- 2 - İntikam

5.7K 191 56
                                    

Sabah yüzüme soğuk bi şeyin değmesiyle yattığım yerden hızlı bi şekilde oturur hale gelmiştim. Gözlerim kapalıydı ve ben açamakta zorlanıyordum.

"Ne oluyo ya ne oluyo!"

"Günaydın ufaklık.."

Gözlerimi ellerimle ovuşturarak sonunda açabilmiştim. Yanıma doğru baktığımda elinde ki sürahi ile başımda dikilen Efe 'yi görmemle bütün sinirlerim tepeme çıkmıştı.

"Günaydın mı... Bu nasıl bi günaydın demek bee .."

"Napsaydım kızım uyanamadın bir türlü gece beşikmi salladın naptın"

"Ya Efe sen benim suyla uyandırılmaktan nefret ettiğimi bilmiyo musun he"

"Biliyorum...."

"O zaman kendine kaçıcak delik ara çünkü seni o suyla boğacağım!"

" Olur olur yeriz yeriz"

Efe umursamadan arkasını dönüp giderken benim aklıma gelen hınzır planla hemen uygulamaya geçtim.. İntikamı mı almadan bırakmayacaktım onu.

Yataktan aşağı hızlıca kendimi attım.. Vee bingo istediğim gibi büyük bir ses çıkmıştı.. Direkt ayak bileğimi tutup bağırmaya başladım gerçekten sızlıyordu ama hafif ben sanki kırılmış gibi bağırıyordum. Efe 'ye doğru baktığım da kendisi teleşla bana elinde ki sürahiyi komidinin üzerine bırakıp beni kucağına almış yatağa koymuştu.

"Tuana, tuana iyi misin nasıl düştün?"

"Ya bilmiyorum bi anda başım döndü.. Efeee çok acıyo ne olur yardım et.."

"Ya kızım sakarlıkta bir numarasın kızarmış ayağın"

"Of kırıldı galiba"

"Kırılmamıştır kırılsa yerinde duramazsın"

"Ya off Efe ne olur bi şey yap"

"tamam sen bekle ben bi aşağı inip buz getiriyim.."

"Çabuk ol çabuk"

Efe odadan çıktığı an bende hızlıca ayaklanmış banyoya koşup yarosına kadar su olan sürahiyi ağzına kadar doldurup tekrardan aynı şekilde oturmuş yalandan acı çekiyomuş gibi yapmaya başladım. Abim gelince daha çok sesimi yükselttim..

"yetiştim ufaklık yetiştim."

Bu haldeyken bile hala ufaklık diyordu ya sabır.

"Yavaş ol Efe çok acıyo"

"Tamam sakin ol birazdan geçer."

Efe ayağıma odaklanmışken ben de fırsattan istifade komidine uzanıp sürahiyi aldım.. Sessizce kıkırdayıp soğuk suyu kafasondan aşağıya bocaladım.. Etrafın ıslanması umrumda bile değildi..

"Laaaann!"

"Şimdi ödeştik işte.."

Efe kafasını kaldırıp bana öldürücü bakışlarını attığında korkudan yaktan geriye doğru gidip diğer taraftan indim ve hızla odadan çıktım. Efe arkamdan bağırarak geliyordu.

"Kaçma Naz gel buraya.."

"Hehehh banane hakkettin"

Hem bağırıyorduk hem de aşağı inmiş koltukların etrafında koşuyorduk.

"Bittin kızım sen bittin.."

"Sen başlattın Efe ve bende intikamı mı böyle alırım işte"

Üvey Abim! ~ Çağtu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin