Vom incepe cu anda_o .Aceasta s-a alaturat Wattpad-ului acum trei luni.Lucrarile ei sunt "Jocuri stranii la miezul noptii" , "Replici de agatat" , "The choice" si "Povestea unei adolescente".
Sa incepem!
~Intrebare:
Cum ai descoperit Wattpad si ce te-a inspirat sa te apuci de scris?
~Raspuns:
Am descoperit wattpadul prin intermediul verisoarelor mele.Dintotdeauna am vrut sa scriu o carte..Deci..M-am bucurat foarte mult cand am aflat ca exista o astfel de aplicatie.
~Intrebare:
Si inspiratia pentru "Jocuri Stranii la miezul noptii" de unde a aparut?
~Raspuns:
Aaa... Sa vedem. Serialele mele preferate sunt izvorul de inspiratie. Si imaginația mea. Trebuia doar sa am un punct de plecare.
~Intrebare:
Cui ii datorezi succesul tau?Crezi ca acei fani ce continua sa citeasca si sa reciteasca capitolele au avut o mare influenta asupra evolutiei tale?
~Raspuns:
Adevarul este ca am vrut de multe ori sa renunț, dar de fiecare data a fost cineva sa-mi reamintească ca am multi cititori.
Cititorii mei au avut o mare influența asupra mea. Si pentru ca mi-au fost alături chiar si atunci cand scriam oribil..
M-au determinat sa-mi perfecționez cartea. Nu va fi niciodata perfecta.. Dar voi incerca.;)
~Intrebare:
Ce anume crezi ca te-a ajutat sa treci peste critici si voturile in numar mic la inceput?
~Raspuns:
Criticii i-am căpătat in timp. La inceput.. am continuat sa scriu pentru ca eram curioasa cum se va sfârși cartea.
Si desigur.. Sprijinul necondiționat al unei prietene.
Criticile sunt benefice. Ma ajuta sa rectific greselile pe care eu nu le observ.
~Intrebare:
Daca nu ar fi fost criticii crezi cum crezi ca ar fi fost cartea acum?
~Raspuns:
Aaa... Pai.. Probabil cu un pas înapoi. Criticii de obicei pun accent pe detalii mici cum ar fi veșnicele ".." care nu prea au importantă pentru mine.
Nu cred ca ar fi mare diferenta.
Poate detaliile la partea de actiune ar fi lipsit, deci le mulțumesc ca au avut răbdarea necesara sa-mi citească cartea.
~Intrebare:
Ai carti preferate,aici,pe Wattpad?
~Raspuns:
Da. Am... Sunt cinci carti care le urmăresc cu mult interes.
~Intrebare:
Ne poti oferi niste nume?
~Raspuns:
Sigur. Ținta perfecta, Întoarcerea, Remember me, Asta nu e tot si Inocenta unui demon.
~Intrebare:
Si scriitori preferati?Sau care te-au inspirat si te-au facut sa vrei sa continui,sa nu renunti?
~Raspuns:
Pai... Sunt susținuta de niste useri speciali: justastupidname , mada28, Alexandra-Maria20, ElectraSarafineLiub si hellogenius.
Ele mi-au ascultat toate mofturile, crizele si mi-au răspuns la toate întrebările.
Scriitori preferați: ourteam, hellogenius, justastupidname si cea care a scris Remember me, dar nu-i mai stiu numele.
~Intrebare:
Cum i-ai construit personajul Oliviei?Te-ai inspirat putin si din propria personalitate?
~Raspuns:
Personajul Oliviei cred ca este mai mult decât inspirat din viata reala. As putea sa spun ca este o a doua eu cu niste adăugiri.
~Intrebare:
Iar Dl Mister?Este inspirat dintr-un serial?
~Raspuns:
Pai.. Da. Este inspirat din serial si cum as vrea eu sa fie. Are unele modificări. Incerc sa-l reproduc cat mai bine.
~Intrebare:
Ne poti descrie cartea ta in 3 cuvinte,in asa fel incat sa atraga atentia in modul in care o vezi tu?
~Raspuns:
Mister ,pasiune ,război
~Intrebare:
Ce planuri ai cu aceasta carte?
~Raspuns:
Nu stiu cum sa raspund ca sa nu ruinez misterul. Pai.. Vom vedea intersecție de personalități. Diverse conflicte dintre Olivia si Dl Mister. Olivia ca avea o schimbare de personalitate si va vrea sa se răzbune.
Putem spune ca ambii protagoniști suferă de bipolaritate.
Dușmanii domnului Mister isi vor face apariția...
Plus.. S-ar putea sa fie si un volum 2.
~Intrebare:
Ca o ultima intrebare.Ai avea ceva de transmis fanilor?
~Raspuns:
Pai... Le mulțumesc pentru susținere si pentru ca imi citesc cartea. Vreau sa știe ca eu ma străduiesc sa le stârnesc curiozitatea.
Vor fi multe mistere... Niciodata nu va fi totul elucidat.
Sper sa citească cartea.. Si vreau sa știe..
Ca acesta e de abia inceputul. ;)
Si iti mulțumesc si tie pentru acest interviu.
Ei bine,si eu iti multumesc ca mi-ai raspuns tuturor intrebarilor si ,impreuna,am reusit sa facem asta.
Dragilor,am aflat cateva lucruri despre anda_o,lucruri frumoase.Din cate imi dau eu seama este o scriitoare grozava care merita tot ce-i mai bun.
Munceste din greu si merita cat mai multe voturi.
Felicitari anda_o!
Urmatorul interviu va fi cu Hellogenius,asadar,fiti pe faza!
CITEȘTI
Interviuri
RandomVoi aduna cativa scriitori de pe Wattpad sa putem afla cate ceva despre ei. Daca aveti preferinte lasati comentarii sau trimite-ti-mi mesaj in privat. Voi incerca sa postez un interviu pe zi.