ThingsChange s-a alaturat Wattpad-ului in urma cu 9 luni. Aceasta realizeaza coperti si este autoarea cartilor "Nomada-O calatoare in lume" , " Meet your favorite writers" , "Cu zambetul pe buze" , "Amnesia" si "Beside you".
Sa incepem!
Cum ai descoperit wattpad si ce te-a determinat sa te apuci de scris?
Wattpadul l-am gasit printr-o pura întâmplare....eram disperata dupa o aplicație pe care pot citi si asa am descoperit wattpadul.Scrisul pentru mine a fost o mare pasiune si mereu am iubit sa creez cate o povestioara si aceasta a fost un tren in care a trebuit sa ma urc.
Ce anume te inspira pentru cartile tale?
Eu mereu am fost o romantica incurabila si citesc carti de dragoste inca de la 12 ani.Cartea mea nu este asa de deosebita,dar inspirația mi-a fost oferită de oamenii de pretutindeni.
La fel si cu personajele?
Ele sunt cat se poate de reale....este ca o viata dubla a mea.
Deci,vrei sa spui ca lucrarile tale sunt bazate pe viata reala?Sau inspirate din ea?
Parțial....
Mereu exista si fictiune.
Rodul imaginației noastre.
Cum ai descrie relatia ta cu sustinatorii?
Pot sa spun cu mâna pe
inima ca ii iubesc si ca fara ei nu as fi ajuns asa de departe cu munca mea.
Dar criticii?Ai dat de ei?
Inca nu,dar sunt mereu pregătită pentru ei...nu au decat.Pe mine nu ma interesează părerile rele.Daca sunt spuse pentru o îmbunătățire,ei aici nu este nicio problema,dar oamenii care vin si spun ca sunt inutila merita un tratament asemenea celui pe care il ofera.
Daca ai fi nevoita sa alegi intre scris si citit,care ar fi alegerea ta?
E ca si cum ar trebui sa aleg intre mama si tata...probabil cititul deoarece el ma ajuta sa-mi sporesc vocabularul si ulterior imi fac mai usoara munca de a scrie.
Care crezi ca e cea mai mare calitate a unui scriitor?
IMAGINAȚIA si ORIGINALITATEA fara ele nu prea poti sa fii un scriitor de succes...sau un scriitor de orice fel
Dar defecte?
Defectele neintentionate, daca le pot numi asa...se mai intampla sa se produca o oarecare plagiatura si de aceea pentru scriitori e asa de greu. Exista atatea opere scrise si atatea idei etalate incat o poti reproduce neintentionat pe una dintre ele.
Sa vorbim putin de "Beside you". Cum ti-a venit ideea pentru aceasta carte?
Cum am mai zis....m-am inspirat de ici de colo(din realitate,din filme)..mi-am ales o ocupație pentru timpul meu liber
Vad ca ti-a mers destul de bine cu ea..Ai avut actiunea stiuta sau ai scris pe moment?
Viata mea e bazată pe o deviza :YOLO.Nimic nu a fost plănuit...a fost o încercare si ma pot considera o norocoasa pentru succesul pe care il am la aceasta carte.
Ai carti favorite,aici pe wattpad?Dar scriitori?
MayaCrazyKat si DumitrescuMarilena se număra printre favoritele mele dar si scriitoare care scriu in engleza.
Cum te-ai descrie in trei cuvinte?
Încăpățânată,haioasa si romantica
Primesti mesaje de incurajare des?
Foarte des si chiar imi încurajez cititorii sa faca ascent lucru,deoarece ei ma tin vie si ei ma fac sa continui treaba
Dar persoane care cer sfaturi?Acestia te contacteaza?
Sunt câțiva si mereu insist asupra acestui lucru
Si , deobicei, care sunt sfaturile pe care le dai?.De exemplu,daca eu vreau sa ma apuc de o carte,ce sfaturi mi-ai da?
Pai ti-as spune sa faci o carte comuna,dar unica...o topica placuta si populara, dar cu o tenta unica pe care o poti oferi prin stilul tau .
Ca de final,ai ceva de transmis fanilor?
As vrea sa le aflu părerile mai mult si le transmit ca ii iubesc foarte mult
Si vreau sa-ti multumesc pentru onoarea oferita
Si eu iti multumesc foarte mult pentru raspunsuri si timpul acordat.
Oamenii buni treceti pe la cartile ei, cititi-le, oferiti un vot, un comentariu ca e pe gratis si chiar nu strica. Este o scriitoare minunata cara merita tot ce e mai bun.
Urmatorul interviu va fi cu TeresaWojcik , asa ca fiti pe faza!
CITEȘTI
Interviuri
RandomVoi aduna cativa scriitori de pe Wattpad sa putem afla cate ceva despre ei. Daca aveti preferinte lasati comentarii sau trimite-ti-mi mesaj in privat. Voi incerca sa postez un interviu pe zi.