1 Hafta Sonra...
Tuana' nın anlatımıyla ;
Çağan' la birlikte uyumamızın üzerinden tam bir hafta geçmişti. Bir haftada bazı şeylerin farkında olmaya başladım.. Her ne kadar kendime "saçmalık öyle şey olmaz" desemde olmuyordu. Ben üvey abime aşıktım.. Ben Efe'ye deli gibi aşıktım.
Onun yanın huzurlu oluyorum. Onun yanında gülüyorum. Onun kokusunu her zaman içime çekmek istiyorum. Hep yanımda olsun başka kızlarla ilgilenmesin istiyorum.. Sadece bana gülsün bana sarılsın istiyordum.
Bu hissettiklerimi geçen gün Leya'ya söylemiştim. O da benim gibi düşündü "sen Çağan'a tutulmuşsun Tuana" dedi bana. Evet öyle olmuştu. Efe' ye hislerimden bahsetsem mi bilmiyorum. Ya başkasını seviyosa ya ben den uzaklaşırsa korkusu vardı.. Başkasını sevmesi ihtimali beni deli ediyordu.
Ben Çağan'ı severken Arda'da beni seviyordu. Ondan elimden geldikçe uzak durmaya çalışıyordum, ama o her Çağan'ın yanımda olmadığı vakti fırsat bilip benle konuşuyordu bense kısa cevaplar verip uzaklaşıyordum.
Odamda yatağıma uzanmış şarkı dinlerken kapının tıklatılmasıyla şarkıyı kapatıp kapıya doğru bakmıştım. Kapı açıldığında gülümseyen Leya'tı gördüm. Bende gülümsemeye başlamıştım.
"Gelebilir miyim?"
"Bide soruyo musun Leya?"
Leya cevabıma gülmüş içeri girip kapıyı kapatmıştı.
"Bu aralar pek dalgınsın ya rahatsız etmek istemiyorum"
Leya yanıma gelince yatakta oturur hale geldim. O da yatağa oturmuştu.
"Hayır Leya rahatsız olmam ama evet haklısın çok dalgınım.."
"Gel, gel bi sarılıyım sana"
Dedikten sonra kollarını açtı bende hemen sarıldım. Gerçekten çok ihtiyacım vardı sarılmaya. Leya benim olmayan kız kardeşimdi. Hep iyi ki var diyordum. Bi kaç dakika daha sarıldıktan sonra ayrıldık.
"Leya bana bi akıl ver lütfen.. Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Öylece arada sıkıştım."
"Ayy kıyamam sana kuzum.."
"Ama başkaları kıyıyor.. Kalbimi çalarak"
"Sana bi şey diyim mi Tuni.. Bence Çağan'ında sana ilgisi var."
"Evet var ama kardeş olarak."
"Hayır Tuana bu kardeşlik değil. Ben Çağan'ın davranışlarından sana olan bakışlarından anladım.. Sadece bi kaç gündür emin olmak istiyordum. Ve bugün emin oldum."
"N-nasıl, nasıl emin oldun?"
"Sen buradayken aşağıda senin hakkında konuşuyorduk."
"ne nasıl ya kızım anlatsana şunu düzgün."
"Tunana farkındaysan sen kesiyorsun lafımı bi dursana kızım anlatıyorum işte"
"He doğru ya neyse tamam devam et"
"İşte senin dalgın olmandan bahsettik. Daha doğrusu Çağan başlattı konuyu... Senin bu durumun onu çok üzüyormuş. Kaç gündür pek de ona yanaşmıyomuşsun."
"Evet hislerimden dolayı belli ederim diye korkuyodum..."
"Sen öyle yapınca o da acaba ben mi çok sıkıyorum dedi. Seni mutlu etmek istiyormuş... Yani senin için güzel şeyler yapıcakmışş."
"Ohaa gerçekten mi? Ne yapıcakmış"
"Orasını da söyleyemem sen sadece bir sürprizi olduğunu bil yeter..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim! ~ Çağtu
Teen Fiction"Ben sana burada deliler gibi aşıkken senin bana abin demen hiç hoş bir şey değil ufaklık" "Hani sen aşka inanmazdın? Nasıl oldu da bana aşık oldun?" "Onu bilmiyorum ama aşkın adı sen olunca çok güzel olduğunu biliyorum"