- 5 - Çocukluk Aşkı

4.4K 165 40
                                    

Çağan'ın anlatımıyla

"Naz siz Leya'larla eve gidin benim küçük bi işim var halledip gelicem tamam mı"

"Ne işiymiş o?"

"Küçük bir işim var Naz lütfen ben ne diyosam onu yap"

"Emriniz olur abicim"

Diyip gitmişti Naz. Her seferide trip atıp abi demese olmuyordu sanki.

Onlar giderken ben de Arda denen herifin bana attığı konuma gidicektim. Tenefüste bir yerde buluşup hesap sormam için anlaşmıştık..

Gideceğim yer okula yakın olduğu için yürüyerek gidicektim.
Aradan on beş dakika geçmişti konum atılan yere gelmiştim.

Arda herifi de elleri cebinde bana arkası dönük bi şekikde bekliyordu.

Bende birazcık daha yaklaşıp arkasında durdum. Ayak seslerimi duymuş olucakki bana taraf dönüp sırıtmaya başladı.

Yakasına yapışmamak için zor tutuyordum kendimi.

"Oooo Çağan bey sonun da teşrif edebildiniz demek."

"Fazla uzatmayacağım kısa ve net konuşup gitmek istiyorum."

"Ne bu acele efendim.. Yangından mal kaçırır gibi"

"Kes! Şimdi beni iyi dinle. Tuana'dan uzak duracaksın"

"Pardon...Kulağıma bi şey girdi galiba duyamadım."

Kulağını temizler gibi yaptı.

"Şimdi söyle ne dedin sen"

"Ya sabır ya sabır... Bak Arda ben buraya kavga etmeye gelmedin adam gibi uyarımı yapıcam... Tuana'dan uzak dur beni dellendirme."

Dediğimde sinir bozucu sırıtmasına devam etmiş elleri cebinde etrafımda dolanmaya başlamıştı. Kesinlikle dayak istiyordu.

" Ben. Tuana'dan uzak durmak.. Doğru mu anladım. "

" Aynen çok doğru anlamışsın "

Bende onun gibi sırıtmaya başladım. Etrarımda dolanmayı bırakıp önümde durmuş sırıtan yüzünün yerini öfke dolu bakışlar almıştı.

"Durmazsam ne olur"

Dediğinde daha fazla dayanamadan yakasından tutup yüzüne kafa atmıştım. Geriye doğru sendelemişti.

"İşte bu olur!"

Burunundan gelen kanı umursamadan sırıtarak bana doğru gelip dibimde durmuştu.

"Demek kavga ediyoruz.. E peki madem sana son diyeceklerimide söyleyeyim de bari kavga etmemizin anlamı olsun değil mi?"

"Söyle bakalım yine ne saçmalayacaksın"

Dediğimde sırıtmasına devam ederken elini omzuma koydu.

"Bak aslanım.. Biz yani ben ve Tuana çocukluk aşkıyız.."

Dediği an bütün kanım çekilmişti.. Ne yani Naz bu herifle çocukken mi tanışıyordu. Bana neden bahsetmemişti. Ben bunları düşünürken o konuşmasına devam ediyordu.

"Yani senin anlayacağın ben Naz'dan uzak duramam.. Belki şuan Naz beni sevmiyodur ama ben ona kendimi sevdireceğim."

Ağzından Naz ismini duyduğum an gözlerim yerinden fırlayacakmış gibi açıp sinirle ona baktım.

"Sen ne dedin!"

"Çocukluk aşk- ha tamam anladııım.... Naz dedimm"

"O ismi deme hakkını kim verdi lan sana"

Üvey Abim! ~ Çağtu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin