağlar bizler gibi her gece. Çok mu derdi var ayında kavuşamamış mı sevdiğine bundan mıdır can yanması? Daha çok acı mı ekledik aya yoksa...

Bir güneş düşünün, bulutların dostu, sırdaşı, gökkuşağının yağmurdan sonra çıkma sebebi. Var mıdır güneşin de ay gibi acıları? Neden kaçar insanlar güneşin ışıklarından sıcak diye mi? Zarar verir bedenimize diye mi?

Belki ışıklarının, bu kadar can yakma sebebi çektiği acılarını ağlayarak atmaya çalışmasıdır. Belki güneşin ışıkları, güneşin göz yaşlarıdır. Tıpkı bulutların ağlayıp ve yeryüzüne yağmur diye inmesi gibi...

Bir gün gerçekler gün yüzüne çıkıp, cevapsız sorular cevap bulacaktı. Ayın parlama sebebi ağlaması mı? Güneşin ışıkları aslında acı göz yaşları mı? Ya da insanlardan saklanan geçmişleri...

•••••••••••••

~11.BÖLÜM~
💫DURSUN ZAMAN💫
💥Arslan'ın gözünden💥

İçimde tarif edilemeyen bir his var, neydi neyin nesiydi bu his bilmiyorum. Çok değişik hissediyorum kendimi hele de Mavimi bulduktan sonra daha da değişik hissetmeye başladım, bir yandan da buruktu bir yanım ne yanına gidip Mavi'm deyip sarılabiliyorum ne de özlem, hasret giderebiliyorum. Kalbim acıyordu, Mavimi gördükten sonra azaldı ağrısı, dindi sıkıntılarım, gerçekten güldü yüzüm.

Bu yaşıma gelene kadar çok sıkıntılar çektim ama manevi aileme teşekkür etmem gerekiyor, eğer onlar olmasaydı bu duruma gelemezdim. Belki hiç okuma fırsatı bile bulamayabilirdim.

Kaldırdım kafamı eğdiğim yerden baktım gökyüzüne, acaba dedim acaba güneş de acı çekiyor mudur bizim gibi? Yeryüzünde yaşayan her canlı varlık acı çekiyordur. Neden ama? Neden çekiyoruz onca acıyı bilinmezdir işte bunun cevabı...

      Denizin mavi tonu ve incitmekten korkar gibi kıyıya vuran dalgalar ile huzur bulduğumu hissediyordum.

       "Baba, hala ne demek" Bir süre sonra biraz ilerideki bankta oturan minik kızın sesiyle dudağımda hafif bir gülümseme oluştu.

Geçmişten Gelen AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin