- 9 - Oyun

3.2K 144 85
                                    


- Tuana Naz Tiryaki -

Tam anlamıyla en değerlimi aşkımı sevdiğim insanı kaybetmiştim.. Evet belki yaşıyor olabilirdi ama beni unutması  bana koymuştu.. Ben sadece imkansız olacağımız için beraber bir geleceğimizin olmayacağı için yalan söylemiştim.. Karşılığında ise onu tamamiyle kaybedeceğimin korkusunu ve yanımda olsa bile bana yabancı biriymişim gibi bakacağının karşılığını almıştım.. Belkide haketmiştim bunları.. Ama içime ağır oturdu nasıl altından kalkacağımı bilmediğim bi durum içindeyim..

"Tuana! "

Adımın söylenmesiyle arkamda olan kişiye taraf döndüm Leya'ydı.

"Efendim Leya."

"İyi misin?"

"Sence?"

"Değilsin... Bi şey sorabilir miyim Naz?"

"Sor tabi"

"Sen Çağan'ın yanındayken  bi şey mi oldu?"

Leya'nın bunu demesiyle susup kalmıştım.. Gerçeği şuan söylemesem de elbet öğrenicekti sonradan  yalancı çıkmak istemezdim.. Gözlerim dolmuştu acıyla yutkundum gözlerimden yaşların akmasına izin verdim.. Leya bana telaşlı bi şekilde yaklaşıp yüzümü ellerin arasına alıp gözyaşlarımı sildi..

"Naz yanlış bi şey mi sordum özür dilerim.."

Leya'nın ellerini tutup aşağı indirdim ve hemen sarıldım.. Bana şuan tek iyi gelebilecek Leya'ydı.. Leya 'da hemen sardı kollarını bana..

"Leya o- o beni hatırlamadı.. Sadece beni unutmuş.."

Sarılmaya devam ediyoduk.. Benim gözyaşlarım Leya'nın omzunu ıslatırken Leya benim saçlarımı şefkatle okşuyodu..
Bir süre sonra ayrıldık..

"Bak Naz sana ne desem acını geçirmez belki ama hafifletir en azından.. Lütfen kötü düşünme.. Bak doktor ne dedi geçici bir hafıza kaybı.. Tek seni unutmanın nedeni ise son yaşadığı olay baya etkilemiş onu ve seni unuturmasını sağlamış.. Ama bak sabret bi zaman sonra yeniden eski halinize dönüceksiniz"

"Umarım Leya.. Onun bana  bi yabancıymışım gibi bakmasını görmektense  hiç yaşamıyım daha iyi.."

"Hayır Naz bunu yapma kendine.. Sen iyi ol bak her şey yoluna giricek..Söz ver bana"

"Söz.."

"Bak kardeş sözü olsun bu eğer beni geçiştirmek için diyosan bi daha o en sevdiğin  kurabiyelerden yapmam.."

Gözlerimiz dolu dolu gülmüştük ikimizde dediği şeye.. Leya işte bu yer zaman farketmez her türlü güldürürrdü..

"Tamam kardeş sözü.. Ama sevdiğim şeylerden beni vurduğun için sana bir  süre tripliyim"

İkimizde kahkaha atmıştık bu halimize..

"Oo kızlar bakıyorum moraller yerinde.."

Leya ile gülmeyi bırakıp yanımıza gelen Yağız'a baktık.. Leya'nın biricik aşkı Yağız..

"Evet sağolsun Leya yine beni güldürmeyi başardı her zamn yaptığı gibi.."

"Leya sana bi ödül vermemiz lazım Tuana 'yı bugün de bile güldürmeyi başardığın için.."

"Yaa utandırmayın beni bak valla küsücem şimdi size"

"Ama utanınca o yanakların böyle al al oluyor ya çok tatlı oluyosun hiç haberin yok"

Üvey Abim! ~ Çağtu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin