- 3 - Eğlence

5.2K 177 52
                                    

Çağan'ın anlatımıyla..

Tuana'yla o gün yakınşlaşmamızın üstünden iki gün geçmişti.. O akşam Tuana ne yaptığımızı anladığında kendine gelip odasına kaçmıştı.

Tuana'ya karşı anlamlandıramadığım bir duygu besliyordum. Onunla her yan yana gelişimizde kalbim istemsizce hızlanıyordu.. Tuana'nın abi demesine neden bu kadar karşıydım bilmiyorum her abi dediğinde sinirlerim bozuluyodu..

Onunla gülüp eğlenmekle ağlamakla yeri geldiğinde tartışmakla çok huzurluydum.. Mümkün olsa kendime yapıştırıcaktım yanımdan hiç ayrılmasını istemeyecek hale gelmiştim..

Peki neydi beni bu hale düşüren? Neden ona bi abi gözüyle bakamıyordum.. Neden her seferinde kalbimin ritmini hızlandırıyordu.

İç ses : Çünkü ona aşıksın.. Geçmiş olsun kaarrşşimm

Çağan : Saçmalama be aşka inanmıyorum ben

İç ses : he he sen öyle san abayı çoktan yakmışsın oğlum

Çağan : İç sesim lütfen def olup gider misin?

İç ses : Salak beynin mi yandı  senin içindeyim ben nereye gideyim sjsjssjsj

İç sesimle kavga etmeyi bırakıp elimde hazırladığım kahvaltı tepsisini Tuana'nın odasına çıkarıyordum...

Evet bildiniz ben çok hamarat bir adamım heheeh..

İç ses : Iyyğğ anca kendini öv yaptığın ne ki beş yaşında ki çocuk bile yapar aw

Çağan : kes sesini!

İç sesimi de sert bi şekilde susturduğuma göre güzelimin odasına girebilirdim.

Kapıyı tıklatıp bekledim ama ses gelmemişti demek ki hala uyuyordu. İçeri sessizce girip kapıyı kapattım.. Elimde ki tepsiyi komidinin üzerine koyup yüzünün göründüğü tarafa oturdum.. Dudakları büzülmüş bir bebek misali gibi uyuyordu..

İçimden her ne kadar saçını yüzünü sevme isteği gelsede kendime engel oldum.. Yapamazdım yanlıştı hem uyandığında korkabilirdi..

"Tuana, hadi kalk..."

Bi kaç defa hem dürtünce hem seslenince kıpırdamıştı ama uyanmamıştı..

"Nazzz hadi ama, kalk kahvaltı hazır"

Son kez seslenince yavaş yavaş gözlerini açtığında beni görmüştü..

"Saat kaç Efe."

Senin Efe diyişine ölürüm..

"Sekiz buçuk."

" Neden erken uyandırdın beni"

"Hani okul var ya o yüzden geç kalmayalım."

"Ha evet okul vardı dimi.."

"Aynen "

Kendine biraz geldiğinde yerinde düzelerek oturdu. Dağılan saçları uykulu yüzüyle gerçekten çok tatlıydı..

Gözşeriyle etrafa bakarken komidinin üzerinde ki tepsiyi görünce şaşkınca bana döndü..

"Ayyy sen mi yaptın bunu?"

"Bilmem.. Belki ben yapmışımdır.."

Dediğimde kocaman gülmüş kollarını boynuma sarmıştı.. Bende iki elimi beline koyarak daha çok sarıldım..

Üvey Abim! ~ Çağtu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin