- Tuana Naz Tiryaki -Alya karşımda oturmuş pis pis sırıtarak ağzına attığı zeytini gıcık bi şekilde yiyordu. Şeytan diyor ki al şu masa örtüsünün ucunu masanın üstündeki her şeyi fırlat üzerine. Yusuf abi ile Sera abla burada olmasaydı kesin uygulardım bunu.
Yusuf abilere ayıp olmasın diye sesimi çıkarmayıp eve girmesine izin vermiştim ama bunun hesabını Çağan'a kesicektim.
"Tuana kızı gözlerinle yedin bitirdin yeter azıcık yemek ye"
Diyerek ağzıma bi tane zeytin atmıştı. Gözüme Alya'yı kestirip sadece onu izlediğim için
Çağan'ın dikkatini çekmişti ve beni uyarmak için kulağıma fısıldayarak konuşmuştu.Gözlerimi Alya'dan çekip bizimkilerine baktığımda gülüşerek sohbet ediyorlardı. Bende daha fazla ayıp etmeyip onlara katıldım.
××××××××××××××××>
" Ya keşke biraz daha otursaydınız Sera abla sohbetinize doyamadım ben"
"Ah Tuana'cım bende çok isterdim ama gerçekten çok işlerimiz var bugün sizi kırmayıp geldik bi dahakine daha uzun oturmaya gelicem söz."
Sera ablayla sıkıca sarıldıktan sonra Yusuf abiylede sarılıp onları yolcu etmiştik.
Biz Çağan'la onları yolcu ederken bizim çocuklar ve o Alya gıcığı içeride oturuyordular.
Onlara küçük bi bakış atıp sohbet ettiklerini gördükten sonra Çağan'ın kolundan çektiğim gibi gizlice yukarı çıkıp Çağan'ın odasına girdik.
"Oha Tuana ne yapıyorsun lan?"
"Ne yapıyormuşum?"
" Şuan benim odamdayız çabucak beni soktun buraya sence biraz acele etmiyor muyuz?"
"Ne acelesi ne diyon Çağa-"
Çağan'ın ima ettigi şeyi anlayınca susmuştum. Çağan ise sırıtarak izliyodu beni.. Sinirle omzuna bi tane yumruk geçirmiştim.
"Lan ne vuruyosun kızım!"
Diyip omzunu okşuyordu..
" Gerizekali ne diyon sen ya ben ondan mı şey ettim hemende fesat anla. "
"Kızım odama bizi apar topar getiren sensin ben bundan baska ne anlayabilirim pardonda"
"Of tamam yeter Çağan yaa ne uzattın.."
Hala acıyla yuzunu buruşturarak omzunu okşuyordu.
"Ya abartma Çağan o kadar sert vurmadım"
"Kızım sen şaka mısın omzum çıkıyordu az daha"
"Yok artık Çağan ya senin o geniş omzuna benim minicik elim ne yapabilir?"
"He he minicik elmiş.. Hiç görmesek inanıcaz."
Gerçekten çok sert vurmuş olabilir miydim? Merak edip Çağan'ın kolundan tutup yatağa oturttum. Üzerinde ki t-shirti çıkarmadan nasıl bakabilirdim bilmiyom ama bakıcaktım bi şekilde.
"Çıkartıyım istersen t-shirti "
Diyip yüzüme sırıtarak bakıyordu Çağan.
"Çağan sus bak bi tanede ağzının ortasına çarpmıyım"
"Kızım sende hemen delleniyosun he.. Tamam çık ya ben hallederim."
" Of tamam ya çıkart hadi iyice kötü olmadan bakıyım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim! ~ Çağtu
Ficção Adolescente"Ben sana burada deliler gibi aşıkken senin bana abin demen hiç hoş bir şey değil ufaklık" "Hani sen aşka inanmazdın? Nasıl oldu da bana aşık oldun?" "Onu bilmiyorum ama aşkın adı sen olunca çok güzel olduğunu biliyorum"