Meet DumitrescuMarilena...~~Mai intai, prinde-ma!~~

209 25 16
                                    

DumitrescuMarilena este activa pe Wattpad de un an si este autoarea cartilor "Angel si Diavolul" , "Rogue" si " Mai intai,prinde-ma!".

Sa incepem!

Cum ai descoperit Wattpad si ce te-a determinat sa te apuci de scris?

Wattpad l-am descoperit intamplator pe facebook si tin minte ca prima carte pe care am citit-o, a fost Poze in ploaie. Pana sa ma apuc de scris, cred ca am tot citit cartile de aici cateva luni. Pana intr-o zi. Aveam de mult o idee care ma sacaia si uite asa s-a nascut Angel si Diavolul.

Viata de zi cu zi iti influenteaza in vreun fel modul de a crea?

Nu, nu are nici o legatura. Chiar si atunci cand spal vasele, visez cu ochii inchisi sau ma gandesc ce as putea scrie in urmatorul capitol.

Care crezi ca sunt calitatile cele mai de pret ale unui scriitor?

Eu nu ma consider o scriitoare si nici nu sunt dar banuiesc ca iti trebuie imaginatie si putin talent de povestitor. Restul e munca si ambitie, tot timpul vei gasi greseli in capitolele trecute si te gandesti ca ar fi fost bine sa fi scris altceva sau sa te fi exprimat altfel. Un lucru e clar, scriind mereu, evoluezi.

Dar defectele cele mai mari?

Ah, defectele! Cred ca la un moment dat, unii sufera de prea multa celebritate si uita sa interactioneze cu cititorii. Ori, ei sunt cei care te aduc in varf! Si nu mai stiu cum sa primesca criticile pertinente, uita ca de fapt sunt constructive.

Din ce te inspiri pentru cartile tale?

Nu as putea spune ca exista ceva anume. E pur si simplu imaginatia mea pe care incep apoi si o dezvolt.

Te regasesti in unul din personaje?

Mi-ar place dar...nu. Le-am dat personajelor mele ceva din personalitatea mea si am mai adaugat trasaturi pe care mi le-as fi dorit si eu.

Cum ai descrie relatia dintre tine si sustinatori?

Foarte buna! Dumnezeule, mi-am facut o multime de prietene! Pot spune ca am devenit dependenta de afurisita asta de aplicatie si nu trece o zi, in care sa nu vorbesc pe facebook sau aici cu fetele care mi-au devenit foarte bune prietene. In ciuda greselilor pe care le am in cartile mele, intodeauna am avut parte de sustinere si numai cuvinte frumoase.

Cartea ta "Mai intai,prinde-ma!" este pe locul 1 in Povestiri de dragoste.Care a fost reactia ta cand ai vazut? (N.A. Atunci asa era, acum s-a mai schimbat si se va mai schimba)

Nu as vrea sa par lipsita de modestie, nu e prima data cand sunt pe locul intai cu ea dar tin minte ca prima data cand am vazut-o acolo, am avut o reactie cel putin ciudata. Nu aveam decat doua sau trei capitole si chiar nu m-am asteptat. De obicei Angel si Diavolul era cea care ma urca in clasament si cand m-am apucat sa scriu Mai intai, prinde-ma am avut o retinere, trebuia sa concurez cu o carte de-a mea care a avut o priza neasteptata la public. Pur si simplu, trebuie sa o fac mai buna! Se presupune ca am capatat ceva experienta si unele greseli sunt acum inadmisibile!

Cui ii datorezi succesul tau?

In primul rand cititorilor! Clar! Fara ei eram...nimeni. Hm, imaginatia mea hiperactiva?!

Cum a fost acest drum,pana in varf?

Nu as spune ca sunt in varf! Sunt foarte multe persoane extrem de talentate dar de mai putin timp aici, deci inca necunoscute. Si intodeauna exista o rotatie pe primele locuri, nimeni nu incremeneste pe primul loc si asta e un lucru bun, te motiveaza sa fi tu insuti mai atent si exigent cu ceea ce scri. Nu ma intereseaza primul loc, vreau sa castig in fiecare zi cititori in plus. Asta e adevarata recompensa.

Ai vrut vreodata sa renunti?

Niciodata! Nici macar atunci cand nu aveam timp sa scriu sau eram in pana de idei.

Esti foarte cunoscuta in lumea Wattpad-ului,care sunt principalele sfaturi pe care le-ai da cuiva pentru a ajunge sa-si implineasca visul de a scrie?

Nu stiu cat de cunoscuta sunt dar singurul meu sfat e : Nu renunta niciodata la ceva care pe tine te face fericit! Scrisul este pentru mine o terapie si nu il fac dupa nici o regula. Nu ma gandesc la figuri de stil, sa construiesc personajele dupa anumite criterii sau alte reguli. Scriu cum imi vin ideile si incerc sa nu fac greseli de ortografie prea mari. Ha! Ha! Ultima parte nu prea imi iese! Recunosc, sunt praf dar nici nu ma supar cand cineva ma atentioneaza. Mi se pare normal si firesc, asa te corectezi. Niciodata, dar niciodata, nu am sa descurajez sau sfatuiesc pe cineva sa nu mai scrie! In primul rand o faci pentru tine! Suna cam egoist?!

Pentru final..ai ceva de transmis fanilor?

In primul rand le multumesc din suflet! Fara ei nu as fi trecut la a treia carte! In ciuda tampeniilor pe care le-am mai scris si daca zice cineva ca e perfect, minte! Toti facem greseli si trebuie sa fim constienti de asta. Tuturor celor care ma citesc sau ma urmaresc, le sunt recunoscatoare! Cuvintele frumoase si incurajarile pe care le primesc in comentarii sau voturi, ma impulsioneaza sa scriu mai departe chiar daca uneori nu am chef, timp sau idei. Cititorii mei sunt persoanele minunate care mi-au acordat votul lor de incredere si eu nu vreau sa-i dezamagesc. Dragilor, nici nu stiti cat m-ati ajutat! Mi-ati tinut depresiile departe in perioade proaste pentru mine! Voi sunteti singura terapie de care am nevoie!

Iubito, iti multumesc pentru onoarea care mi-ai facut-o! Sunt atatia oameni mult mai talentati aici ! Bafta in continuare!


Eu iti multumesc enorm pentru raspunsuri. Mult succes!

Aceasta a fost Marilena, o scriitoare care din punctul meu de vedere isi merita statutul de "scriitoare". Eu una am inceput sa citesc din lucrarile ei si sunt minunate, va sfatuiesc sa faceti la fel. Cititi!

Raspunsurile ei au fost grozave, le ador si sper ca si voua va place.

Urmatorul interviu va fi cu Alexandramaria18, asa ca fiti pe faza!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum